پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود GOM Audio Player نرم افزار پخش فایل صوتی برای کامپیوتر

دانلود GOM Audio Player نرم افزار پخش فایل صوتی برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود GOM Audio Player نرم افزار پخش فایل صوتی برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. GOM Audio Player عنوان یک نرم افزار عالی به منظور پخش فایل های صوتی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. شرکت سازنده نرم افزار Gom Lab پس از ساخت و اشتراک گذاری نرم افزار Gom Player با کاربران سراسر دنیا و دریافت فیدبک های مثبت تصمیم بر این امر گرفته است که اینبار نرم افزار موزیک پلیری با نام GOM Audio Player در بازار نرم افزار عرضه کند. این نرم افزار نیز مانند نسخه ویدیو پلیر این کمپانی از قدرت و ویژگی های عالی بهره میبرد که میتواند تمامی فایل های موسیقی را با کیفیت و سرعت بالا اجرا کند.

دانلود GOM Audio Player

دانلود GOM Audio Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار پخش فایل صوتی برای کامپیوتر شما میتوانید که تمامی فایل های صوتی مورد نظر خود را با هر فرمتی که در اختیار دارند اجرا کرده و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Boom 3D که یک نرم افزار موزیک پلیر سه بعدی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار GOM Audio Player ابزار های متفاوت را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. این نرم افزار امکان پخش فایل ها صوتی در پس زمینه و یا در برنامه های دیگر را به کاربران خواهد داد. شما میتوانید که فایل های موسیقی با فرمت های متفاوتی مانند CDs / MP3 / M4A / OGG / WMA / WAV /MID / FLAC / APE / PLS و… را با سرعت بالا اجرا کرده و بهترین استفاده را ببرید. این نرم افزار توسط کمپانی سازنده خود به صورت رایگان عرضه شده است.

دانلود GOM Audio Player برای کامپیوتر میتواند قدرت و سرعت بالا را برای شما به ارمغان آورده و شما بهترین استفاده را داشته باشید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

دانلود نرم افزار پخش فایل صوتی برای کامپیوتر به صورت رایگان از سایت ایزی پی سی

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود GOM Audio Player نرم افزار پخش فایل صوتی برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: gomlab.com

نام انگلیسی: GOM Audio Player

نام فارسی: پخش کننده فایل صوتی

نسخه برنامه: 2.2.26.0

حجم برنامه: 11MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *