پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Remove Empty Directories برنامه حذف پوشه خالی از هارد دیسک

دانلود Remove Empty Directories برنامه حذف پوشه خالی از هارد دیسک

0
(0)

دانلود Remove Empty Directories برنامه حذف پوشه خالی از هارد دیسک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Remove Empty Directories عنوان یک نرم افزار عالی به منظور حذف پوشه خالی از هارد دیسک سیستم های ویندوزی میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. هارد دیسک ها به دلیل برخوردار بودن از تمامی اطلاعات موجود در کامپیوتر، مهم ترین بخش آن به حساب می آیند. از طرفی دیگر این قسمت از سیستم امنیت پایینی داشته و در واقع همواره در خطر است. به همین دلیل وجود برنامه هایی که به کاربران اطلاع دهد سیستم شما در خطر میباشد و یا فضای اضافی توسط برخی فایل ها اشغال شده است، واجب می باشد.

دانلود Remove Empty Directories

دانلود Remove Empty Directories برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار حذف پوشه خالی از هارد دیسک میتواند بسیار کار آمد باشد. با حذف کردن فایل های اضافی و آزاد کردن فضای بیشتر در حافظه هارد دیسک سرعت سیستم شما نیز بالانر رفته و بسیار کارآمد تر خواهد بود. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه HDDScan که یک نرم افزار اسکن هارد دیسک میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Remove Empty Directories امکان آزاد سازی فضای هارد دیسک را برای شما فراهم خواهد ساخت. وجود برخی پوشه های خالی خود به تنهایی نمیتواند مشکلی را پیش بیاورد. در طرفی وجود چندین پوشه خالی خود میتواند از جمله دلایل پر شدن حافظه و نیز کند شدن سیستم باشد. برنامه Remove Empty Directories با استفاده از اسکن های هوشمند خود تمامی فایل های و پوشه های اضافی را پیدا کرده و شما نمایش میدهد.

دانلود Remove Empty Directories

دانلود نرم افزار حذف پوشه خالی از هارد دیسک برای ویندوز به صورت رایگان

دانلود Remove Empty Directories در واقع امکان مشاهده و نیز پاکسازی تمامی فولدر های خالی را برای شما فراهم خواهد ساخت. شما میتوانید که پوشه های اضافی را پاک کرده و در سطل زباله بریزید. در واقع امکان بازگردانی فایل ها نیز فراهم شده است. به این صورت زمانی که شما پوشه های مورد نظر خود را پاک میکنید آنها به یک قسمت مخصوص منتقل شده و شما قادر به مشاهده آنها خواهید بود. در واقع به صورت کامل از بین نخواهند رفت. پس از آنکه به احساس کردید به آنها نیاز ندارید به نرم افزار Remove Empty Directories اجازه پاکسازی را بدهید. از ویژگی های برنامه Remove Empty Directories میتوان به اسکن سریع و قوی، قدرت بالا، حجم کم، استفاده کم از منابع سیستمی، نمایش دایرکتور های خالی قبل از پاکسازی آنها، امکان ایجاد لیست سیاه و سفید و… اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Remove Empty Directories نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Remove Empty Directories برنامه حذف پوشه خالی از هارد دیسک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: Remove Empty Directories

نام فارسی: حذف پوشه خالی از هارد دیسک

نسخه برنامه: 2.2

حجم برنامه: 600KB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *