پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Export for iTunes برنامه پشتیبان گیری از آهنگ های آیتونز برای مکینتاش

دانلود Export for iTunes برنامه پشتیبان گیری از آهنگ های آیتونز برای مکینتاش

0
(0)

دانلود Export for iTunes برنامه پشتیبان گیری از آهنگ های آیتونز برای مکینتاش به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Export for iTunes عنوان یک نرم افزار عالی به منظور بک آپ گرفتن از آهنگ های موجود در پلی لیست آیتونز مخصوص سیستم عامل مکینتاش میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی به عنوان یک سایت مرجع برای دانلود نرم افزار های سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، اندروید و IOS همواره در تلاش بوده که بتواند نرم افزار های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به همین سبب در این پست قصد داریم نرم افزاری کاربردی به نام Export for iTunes را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه این پست با ما همراه باشید.

دانلود Export for iTunes

دانلود Export for iTunes برای مک با لینک مستقیم

دانلود برنامه پشتیبان گیری از آهنگ های آیتونز برای مکینتاش ویژگی های خیلی خوبی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه CurrPorts که یک نرم افزار نظارت بر پورت های سیستم میباشد، اشاره کرد. دانلود Export for iTunes این امکان را به شما میدهد که از تمامی آهنگ های مورد نظر خود در پلی لیست و آلبوم های آیتونز نسخه پشتیبان گرفته و آنها را بر روی پوشه، حافظه خارجی، کارت SD، فلش و… پشتیبان گرفته و بهترین استفاده را ببرید. به همین صورت شما قادر خواهید بود که به سادگی تمامی آهنگ های مورد نظر خود در آیتونز را بر روی ضبط ماشین و یا پخش کننده های دیگر گوش دهید. فایل ها aac یا m4a به منظور پشتیبان گیری قابلیت تبدیل شدن به mp3 را دارا میباشند.

در آخر نیز امیدواریم که با استفاده از نرم افزار معرفی شده بهترین استفاده را برده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Export for iTunes برنامه پشتیبان گیری از آهنگ های آیتونز برای مکینتاش

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

macOS 10.8 or later 64-bit

مشخصات

نام انگلیسی: Export for iTunes

نام فارسی: پشتیبان گیری از پلی لیست آهنگ ها

نسخه برنامه: 2.3.7

حجم برنامه: 10MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *