پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود System Information Viewer مشاهده اطلاعات سخت افزار کامپیوتر

دانلود System Information Viewer مشاهده اطلاعات سخت افزار کامپیوتر

0
(0)

دانلود System Information Viewer مشاهده اطلاعات سخت افزار کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. System Information Viewer عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور نمایش تمامی اطلاعات سخت افزاری ریز و بزرگ برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. بسیاری از افراد وجود دارند که از اطلاعات سخت افزاری سیستم کامپیوتری خود مطلع نبوده و آگاه نیستند. به همین سبب دانلود برنامه هایی مانند نرم افزار System Information Viewer به آنها توصیه میشود. دانلود نرم افزار معرفی شده قادر است که اطلاعات کاملی از تمامی ویژگی های سیستم کامپیوتری شما را در اختیارتان قرار دهد.

دانلود System Information Viewer

دانلود System Information Viewer برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار کامپیوتر میتواند به خوبی نیاز های شما را در زمینه نمایش دادن تمامی اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری برطرف کرده و بهترین نتیجه را به شما تحویل دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Bluebeam Revu eXtreme که یک نرم افزار عالی برای ساخت فایل PDF مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار System Information Viewer اطلاعات مفیدی درباره سیستم عامل، نرم افزار، سخت افزار، شبکه و… را در اختیار شما قرار خواهد داد. برنامه System Information Viewer  همچنین اطلاعات مفیدی درباره سیستم عامل سیستم شما مانند نمایش کشور و شرکت سازنده، تاریخ انقضا و میزان قدرت ارتباط آن با سخت افزار را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما میتوانید اطلاعات نرم افزاری مانند کدک های نصبی، لایسنس ها، فایل های اجرایی و… را به صورت خیلی دقیق و سریع مشاهده کنید.

دانلود System Information Viewer

دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار برای کامپیوتر رایگان

دانلود System Information Viewer تمامی اطلاعات سخت افزاری سیستم شما مانند پردازشگر ها، USB، فن ها، رام، کارت گرافیکی، پارتیشن بندی دیسک، کارت صوتی، سی دی و یا دی وی دی رام ها و… را به نمایش گذاشته و همچنین صحت کارکرد آنها را تایید کند. از دیگر ویژگی های دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری کامپیوتر میتوان به نمایش تمامی اطلاعات کارت شبکه، تمامی کانکت ها و کانکشن های فعال اشاره کرد. برنامه System Information Viewer ویژگی های عالی را در اختیار شما قرار میدهد که از باقی آنها میتوان به وجود ویژگی امکان تغییر مک آدرس کارت شبکه، امکان جست و جو آی پی های فعال در شبکه های محلی و امکان PING آی پی ها اشاره کرد.

برنامه System Information Viewer تمامی نیاز های شما در زمینه مشاهده تمامی اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری را برطرف کرده و میتواند شما را در این زمینه بی نیاز کند. شم میتوانید به صورت خیلی ساده تمامی اطلاعات سخت افزاری خود را مشاهده کرده و نتیجه ای عالی را بدست آورید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود System Information Viewer مشاهده اطلاعات سخت افزار کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: System Information Viewer

نام فارسی: نمایش اطلاعات سخت افزار

نسخه برنامه: 5.60

حجم برنامه: 16MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *