پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Media Player Classic – BE نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر

دانلود Media Player Classic – BE نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود Media Player Classic – BE نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Media Player Classic – BE عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور پخش فایل های صوتی و تصویری برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. خب هماهنگونه که مطلع هستید علاوه بر ارائه نرم افزار های پخش کننده فایل های صوتی و پخش کننده فایل های تصویری به شما عزیزان، نرم افزار هایی را نیز به شما معرفی کرده اییم که با استفاده از آنها میتوانید که تمامی فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود را تنها با یک نرم افزار اجرا کنید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با نرم افزار Media Player Classic – BE آشنا شوید.

دانلود Media Player Classic – BE برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر شما میتوانید که تمامی فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود را تنها با یک برنامه اجرا کرده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه AVS Media Player که یک نرم افزار مدیا پلیر میباشد، اشاره کرذ. نرم افزار Media Player Classic – BE نسخه بهبود یافته برنامه Media Player Classic میباشد که تغییرات متفاوتی در این نسخه اتفاق افتاده است. از جمله تغییرات انجام شده میتوان به ظاهر زیبای برنامه اشاره کرد. نرم افزار MPC-BE از اکثریت فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی کرد و از این جهت نگرانی برای کاربران وجود نخواهد داشت. نرم افزار Media Player Classic – BE از ابزار قدرتمندی پشتیبانی میکند که امکان نمایش فایل های متفاوت با کیفیت بالا را خواهد داد.

دانلود Media Player Classic - BE

دانلود نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Media Player Classic – BE برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های خیلی خوب برای کامپیوتر میباشد که امکان اجرا فایل های متفاوت صوتی و تصویری را برای کاربران خود فراهم میکند. با نصب این نرم افزار چندین برنامه را در قالب یک برنامه در اختیار داشته و بهترین استفاده را ببرید. ابزار هایی که در این نرم افزار در اختیار کاربران قرار میگیرد به صورت رایگان بوده و برای استفاده از آنها نیاز به هیچگونه پرداختی نخواهد بود. نرم افزار Media Player Classic – BE همچنین از کدک های متفاوتی پشتیبانی میکند که با این اساس شما را از نصب نرم افزار های متفاوت برای پخش فرمت های متفاوت بی نیاز میکند. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Media Player Classic – BE نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: Media Player Classic - BE

نام فارسی: نرم افزار مدیا پلیر

نسخه برنامه: 1.5.6.6000

حجم برنامه: 12MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *