پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Insofta 3D Text Commander نرم افزار ساخت متن سه بعدی

دانلود Insofta 3D Text Commander نرم افزار ساخت متن سه بعدی

5
(1)

دانلود Insofta 3D Text Commander نرم افزار ساخت متن سه بعدی برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Insofta 3D Text Commander عنوان یک نرم افزار عالی، قدرتمند و نیز کاربردی به منظور ساخت متن های سه بعدی برای استفاده های متفاوت مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه Insofta 3D Text Commander این امکان را برای افراد متفاوت فراهم میسازد که به صورت خیلی حرفه ای متون خود را به صورت سه بعدی در بیاورند. فرقی نمیکند که به چه دلیل قصد دارید که متنی را بنویسید. تنها کافی است که دانلود نرم افزار معرفی شده را نصب کرده و به زیبا سازی متون خود بپردازید.

دانلود Insofta 3D Text Commander برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ساخت متن 3D برای کامپیوتر از جمله برنامه های عالی و نیز کاربردی برای افرادی میباشد که علاقه به نوشتن متونی با کیفیت دارند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Chris-PC Game Booster که یک نرم افزار بهینه ساز سخت افزار برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Insofta 3D Text Commander این امکان را به کاربران خود میدهد که تنها با چند حرکت خواننده را قانع کند. اگر میخواهید که متن های متفاوتی بنویسید، حال فرقی نمیکند که درباره چه چیزی قصد دارید که بنویسید، تنها کافی است که برنامه Insofta 3D Text Commander را دانلود کرده و به صورت خیلی عالی بهترین بهره را از آن ببرید. متن خود را به نحوی عالی زیبا کرده و خواننده را محبور کنید که تا انتهای آن صبر کند.

دانلود Insofta 3D Text Commander

دانلود Insofta 3D Text Commander نرم افزار ساخت متن سه بعدی برای کامپیوتر میتواند از جمله برنامه های عالی و نیز قدرتمند در زمینه زیباسازی متون متفاوت باشد. دانلود برنامه معرفی شده هرگونه متن را تبدیل به یک متن زیبا و نیز سه بعدی تبدیل خواهد کرد. این امکان برای شما فراهم شده است که به ساخت لوگو های تبلیغاتی، بنر و… بپردازید. از جمله ویژگی های برنامه Insofta 3D Text Commander میتوان به امکان ساخت متن های سه بعدی، امکان استفاده از عکس، امکان رنگ کردن، تغییر سایز دادن و… اشاره کرد.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار ساخت متن 3D برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • حجم عالی نرم افزار
  • پردازش تنظیمات درجه شفافیت
  • امکان استفاده از تمامی فونت های ویندوز
  • امکان ساخت بنر سه بعدی
  • امکان تغییر در زاویه دید
  • امکان کنترل تنظیمات دوری و نیز نزدیکی متن
  • برخورداری از حالت های سه بعدی
  • امکان ایجاد و نیز تغییر در سایه متون
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Insofta 3D Text Commander نرم افزار ساخت متن سه بعدی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: insofta.com

نام انگلیسی: Insofta 3D Text Commander

نام فارسی: ساخت متن سه بعدی

نسخه برنامه: 6.0

حجم برنامه: 20MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *