پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Sniper 3D Gun Shooter بازی قاتل تک تیر انداز برای اندروید

دانلود Sniper 3D Gun Shooter بازی قاتل تک تیر انداز برای اندروید

0
(0)

دانلود Sniper 3D Gun Shooter بازی قاتل تک تیر انداز برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Sniper 3D Gun Shooter عنوان یک بازی پرطرفدار و مهیج در سبک اسنایپر میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. کاربران سیستم عامل اندروید معمولا طرفدار بازی های زیبا و متنوع این سیستم عامل میباشند. تاکنون بازی هایی با موضوعات متفاوتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. در این پست نیز میخواهیم یک بازی پرطرفدار دیگر را به شما معرفی کنیم. این بازی تاکنن توانسته آمار دانلود بیش از 100 میلیون باز دانلود را به خود اختصاص دهد. این آمار دانلود نشان دهنده بالا بودن کیفیت و طراحی ساخت بازی بوده که از بهترین های نوع خود میباشد.

با دانلود Sniper 3D Gun Shooter مانند یک تک تیرانداز حرفه ای دشمنانتان از پا درآورید!!

دانلود Sniper 3D Gun Shooter

دانلود Sniper 3D Gun Shooter برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی قاتل تک تیرانداز تبدیل به یک حرفه ای شوید. بازی از گیم پلی زیبا و ساده پشتیبانی میکند به گونه ای که لازم نیست از مکان های متفاوت گذر کرده و محل استقرار خود را مشخص کنید. شا در جای معین شده قرار گرفته ایید و با در دست گرفتن سلاح های متفاوت، هدف های متفاوتی را باید از بین ببرید. همانگونه که اشاره کردیم بازی های سیستم عامل اندروید از تنوع خیلی خوبی برخوردار میباشند که از زیباترین های آنها میتوان به همین بازی های تک تیرانداز اشاره کرد. در این نوع بازی های شما لازم نیست که مراحل دشوار خاصی را برای پیش بردن ماموریت طی نخواهید کرد. البته بازی یک امری سلیقه ای بوده و هر کاربری به نوع خاصی از بازی ها علاقه مند میباشد. اما بازی Sniper 3D Gun Shooter را میتوان بهترین بازی در سبک تک تیرانداز دانست.

دانلود Sniper 3D Gun Shooter

با دانلود Sniper 3D Gun Shooter به راحتی و با در دست گرفتن انواع جدیدترین سلاح ها دشمنان خود را نابود کرده و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. شما باید مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته و امتیازات لازمه را بدست آورید. از این طریق میتوانید سلاح های جدید خریده و یا سلاح خود را ارتقا دهید. از جمله ویژگی ها عالی بازی میتوان به سه بعدی بودن آن اشاره کرد که کاربر را به درون خود کشیده و هیجان خاصی را به وی منتقا خواهد کرد. همچنین به دلیل خود بودن در حرفه خود شما میتوانید از دوربین های متفاوت استفاده کرده و دید خود را بهتر کنید. بازی از گیم پلی آفلاین برخوردار است که برای بازی کردن نیازی به اتصالات اینترنت نداشته و از این سبب آسوده خواهید بود. سایت ایزی پی سی دانلود Metal Shooter را پیشنهاد میکند.

دانلود بازی تک تیرانداز

برخی ویژگی ها و امکانات بازی قاتل تک تیرانداز برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • گرافیکی زیبا و سه بعدی اپلیکیشن
  • حجم مناسب برنامه
  • گیم پلی ساده
  • امکان استفاده از انواع سلاح ها
  • امکان خرید سلاح های جدید
  • امکان ارتقا سلاح ها
  • امکان خرید دوربین های متفاوت
  • امکان تیراندازی در محیط های متنوع
  • و…

دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter اندروید رایگان جدید

با استفاده از بازی تک تیرانداز قاتل میتوانید ساعت ها خود را سرگرم کرده و از گذر زمان غافل شوید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود بازی Jelly Shift تنوع را به خود هدیه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Sniper 3D Gun Shooter بازی قاتل تک تیر انداز برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: wildlifestudios.com

نام انگلیسی: Sniper 3D Gun Shooter

نام فارسی: قاتل تک تیرانداز

نسخه برنامه: 3.43.1

حجم برنامه: 133MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *