پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

طرح طاها و خرید ویلا اقساطی در زیباکنار

طرح طاها و خرید ویلا اقساطی در زیباکنار

0
(0)

سالانه تعداد زیادی گردشگر به استان گیلان رهسپار می شوند تا زیبایی های آن را از نزدیک نظاره کرده و ساعاتی را بدور از مشغله کاری در طبیعت بکر بگذرانند . در این میان عده زیادی زیباکنار را برای مقصد اصلی این سفر خود انتخاب می کنند . منطقه ساحلی زیباکنار امروزه از محبوب ترین مناطق گردشگری در استان زیبای گیلان و به طبع منطقه ایست که خرید و فروش ویلا شمال در آن رونق بسیار دارد .

یکی از دلایل مسافر پذیر بودن اغلب شهر های شمال کشور آب و هوای معتدل آن هاست که باعث می شود مسافران از شهر های شلوغ و پر سر و صدا و بعضا دارای آلودگی هوا ، مشقت ساعت ها رانندگی را به جان بخرند تا چند روزی از این هوای تمیز استشمام کنند و با روحی سرشار از حس نشاط و طراوت به محل کار یا زندگی دائمی خود بازگردند .
طبیعت ناب و سر سبز شمال زبان زد همگان بوده و تا به امروز هم خطه شمال ایران را با سبزی جنگل ها و آبی دریایش می شناسیم . به عبارتی طبیعت و جنگل و کوه های سر به فلک کشیده با دامنه پر درخت را در حالی تصور کنید که به ساحل دریا ختم می شوند ! زیبایی این منطقه با این پدیده نه دو چندان بلکه صد چندان می شود.
منطقه گردشگری و ساحلی زیبا کنار از جمله مناطق شمال کشور است که از نعمت ساحل و دریای آبی خزر بهره مند است که از این رو در طول تاریخ طبیعتی زیبا و مثال زدنی در آن ریشه دوانده و باعث شده که همواره چهره این منطقه زنده و سرحال نشان داده شود .

 

یکی از پتانسیل های بزرگ منطقه زیباکنار ( منطقه ای از توابع بخش لشت نشا در شهرستان رشت ) ، جایی که شهرک های گردشگری و لوکس آرش در آن قرار دارد ، پتانسیل بالا برای توسعه گردشگری روستائی و بوم گردیست .

تبلیغات ایزی پی سی

اما طرح طاها ویلا زیباکنار چیست ؟ طاها خود مخفف عبارت “طرح اقتصادی همراه آرش ” است . در سال های گذشته به دنبال افزایش قیمت  مسکن و کاهش قدرت خرید بخش زیادی از مردم به دلیل رکود و تورم  و از طرفی کاهش عرضه مسکن از سوی دولت و بخش خصوصی ، تقاضای واقعی مسکن با کاهش مواجه شد . اما در حالی که نیاز به مسکن  همواره سیری صعودی داشت ، نه تنها تلاش های صورت گرفته برای تنظیم جریان عرضه و تقاضای مسکن موفق نبود ، بلکه ارزش پول افرادی که نقدینگی اندکی داشتند و قادر به سرمایه گذاری در بخش مسکن نبودند ، روز به روز کمتر می شد .

واحد تحقیق و توسعه شرکت انبوه سازان آرش پس از کارشناسی بسیار در مورد انواع مدل های سرمایه گذاری در بخش مسکن و امکان سنجی آن که از سال 1397 آغاز شد توانست به مدلی اجرایی دست پیدا کند و به دنبال آن برای اولین بار در کشور و در راستای پوشش نیاز و تقاضا برای خرید مسکن ویلایی با سرمایه های خرد ، پروژه ” طاها ” را در فروردین 1399 در شهرک های مسکونی ویلایی آرش زیباکنار در استان گیلان اجرایی نمود . ریپورتاژ آگهی

با ثبت نام در طرح طاها که بصورت اختصاصی و برای اولین بار در ایران با همکاری تیم واحد تحقیق و توسعه شرکت انبوه سازان آرش طراحی و اجرا گشته است . هر ایرانی می تواند با خرید یک سهم ( معادل 5/0 دانگ )  از مجموع شش دانگ یک واحد ویلا زیباکنار ومالکیت مادام العمر ؛ 40  روز در هر سال را طبق جدول زمانی کاملا مشخص و مستقل ، در یک ویلای مبله شخصی از محصولات شرکت انبوه سازان آرش اقامت داشته باشد .

 

ویژگی های طرح طاها :

  • تقسیم بهای کل ویلا بین چند نفر(تا سقف 12 نفر)
  • فرصت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری زیبا کنار
  • ارزش افزوده بالا نسبت به بازارهای موازی
  • تحویل ویلای مبله
  • اقساط بلند مدت بدون بهره
  • جدول زمانی مشخص و مجزا
  • مدیریت اقتصادی سفرهای شخصی
  • نزدیکی ویلاها به جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نظیر استان گیلان و منطقه آزاد انزلی
  • قابلیت سرمایه گذاری خانوادگی
  • تسهیل خدمات و نگه داری واحد ویلایی خریداری شده از طریق شرکت انبوه سازان
  • سند معتبر
  • امکان انتخاب سهم از سبد متنوع محصولات آرش

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *