پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Chris-PC RAM Booster نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز

دانلود Chris-PC RAM Booster نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز

0
(0)

دانلود Chris-PC RAM Booster نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Chris-PC RAM Booster عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور بهینه سازی و افزایش سرعت عملکرد سیستم میباشد که با پایش میزان استفاده از RAM کاربران را به بهترین عملکرد میرساند. برنامه Chris-PC RAM Booster ابزار ها و ویژگی های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد با انجام فرایند آزادسازی حافظه سرعت عملکرد سیستم کاربران را به بهترین عملکرد خواهد رساند. در واقع دانلود نرم افزار معرفی شده سیستم را به صورت خیلی حرفه ای بهینه سازی کرده و سرعت سیستم را افزایش خواهد داد. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود Chris-PC RAM Booster

دانلود Chris-PC RAM Booster برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز میتواند یکی از بهترین برنامه هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه VSDC Video Editor Pro که یک نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Chris-PC RAM Booster این امکان را به کاربران میدهد که زمانی RAM فیزیکی سیستم به صورت کامل توسط برنامه های در حال اجرا درگیر میشود، ویندوز برنامه های جدید را بوسیله استفاده از حافظه میانگیر به روی دیسک تحت عنوان pagefile اجرا میکند. در واقع نرم افزار های بهینه ساز سیستم از قدرتمند ترین و کاربردی ترین نرم افزار هایی میباشند که به صورت ساده در اختیار کاربران قرار گرفته و کارایی ساده ای را نیز پشتیبانی میکند. با استفاده از ابزار هایی که در اختیار شما قرار میگیرد بهترین استفاده را ببرید.

دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Chris-PC RAM Booster نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز قدرت خیلی عالی و متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که کاربران بتوانند بهترین استفاده را داشته باشند. نرم افزار های اجرا شده به روی حافظه مجازی واقع در هارد درایو ذخیره سازی میشوند که موجب کند شدن عملکرد سیستم میشود. به همین منظور نرم افزار Chris-PC RAM Booster با به کارگیری تمامی ابزار هایی که در اختیار دارد به صورت حرفه ای به بهینه سازی سیستم میپردازد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Chris-PC RAM Booster نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Chris-PC RAM Booster نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل های قبلی کنید و فایل RAMBoosterRegister.exe را حذف کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: ram-booster.chris-pc.com

نام انگلیسی: Chris-PC RAM Booster

نام فارسی: بهینه سازی سرعت ویندوز

نسخه برنامه: 5.22.08

حجم برنامه: 9MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *