پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود StudioLine Photo Pro برنامه مدیریت و ویرایش تصاویر کامپیوتر

دانلود StudioLine Photo Pro برنامه مدیریت و ویرایش تصاویر کامپیوتر

0
(0)

دانلود StudioLine Photo Pro برنامه مدیریت و ویرایش تصاویر کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. StudioLine Photo Pro عنوان یک نرم افزار عالی به منظور ویرایش و مدیریت تصاویر موجود در سیستم کاربر با هر حجمی میباشد. شما میتوانید که با استفاده از برنامه StudioLine Photo Pro با در اختیار گرفتن ویژگی های عالی به ویرایش حرفه ای تصاویر خود بپردازید. دانلود برنامه معرفی شده از فضای کاربری عالی برخوردار بوده به صورتی که شما میتوانید به راحتی به تمامی ویژگی های مورد نظر خود دست پیدا کنید. شما میتوانید که تصاویر متفاوت با فرمت های مختلف را مشاهده کرده و محدودیتی در این زمینه نداشته باشید. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود StudioLine Photo Pro

دانلود StudioLine Photo Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه مدیریت و ویرایش تصاویر میتواند تصاویر مورد نیاز شما را به بهترین روش ممکنه بارگذاری کرده و به ویرایش تصاویر مورد نظر خود بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه ScreenHunter Pro که یک نرم افزار خیلی خوب به منظور عکس و فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار StudioLine Photo Pro دارای ابزار های ویرایش متفاوت میباشد که این امکان را به شما میدهد تا تصاویر مورد نظر خود را هماهنگونه که مایل هستید ویرایش کنید. برنامه StudioLine Photo Pro از ویژگی عالی برخوردار است که میتوان به ویرایش حرفه ای تصاویر و یا ساخت اسلاید شو ها اشاره کرد. شما قادر خواهید بود که تصاویر اسلاید شو بدست آمده را به عنوان مجموعه ای از تصاویر بر روی صفحات وب قرار داده و یا آنها را بر روی CD و DVD رایت کنید.

دانلود نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود StudioLine Photo Pro میتواند ویژگی های عالی مانند چاپ مستقیم تصاویر را در اختیار شما قرار دهد. در استفاده از برنامه StudioLine Photo Pro شما قادر خواهید بود که تصاویر مورد نظر خود را با هر فرمتی که هستند و با هر اندازه ای که علاقه دارید پرینت کرده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر ویژگی های عالی آن میتوان به در اختیار گذاشتن قابلیت هایی برای ساخت تصاویری اشاره کرد که امکان ساخت کارت ویزیت، کارت تبریک، تقویم، کاور CD و… را برای شما فراهم خواهد ساخت. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود StudioLine Photo Pro برنامه مدیریت و ویرایش تصاویر کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

- Windows® Vista, Windows® 7, Windows® 8, Windows® 10
- Multi-core processor with a minimum of 1.6 GHz, higher recommended
- 2 GB RAM, more recommended
- 150 MB disk space for programs (allow extra space for data)
- 24 bit graphics adapter with monitor resolution of 1024 x 768 pixel

مشخصات
شرکت سازنده: studioline.net

نام انگلیسی: StudioLine Photo Pro

نام فارسی: ویرایش و مدیریت تصاویر

نسخه برنامه: 4.2.62

حجم برنامه: 119MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *