پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Password Depot Pro نرم افزار مدیریت پسورد برای ویندوز

دانلود Password Depot Pro نرم افزار مدیریت پسورد برای ویندوز

0
(0)

دانلود Password Depot Pro نرم افزار مدیریت پسورد برای ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. در این پست قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که سطح امنیت پسورد های سیستم شما را به قدری بالا میبرد که اگر کسانی بخواهند با سیستم های بسیار قوی نیز برای رمزیابی پسورد ها استفاده کنند، چند صد سال وقت خود را صرف کنند. در واقع پسورد هایی به امنیت بسیار بالا به شما تحویل داده خواهد شد که هیچگاه نگران هیچ چیز نباشید. Password Depot Pro عنوان یک نرم افزار قدرتمند و فوق العاده مدیریت پسورد در ویندوز میباشد. هیچ دسترسی خارجی قارد به وارد شدن به اطلاعات شما نخواهد بود. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود برنامه معرفی شده آشنا شوید.

دانلود Password Depot Pro

دانلود Password Depot Pro برای ویندوز با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مدیریت پسورد برای ویندوز از جمله برنامه های عالی و قدرتمند برای بالا بردن سطح امنیت اطلاعات هر شخصی میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه SpaceObServer که یک نرم افزار مدیریت فضای هارد دیسک میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Password Depot Pro این امکان را برای شما فعال میسازد که به صورت خیلی عالی بر روی پوشه های شخصی خود رمزبگذارید. در واقع برنامه Password Depot Pro از الگوریتم های امنیتی بسیار قوی برخوردار میباشد که میتواند امنیت بسیار بالایی را به کاربران خود هدیه دهد. تمامی اطلاعات مورد نظر شما به صورت دوبل رمزگذاری خواهند شد. به این صورت امنیت آنها بسیار بالا رفته و در واقع جای هیچگونه نگرانی باقی نخواد ماند. نرم افزار Password Depot Pro خود دارای ابزاری برای ساخت پسورد میباشد.

دانلود نرم افزار مدیریت پسورد برای ویندوز به صورت رایگان

دانلود Password Depot Pro برای کامپیوتر نرم افزار مدیریت پسورد برای ویندوز از جمله برنامه های قدرتمند در زمینه رمزگذاری و نیز امنیت میباشد. با استفاده از ابزار های خود نرم افزار شما میتوانید که به صورت خیلی حرفه ای به رمزگذاری پوشه های خود بپردازید. شما میتوانید که پسورد هایی غیر قابل حدس زدن و یا کرک شدن برای خود وضع کنید. به طور مثال کشف رمز اطلاعاتی که از پسوردی مانند “g\/:1bmV5T$x_sb}8T4@CN\A:yCwe-k)mUpHiJu:0md7p@<i?” برخوردار میباشد، با استفاده از قوی ترین سیستم ها نیز چند صد سال طول خواهد کشید. به طور کلی اگر به دنبال یک نرم افزار عالی به منظور بالا بردن امنیت سیستم خود هستید، برنامه Password Depot بهترین گزینه میباشد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Password Depot Pro و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Password Depot Pro نرم افزار مدیریت پسورد برای ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

  • Windows 7/8/10
  • 400 MHz Intel Pentium II processor or higher
  • At least 4 GB of RAM or more
  • At least 50 MB of free space on the hard disk

مشخصات
شرکت سازنده: password-depot.de

نام انگلیسی: Password Depot Pro

نام فارسی: مدیریت پسورد در ویندوز

نسخه برنامه: 15.2.1

حجم برنامه: 28MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *