پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Rotation – Orientation Manager – برنامه کنترل چرخش صفحه اندروید

دانلود Rotation – Orientation Manager – برنامه کنترل چرخش صفحه اندروید

0
(0)

دانلود Rotation – Orientation Manager – برنامه کنترل چرخش صفحه اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. مطمئنا برایتان اتفاق افتاده است که بدون انکه بخواهید به صورت ناگهانی صفحه تلفن همراه شما چرخیده باشد. برنامه Rotation – Orientation Manager این امکان را به شما میدهد که به صورت کاملا محسوس اختیار چرخش صفحه تلفن همراه خود را در اختیار قرار بگیرد. این اپلیکیشن به صورت رایگان در فروشگاه گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته است. به راحتی حالت چرخش صفحه تلفن همراه خود را بدست گرفته و و هر برنامه ای را به حالت دلخواه خود اجرا نمایید. به راحتی هر برنامه را به صورت دلخواه خود قفل کرده و مانع از چرخش ناگهانی شوید.

دانلود Rotation - Orientation Manager

دانلود Rotation – Orientation Manager با لینک مستقیم

برنامه Rotation – Orientation Manager امکان کنترل کامل صفحه نمایش تلفن همراه را به شما میدهد. با استفاده از این برنامه صفحه نمایش تلفن خود را در هر برنامه ای به یک صورت تنظیم کرده و از شر چرخش های نا به جا پرهیز کنید. با استفاده از برنامه Rotation – Orientation Manager این امکان برای شما فراهم شده است که تنظیماتی سیستمی تلفن خود را نا دیده گرفته و صفحه نمایش تلفن خود برای هر برنامه ای و یا هنگام فیلم و عکس دیدن شخصی سازی کرده که با چرخش ناگهانی صفحه نمایش تمرکز خود را از دست نداده و هواس شما پرت نشود. برنامه Rotation – Orientation Manager توانسته در فروشگاه گوگل توسط کاربرانی که تجربه استفاده از این برنامه را داشتند امتیاز 4.1 از 5 را به خود اختصاص دهد. که این امتیاز کارایی خوب و رضایت کاربران از این برنامه را نشان میدهد.

دانلود Rotation - Orientation Manager

به طور کلی با استفاده از برنامه Rotation – Orientation Manager صفحه نمایش خود ر ا شخصی سازی کرده و از چرخش ناگهانی ان جلوگیری کنید. طیق روال همیشگی اینبار میخواهیم یک اپلیکیشن کارامد را به شما پیشنهاد دهیم. برنامه v recorder این امکان را به شما میدهد که به راحتی از صفحه نمایش تلفن همراه خود فیلم ضبط کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را سیو کنید. برای دانلود اپلیکیشن معرفی شده تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مخصوص این اپلیکیشن بروید.

ویژگی های دانلود برنامه کنترل چرخش صفحه اندروید

  • حجم خیلی مناسب این برنامه
  • کنترل کامل بر روی چرخش صفحه نمایش
  • چرخش خودکار صفحه هنگام اتصال هدست به دستگاه
  • وجود تم های مختلف
  • وجود ویجت های مختلف برای کنترل سریع
  • امکان قفل صفحه نمایش یر روی حالت عمودی یا افقی

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Rotation – Orientation Manager – برنامه کنترل چرخش صفحه اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: pranavpandey.com

نام انگلیسی: Rotation - Orientation Manager

نام فارسی: کنترل چرخش صفحه

نسخه برنامه: 21.0.0

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *