پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Aiseesoft Data Recovery نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر

دانلود Aiseesoft Data Recovery نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر

5
(1)

دانلود Aiseesoft Data Recovery نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. تاکنون نرم افزار های بازیابی اطلاعات متفاوتی را در اختیار شما قرار داده اییم. در واقع دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات از جمله برنامه هایی میباشد که به کار هر شخصی خواهد آمد. شما با استفاده از اینگونه نرم افزار ها به راحتی قادر خواهید بود که اطلاعات از دست رفته خود را بازگردانی کرده و بهترین استفاده را ببرید. Aiseesoft Data Recovery عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور بازیابی اطلاعات از دست رفته متفاوت با هر فرمتی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود Aiseesoft Data Recovery

دانلود Aiseesoft Data Recovery برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر از جمله گزینه هایی میباشد که هر شخصی اگر با سیستم سر و کار داشته، بدون شک نیاز به آن پیدا کرده است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه 4K Stogram که یک نرم افزار دانلودر اینستاگرام برای ویندوز و مک میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Aiseesoft Data Recovery از قدرت خیلی خوبی برخوردار میباشد. به صورتی که شما با استفاده از آن به راحتی قادر خواهید بود که تمامی فایل های از دست رفته اعم از ویدیو، تصویر، اسناد،ایمیل و… را از هارد دیسک کامپیوتر و یا کارت حافظه، فلش درایو، دوبین های دیجیتال و… بازگردانی کنید. برنامه Aiseesoft Data Recovery از ویژگی عالی اسکن عمیق پشتیبانی میکند به صورتی که شما در استفاده از این آپشن به راحتی میتوانید که تمامی فایل های حذف شده را پیدا کنید.

دانلود Aiseesoft Data Recovery

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Aiseesoft Data Recovery میتواند بسیار کار آمد بوده و ویژگی های عالی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در طرفی دیگر برنامه Aiseesoft Data Recovery از امنیت خیلی عالی برخوردار بوده به صورتی که اگر امنیت برای شما مهم میباشد، با خیال راحت به بازگردانی اطلاعات خود بپردازید. زمانی که شما به بازیابی اطلاعات از دست رفته خود اعم از ویدیو، عکس، اسناد، ایمیل و یا غیره میپردازید، نرم افزار Aiseesoft Data Recovery هیچ یک از اطلاعات بدست آمده شما را در سرور های خود ذخیره نخواهد کرد. در واقع این برنامه از قدرت، سرعت، امنیت و کارایی عالی برخوردار بوده و به راحتی میتواند نیاز های شما را بر طرف کند.

در آخر نیز امیدواریم که با دانلود Aiseesoft Data Recovery و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Aiseesoft Data Recovery نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: aiseesoft.com

نام انگلیسی: Aiseesoft Data Recovery

نام فارسی: بازیابی اطلاعات

نسخه برنامه: 1.2.30

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *