پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Apeaksoft Data Recovery نرم افزار بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک

دانلود Apeaksoft Data Recovery نرم افزار بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک

0
(0)

دانلود Apeaksoft Data Recovery نرم افزار بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Apeaksoft Data Recovery عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور بازگردانی فایل های حذف شده برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش میباشد. گاها به صورت ناخواسته و یا به صورت خواسته کاربران برخی فایل ها را حذف نموده و قصد بازگردانی آنها را دارند. تاکنون چندین نسخه نرم افزار بازگردانی فایل های صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار داده اییم که تمامی آنها از قدرت خیلی خوبی برای انجام این عمل برخوردار هستند. نرم افزار Apeaksoft Data Recovery نیز یکی دیگر از برنامه های عالی برای بازگردانی اطلاعات از هارد درایو های متفاوت میباشد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود Apeaksoft Data Recovery

دانلود Apeaksoft Data Recovery برای ویندوز و مک با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک به صورت رایگان راهکار های پیشرفته ای برای بازگردانی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار میدهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Tipard DVD Creator نرم افزار ساخت دی وی دی برای ویندوز و مک میباشد، اشاره کرد. از قابلیت های نرم افزار Apeaksoft Data Recovery میتوان به بازگردانی تمامی فایل های کامپیوتر، هارد درایو، سطل بازیافت، مموری کارتف فلش درایو ها و… اشاره کرد. دانلود Apeaksoft Data Recovery همچنین قابلیت بازگردانی فایل ها از حافظه هایی با فایل سیستمی NTFS، FAT16، FAT32، exFAT، EXT و … را نیز خواهد داشت. تمامی فایل های رایج مورد نیاز شما توسط برنامه Apeaksoft Data Recovery قابلیت بازگردانی داشته و میتوانید به خوبی از آنها استفاده کنید.

دانلود Apeaksoft Data Recovery

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر رایگان

دانلود Apeaksoft Data Recovery برای کامپیوتر میتواند تمامی فایل های صوتی و تصویری مورد نیاز شما را بازگردانی کرده و بهترین نتیجه را به شما تحویل دهد. از جمله فایل هایی که توسط دانلود نرم افزار معرفی شده قابل بازگردانی میباشند میتوان به موسیقی، اسناد متنی، ویدیو ها، ایمیل و فایل های دیگر اشاره کرد. تمامی فایل های صوتی، تصویری، اسناد و… که توسط نرم افزار Apeaksoft Data Recovery بازگردانی میشوند به صورت خیلی ایمن به کاربران تحویل داده خواهند شد. هیچ یک از موارد بازگردانده شده توسط نرم افزار ذخیره نخواند شد. زمانی نیز که برنامه در حال اسکن میباشد شما میتونید که فایل های یافت شده را بازگردانی کنید. مهم نیست که اطلاعات خود را چگونه از دست داده ایید. دانلود نرم افزار معرفی شده تمامی آنها را بازخواهد گرداند.

در آخر نیز امیدواریم که با دانلود برنامه معرفی شده بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کرده و نهایت استفاده را ببرید. شما میتوانید که نرم افزار Apeaksoft Data Recovery را با سرعت بالا از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی که امکان دانلود آن در انتهای پست فرهم شده است دریافت کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Apeaksoft Data Recovery نرم افزار بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

Windows OS: Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP(SP2 or later)
CPU: 1GHz Intel/AMD CPU or above
RAM: 1G RAM or more
Hard Disk Space: 200 MB and above free space

Mac OS: Mac OS X 10.6 or above (including macOS Mojave)
Processor: 1GHz (32 bit or 64 bit)Intel® processor
RAM: 1G RAM or more
Hard Disk Space: 200 MB and above free space

مشخصات
شرکت سازنده: apeaksoft.com

نام انگلیسی: Apeaksoft Data Recovery

نام فارسی: بازیابی اطلاعات

نسخه برنامه: 1.2.20

حجم برنامه: 14MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *