پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Free Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود برای ویندوز

دانلود Free Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود برای ویندوز

0
(0)

دانلود Free Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود برای ویندوز میباشد که به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Free Download Manager عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور مدیریت دانلود از اینترنت و تورنت مخصوص سیستم عامل های ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه Free Download Manager از جمله قدرتمند ترین نرم افزار هایی میباشد که برای نسخه های متفاوت وارد بازار نرم افزار شده و دارای نسخه های متفاوت میباشد. دانلود نرم افزار معرفی شده از رابط کاربری عالی برخورداری میباشد که کاربران بتوانند به صورت خیلی عالی بهترین استفاده را از آن داشته باشند. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود Free Download Manager

دانلود Free Download Manager برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود برای سیستم عامل ویندوز از جمله بهترین برنامه هایی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه PassMark BurnInTest Pro که یک نرم افزار بررسی سخت افزار میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Download Manager از جمله بهترین ابزار هایی میباشد که شما میتوانید به منظور مدیریت دانلود از اینترنت و تورنت از آن استفاده کنید. برنامه Free Download تمامی ویژگی هایی که یک نرم افزار مدیریت دانلود میتواند در اختیار کاربران قرار دهد و حتی بیشتر را به کاربران ارائه خواهد داد. از جمله ویژگی های نرم افزار میتوان به دانلود از تورنت، زمانبندی شروع و پایان دانلود، نمایش اطلاعات فایل، دانلود ویدئو های فلش، بهینه سازی سرعت اینترنت، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت و… اشاره کرد.

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود برای سیستم عامل های ویندوز به صورت رایگان

دانلود Free Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود برای سیستم عامل ویندوز به صورت رایگان عرضه شده و ویژگی های متفاوت و عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد. از جمله بهترین ویژگی های نرم افزار Free Download Manager میتوان به امکان تقسیم کردن فایل های دانلودی به چندین قسمت و دانلود شدن هریک به صورت جداگانه که این امر باعث افزایش سرعت دانلود خواهد شد. با دانلود نرم افزار معرفی شده در سیستم عامل های متفاوت بهترین نتیجه را دریافت کنید. این امکان برای کاربران فراهم شده است که نسخه متفاوت مخصوص سیستم عامل های مختلف را دانلود کرده و بهترین استفاده را ببرند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Free Download Manager نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Free Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود برای ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • برای اضافه کردن افزونه نرم افزار به مرورگر ، به تنظیمات نرم افزار  Preferences => Browser Integration بروید و روی آیکون مرورگر کپی کنید تا به سایت سازنده مروگر منتقل شوید و افزونه مورد نظر را نصب کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: freedownloadmanager.org

نام انگلیسی: Free Download Manager

نام فارسی: مدیریت دانلود

نسخه برنامه: 6.14.2.3973

حجم برنامه: 32MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *