پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

لیست خطاهای یخچال سامسونگ (Emdadino)

لیست خطاهای یخچال سامسونگ  (Emdadino)

0
(0)

این روزها استفاده از ویژگی های هوشمند در لوازم خانگی بسیار متداول شده است. یخچال و فریزر ها از وسایلی هستند که با رشد روزافزون تکلنولوژی و صنعت همگام شده اند و هر روز با قابلیت های جدید ما را شگفت زده می کنند. این وسایل ارزشمند که به عنوان قلب آشپزخانه تلقی می شوند، وظایف دیگری را مثل تهیه یخ، آب سرد، بستی و یا حتی پخش موسیقی را در نیز در کنار نگه داری موادغذایی بر عهده گرفته اند. سامسونگ، یکی از برندهایی می باشد که با نوآوری و و ویژگی های هوشمند در یخچال و فریزر ها شناخته می شود. این هوشمندی به حدی رسیده است که اگر اختلالی در عملکرد این قابلیت ها رخ دهد، دستگاه به طور خورکار به عیب یابی می پردازد و کاربرا را با نمایش کد خطا از نقص آگاه می کند. این کدهای خطا که معمولا خبر از نقص در قطعه و یا عملکرد خاصی در دستگاه می دهند، معمولا راه حل های متفاوتی را برای رفع شدن دارند. به عنوان مثال یک کد خطا ممکن است با بسته نگه داشتن درب یخچال برطرف شود و رفع کد دیگری، تنها با تعمیر و تعویض قطعه داخلی دستگاه حاصل شود! از همین رو، بهتر است اطلاعات مختصری راجع به این کدهای خطا داشته باشیم تا در هنگام مواجه به آن‎. ها اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهیم.

در ادامه این مقاله، به تعدادی از خطاهای متداول یخچال فریزر سامسونگ اشاره شده است. به یاد داشته باشید که برای رفع بعضی از این ارورها، نیاز به عیب یابی بیشتر و یا سرویس قطعه مربوطه خواهید داشت. در این مواقع، به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت emdadnino.com   و یا تماس با شماره تلفن 02187700770، با تکنسین های رسمی نمایندگی تعمیرات  سامسونگ ارتباط برقرار کنید و مشاوره ای رایگان برای رفع مشکل دریافت کنید. با این حال اگر رفع مشکل در گروی مراجعه تعمیرکار به محل شما باشد، امدادینو می تواند به سرعت یک تعمیرکار مجرب را از نمایندگی رسمی سامسونگ به محلتان ارسال کند! این تکنسین قبل از اعزام، با ابزار پیشرفته و یدکی های اورجینال دستگاه شما تجهیز می شود تا بتواند در اولین مراجعه مشکل را تشخیص و رفع کند! با امدادینو، سرعت و کیفیت دوچندانی را در تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ تجربه می کنید.

آشنایی با مهم ترین خطاهای یخچال سامسونگ

خطاهای مرتبط با مشکلات برق و یا باز ماندن درب یخچال

بخش قابل توجهی از ارورهای یخچال سامسونگ عمدتا به دلیل مشکلات ولتاژ ورودی برق و یا باز ماندن درب یخچال ظاهر می شوند. در این مواقع، کاربر می تواند با استفاده از نکات زیر مشکل را برطرف کند و کارکرد دستگاه را به حالت عادی بازگرداند.

1E, 5E, SE کد خطای

دلیل: این کدها معمولا به دلیل قطعی برق روی نمایشگر ظاهر می شوند. در این حالت، عملکرد یخ ساز و آبریز یخچال تا بازگشت دوباره جریان برق متوقف می شود.

رفع مشکل: پس از بازگشت برق به دستگاه، دکمه صرفه جویی در انرژی و دکمه رعد و برق، (energy saver+lighting)  را به به طور همزمان فشار دهید و برای 15 ثانیه نگه دارید..

88, 83E, 85E, 86E کد خطای

دلیل: این کدها نیز معمولا به دلیل مشکلاتی مثل قطع کلی و یا قطع و وصل شدن برق ظاهر می شوند.

رفع مشکل: یخچال را خاموش کنید و سپس از برق بکشید. حداقل برای 60 ثانیه صبر کنید و سپس دوباره یخچال را به برق متصل کنید.

OF OF چشمک زدن عبارت

دلیل: چشمک زدن این عبارت به معنی توقف سرمایش دستگاه است. این ارور معمولا به دلیل باز ماندن درب ظاهر می شود.

رفع مشکل: درب یخچال را به درستی ببندید و منتظر بمانید تا دمای یخچال به حالت عادی برسد. اگر پس از بسته شدن درب یخچال نیز مشکل برطرف نشد، ممکن است لاستیک درب یخچال آسیب دیده باشد.

PC ER کد خطای

دلیل:  ارتباط بین درب یخچال و واجد کنترل دستگاه (برد)  قطع شده است.

رفع مشکل: مطمئن شوید که هیچ جسم خارجی مانع از بسته شدن درب نمی شود. همچنین سعی کنید هرگونه گردو غبار و کثیفی را از بالای درب یخچال پاک کنید.

خطاهای مرتبط با خرابی قطعات داخلی

خطاهای اشاره شده در این قسمت، معمولا نشان از نقص و خرابی قطعات داخلی دستگاه دارند. اگر شما هم با این ارورها دست و پنجه نرم می کنید، برای تعمیراتی با کیفیت و مقرون به صرفه با امدادینو تماس بگیرید.

26E کد خطای

دلیل: این کد به معنی خرابی و یا نقص در شیر آب و یا یخ ساز یخچال سامسونگ است.

رفع مشکل: مطمئن شوید که یخ ساز یخچال روشن است. هرگونه یخ زدگی در لوله های یخ ساز را با حرارت آب کنید و مطمئن شوید که دمای آن پایین ت از 8 درجه فارنهایت (-13درجه سانتی گراد) است. اگر مشکل رفع نشد احتمالا شیر آب خراب است و باید برای تعویض آن اقدام کنید. این شیر در قسمت پشتی و پایین یخچال قرار گرفته است.

24E, 40E کد خطای

دلیل: نقصی در عملکرد دیفراست  (یخ زدایی)  فریزر سامسونگ تشخیص داده شده است.

رفع مشکل: در ابتدا سعی کنید برفک و یخ زدگی ها را به صورت دستی آب کنید. برای این کار، محتویات و دیواره داخلی فریزر را جدا کنید و از یک سشوار برای آب کردن یخ ها استفاده کنید. حالا دوباره قفسه ها را در فریزر بچینید و دکمه های راست و چپ را به منظور راه اندازی مجدد فشار دهید و نگه دارید.

25E کد خطای

دلیل: عملکرد دیفراست یخچال سامسونگ به مشکل خورده است.

رفع مشکل: برای رفع این مشکل باید عیب یابی دقیقی از تایمر یخ زدا و صفحه کنترل برد دستگاه انجام گیرد. در صورتیکه این قطعات معیوب باشد، باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام کنید.

23E کد خطای

دلیل:  فن کندانسور یخچال به مشکل خورده است.

رفع مشکل: در ابتدا اطمینان حاصل کنید که فن کندانسور، برق کافی را برای کارکرد صحیح دریافت می کند. در صورتیکه مشکلی از برق ورودی نبود، احتمالا خود فن معیوب است و باید آن را تعویض کنید.

امدادینو؛ مرکز تخصصی تعمیرات یخچال سامسونگ

مهم ترین خطاهای یخچال سامسونگ

اگر تحلیل و عیب یابی این کدهای خطا برای شما دشوار است، به شما پیشنهاد می کنیم برای تعمیراتی آسان و بی دردسر با امدادینو تماس بگیرید. تکنسین های این مجموعه، با تکیه بر دانش به روز شده و مهارت 12سالۀ خود، کوچکترین مشکل را عیب یابی و اقدامات لازم را برای تعمیر و یا تعویض قطعات انجام می دهند. خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در امدادینو، در مکان و زمان دلخواه مشتری انجام می گیرد و کیفیت آن نیز به مدت 3 ماه ضمانت می گردد. برای استفاده از این خدمات، با شماره تلفن 02187700770Emdadino.com تماس بگیرید و یا سری به سایت بزنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *