پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

فری فایر بهتر است یا کالاف دیوتی!؟

فری فایر بهتر است یا کالاف دیوتی!؟

0
(0)

بازی کالاف دیوتی و فری فایر دو بازی به سبک بتل رویال و رایگان هستند که اختلافاتی با یکدیگر دارند. این دو بازی به دلیل داشتن امکانات مختلف و قابلیت ها و آیتم های ویژه توجه گیمر های زیادی را به سمت خود کشانده است. همچنین در این بازی نوعی پول به نام پی سی وجود دارد که بازی را برای گیمر ها مهیج تر و راحت تر می کند.

مانند بازی پابجی که با خرید یوسی میتوانید از امکانات بیشتری بهره مند شوید.

معرفی بازی فری فایر

بازی فری فایر یک بازی آنلاین محبوب و جالب در میان گیمر ها است که طرفداران زیادی دارد. فری فایر توسط استودیوی  111 dots Studio منتشر شده و در حال حاضر میلیون ها گیمر از گوگل پلی آن را دانلود کرده اند. در نسخه قدیمی بازی فری فایر تعداد اشخاصی که در جزیره دور افتاده حضور دارند ۳۰ نفر بوده اما در نسخه جدید آن تعداد این اشخاص به ۵۰ نفر افزایش یافته است. گرافیک بازی فری فایر بالا بوده و کیفیت اچ دی دارد به این ترتیب تمام جزئیات بازی قابل نمایش می باشد. کسانی که به بازی های سبک بقا یا بتل رویال و اکشن علاقه دارند می توانند این بازی را دانلود کرده و با تسلط بر بازی فری فایر از آن لذت ببرند.

 

فری فایر بهتر است یا کالاف دیوتی!؟

بازی کالاف دیوتی گرافیک و طراحی عالی دارد اما تعداد نقشه های آن در مقایسه با بازی فری فایر کمتر است، به این ترتیب آنچنان طرفداران زیادی ندارد. بازی فری فایر دارای سه بخش مختلف است که در رویداد های مخصوصی بخش سوم آن وارد بازی می شود اما بازی کالاف بخش های مختلفی نسبت به فری فایر دارد.  کالاف دیوتی می تواند ۱۰۰ نفر را ساپورت کند اما بازی فری فایر فقط می تواند ۵۰ نفر را ساپورت کند.

 

امکانات بازی فری فایر

بازی فری فایر در حیطه خودش یک بازی عالی و هیجان انگیز بوده و دارای امکانات مختلفی می باشد. در بازی فری فایر حرکت آزادانه در نقشه امکان پذیر است و گیمر ها به راحتی می توانند در بازی هر کاری را انجام دهند و به هر قسمتی که می خواهند بروند. همچنین می توانند در مقابل پنجاه بازیکن آنلاین در سراسر دنیا مبارزه کنند. تنوع نقشه و مکان در این بازی زیاد است و گیمر ها می توانند نقشه و مکان های مختلف را با حجم کم دانلود کنند. طراحی و ساخت این بازی بسیار عالی می باشد به طوری که کوچک ترین جزئیات نیز در بازی دیده می شود. انواع سلاح و آیتم های متفاوت و جذاب در داخل بازی وجود دارد که گیمر ها می توانند از آن ها برای پیروزی در مقابل بازیکنان دیگر بهره ببرند. گیمر ها می توانند از امکان باز تیمی استفاده کنند و با دوستان خود از این بازی لذت ببرند.

معرفی بازی کالاف

کالاف دیوتی از دسته بازی های سرگرم کننده بوده که توانسته گیمر های زیادی را به سمت خود بکشاند و تبدیل به یک بازی معروف و پر طرفدار شود. نسخه موبایل بازی کالاف دیوتی توسط شرکت اکتیویژن نیز منتشر شده است. بار دومی که بازی کالاف دیوتی توسط این شرکت منتشر شد رکورد پر دانلود ترین بازی را از آن خود کرد، چرا که این شرکت برای ساخت این بازی هیجان انگیز با شرکت Tencent Games همکاری کرد.

بازی کالاف داری چندین بخش مختلف می باشد که شامل زامبی، بتل رویال و چند نفره است.

امکانات بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف امکانات مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار داده است که می توان به بخش های چند نفره آنلاین اشاره نمود. این بازی داری بخش های مختلف چند نفره است که به Team Deathmatch ،Search & Destroy ،Domination و  Frontline اشاره می کنیم. به بازی کالاف نقشه های معروف و جذاب دیگر نیز اضافه شده اند که Crash و

Black Ops می باشند. بازیکنان می توانند در این بازی رقابت هیجان انگیزی را تجربه کنند. بازیکنان می توانند سلاح های مورد علاقه خود را از بخش Loadouts انتخاب کنند.

 

خرید سی پی کالاف ارزان موبایل و قیمت جم فری فایر

سی پی کالاف دیوتی از آیتم های محبوب در میان گیمر های این بازی می باشد و یک نوع پول درون برنامه ای بازی بوده که با استفاده از آن گیمر ها می توانند با استفاده از این آیتم به قابلیت ها و امکانات بیشتر بازی دسترسی داشته باشند. همچین عاملی موجب شده خرید سی پی کالاف دیوتی در میان گیمر ها افزایش یابد و با خرید این آیتم بتوانند در میدان نبرد احتمال موفقیت خود را افزایش دهند. برای تسهیل دسترسی به مزایای بازی بهترین کار خرید سی پی کالاف دیوتی می باشد، چرا که حفظ و کسب سی پی کار آسان و راحتی نیست. قیمت جم مناسب بوده و برای خرید کاراکتر های بازی فری فایر و بالا بردن امکانات نیاز به داشتن جم فری فایر دارید. برای خرید سی پی و جم فری فایر ارزان به سایت ویکتورشاپ مراجعه کنید و به راحتی ترین روش ممکن سی پی خریداری کنید.

جمع بندی

با خرید CP کالاف دیوتی می توانید مهمات، سلاح های پیشرفته و لباس های رزمی برای کاراکتر بازی خود خریداری کنید تا بتوانید سطح بالای هیجان را در این بازی تجربه نمایید. می توانید با سی پی جدید ترین اسکین و اسلحه های بازی را خریداری کنید. با خرید سی پی نیز می توانید در گردونه شانس بازی شرکت کنید و شانس خود را در کسب جوایز امتحان نمایید. برای اطلاع از قیمت سی پی کالاف موبایل به سایت ویکتورشاپ مراجعه کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *