پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Commander One PRO نرم افزار مدیریت فایل در مکینتاش

دانلود Commander One PRO نرم افزار مدیریت فایل در مکینتاش

0
(0)

دانلود Commander One PRO نرم افزار مدیریت فایل در مکینتاش به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Commander One PRO عنوان یک نرم افزار مدیریت فایل قدرتمند که شامل دو پنجره به منظور انجام این امر برای سیستم عامل مکینتاش میباشد. سایت ایزی پی سی نرم افزار های متفاوتی مخصوص سیستم عامل های متفاوت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این پست نیز قصد داریم نرم افزاری قدرتمند و عالی را که مدیریت فایل در سیستم عامل مکینتاش را ساده میکند در اختیار شما قرار دهیم. برنامه Commander One PRO ویژگی ها و ابزار های عالی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که کارایی ساده ای را پشتیبانی میکند. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود Commander One PRO

دانلود Commander One PRO برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مدیریت فایل در مکینتاش میتواند یکی از بهترین برنامه ها برای مدیریت تمامی فایل های موجود در سیستم مکینتاش دانست. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه MAGIX VEGAS Movie Studio که یک نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Commander One PRO براساس زبان سوئیفت نوشته شده است که با استفاده از کاربران به راحتی بتوانند بهترین حالت مدیریت را در اختیار داشته باشند. از جمله ویژگی های برنامه Commander One PRO میتوان به امکان مشاهده فایل های پنهان، تغییر نام هر فایل و پوشه در هنگام انتقال، کار با محل های ذخیره سازی و… اشاره کرد. از دیگر ابزار های برنامه میتوان به وجود شبیه ساز ترمینال برای کد نویسی اشاره کرد که تمامی ویژگی ها را دارا میباشد.

دانلود نرم افزار مدیریت فایل در مکینتاش به صورت رایگان

دانلود Commander One PRO نرم افزار فایل در مکینتاش تم های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که بتوانند بهترین فضا را برای خود ایجاد کنند. به منظور کپی و انتقال هرچه ساده تر فایل ها رابط کاربری دو پنجره ای عالی در اختیار کاربران قرار میگیرد. از جمله ویژگی های عالی برنامه میتوان به امکان جست و جو سریع و پیشرفته فایل ها اشاره کرد براساس نام و محتوا اشاره کرد. به منظور هر یک از عملکرد ها در نرم افزار یک میانبر تعبیه شده است که کاربران در سریع ترین زمان ممکنه به انجام امور خود بپردازند. امکان استفاده از فایل های زیپ و یا فشرده سازی قابلیت استخراج و دسترسی کامل برای کاربران گنجانده شده است.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Commander One PRO نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Commander One PRO نرم افزار مدیریت فایل در مکینتاش

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • macOS 10.12 or later 64-bit 

مشخصات

نام انگلیسی: Commander One PRO

نام فارسی: مدیریت فایل

نسخه برنامه: 3.1.3457

حجم برنامه: 58MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *