پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

ورساچه برند محبوب عطر + معرفی 10 عطر ادکلن برتر ورساچه

ورساچه برند محبوب عطر + معرفی 10 عطر ادکلن برتر ورساچه

0
(0)

ورساچه خانه‌ی طراحی مد ایتالیایی که در سال 1978کار خود را با تولید لباس زنانه آغاز کرد و با کسب موفقیت فوری در این زمینه و استفاده مداوم از مشاهیر در کمپین های تبلیغاتی اش به سرعت به شهرت و موفقیت رسید و در نهایت نخستین عطر خود را با نام جیانی در سال 1981 معرفی کرد.

اکثر برندهای مشهور جهان کار خود را درصنعت مد و فشن با تولید لباس های خاص و معرفی آنها توسط اشخاص سرشناس آغاز کردند. ورساچه هم مانند دیگر رقبای خود همین مسیر را طی کرد و بعد از معرفی  و کسب موفقیت در تولید لباس و عرضه آنها در خانه های مد ایتالیایی به تولید لوازم منزل و لوازم آرایش پرداخت. موفقیت چشم گیر ورساچه ظرف مدت کوتاهی شرایط را برای راه انداری خطوط متعدد ورساچه فراهم کرد تا جایی که با ورود به صنعت عطرسازی و تولید عطر ورساچه مثل ورساچه، ورسوس، جین، جین کورتور و … به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عطر در جهان تبدیل شد.

پرفروش ترین عطرهای ورساچه مردانه

در ادامه مطلب قصد داریم 10 مورد از پرطرفدارترین و مشهورترین عطرهای برند ورساچه را به شما معرفی کنیم.

در ادامه قصد داریم پرفروش ترین عطرهای مردانه ورساچه عطرافشان را به شما معرفی کنیم:

  • ورساچه پورهوم

ورساچه پورهوم، عطری پرفروش در میان آقایانی که از رایحه خنک مرکبات لذت می برند. استشمام رایحه ای که با عطر خوش لیمو ترش و ترنج و بهار نارنج آغاز و با عطر رز ترکیب می شود و وقتی که از ترشی مرکبات لذت می برید شما را غرق در رایحه خنک سنبل و سدر می کند؛ ترکیب ترشی و خنکی که در نهایت به مشک و کهربا ختم می شود. این ویژگی ورساچه پورهوم آن را به انتخاب بسیاری آقایان برای روزهای گرم تابستان یا روزهای معتدل بهار و پاییز تبدیل کرده.

 

  • ورساچه اروس مردانه

ورساچه اروس مردانه، مناسب آقایانی که می خواهند از رایحه یک عطر در چهار فصل لذت ببرند؛ عطری معتدل که پخش رایحه تازه لیمو ترش و نعناع و سیب و رسیدن آن به رایحه درختان جنگلی و ترکیب آن با وانیل و سدر و خزه و درخت بلوط؛ شما را به قرون وسطی برده و روح یونان باستان را در ذهنتان تداعی می کند.

 

  • ورساچه او فرش (ورساچی او فرچ)

ورساچه او فرش، عطری خنک و باطراوت، دارای رایحه ای که از طبیعت مدیترانه آغاز و با رسیدن به رایحه های جنگلی با بوی توتون و روایج چوبی حس طراوت و تازگی را منتقل می کند. این عطر خنک و مردانه مناسب آقایانی است که از عطری با نت تنباکویی شرقی در روزهای گرم تابستانی لذت می برند.

ریپورتاژ اگهی عطر در ایزی پی سی

  • ورساچه بلو جینز

ورساچه بلو جینز، یک عطر خنک پرفروش دیگر از برند ورساچه؛ عطری کلاسیک با رایحه قدیمی اما جوان پسند که همه سلیقه ها را به خوبی پوشش می دهد. ورساچه بلو جینز ترکیبی از نت های چوبی و مرکبات و رایحه های گرم و تند که هم زمان بوی جنگل و مرکبات را در ذهن آدمی خلق می کند.

 

  • ورساچه پورهوم دیلن بلو

عطری خوشبو با پخش بوی عالی و مناسب استفاده روزانه آقایانی که از ترکیب رایحه های معطر چوبی و سرخس هم زمان لذت می برند. ترکیب نت‌های آبی باطراوت، ترنج، گریپ‌فروت و برگ انجیر به‌عنوان نت‌های اولیه و با نت میانی برگ بنفشه، چوب پاپیروس، نعناع هندی ارگانیک، فلفل سیاه و امبروکس آشکار می‌شود و آخر به گرمی زغفران و مشک و دانه تونکا و رویح دودی ختم می شود و به آن حالت فوجره (سرخسی) می‌دهد.

پرفروش ترین عطرهای ورساچه زنانه

پرفروش ترین عطرهای زنانه ورساچه عطر افشان را به شما معرفی کنیم:

  •    ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)

عطری گرم با رایحه شرقی گلی مناسب خانم هایی که عاشق ترکیب رایحه های گرم و تند زنجبیل و فلفل و هل هستند که با رسیدن به نت های گلی شکوفه پرتقال و صد تومانی حسی شورانگیز و دلپذیر را برایشان ایجاد می کند. خاتمه رایحه با نت های مشک و کهربا، اسانس ورساچه کریستال نویر را به محصولی با اسانس کمیاب برای ورساچه تبدیل کرده؛ این عطر مناسب خانم هایی است که از رایحه های خاص لذت می برند.

 

  • ورساچه برایت کریستال

ترکیب رایحه میوه ای و گلی که مورد علاقه خانم هاست. ورساچه با معرفی عطر زنانه “ورساچه برایت کریستال” این نیاز را به خوبی پاسخ داده است و با ترکیب رایحه انار و گل صد تومانی و نیلوفر آبی رایحه ای خنک و ملایم را تشکیل داده و رسیدن رایحه گلی و میوه ای به مشک و کهربا به این رایحه ملایم کمی شگفتی بخشیده و آن را به یکی از پرطرفدارتری عطرهای زنانه در جهان تبدیل کرده.

 

  • ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم

نسخه زنانه عطر محبوب مردانه “اروس مردانه” که توسط برند ورساچه معرفی شد. «ورساچه اروس پور فم» به عنوان عطر اغواگر خدای عشق، اروس در سال 2014 معرفی شد و به دلیل رایحه خاص، سبک معرفی خاص و البته طراحی خارق العاده شیشه عطر به یکی از پرفروش ترین عطرهای ایتالیا تبدیل شد. ترکیب این پروفیوم زنانه با آکوردهای لیموی سیسیلی، ترنج کالابریایی و انار آغاز می‌شود، نت میانی از لیمو، یاس رازقی خالص، دم‌کرده یاس و گل صدتومانی است. پایه آن ترکیبی از چوب صندل، امبروکس، مشک و چندین نت چوبی است.

عکس تبلیغات سایت در ایزی پی سی

  • ورساچه برایت کریستال ابسولو

نسخه جدید ” ادکلن برایت کریستال” که بعد از 7 سال با نام ” برایت کریستال ابسولو” معرفی شد. طراحی شیشه محصول جدید هم مانند رایحه آن مانند نسخه قدیمی تر و تنها با رنگ صورتی تر است. ” ورساچه برایت کریستال ابسولو” عطری از گروه بویایی گلی میوه ای با رایحه خنک است که ترکیب نت های میوه ای انار و تمشک با رایحه گلی صد تومانی و لاله مردابی و مگنولیا و خاتمه نت های آن با مشک و کهربا و چوب ماهون ترکیب خنک ملایمی را برای روزهای گرم تابستان ایجاد می کند.

 

  • ورساچه ورسنس

تجربه ای شگفت انگیز و مسحور کننده از ترکیب عناصر مدیترانه ای و گل های رنگارنگ با طراوت و ترشی مرکبات که حسی غیر قابل انکار از تجربه و ترکیب پیوند تازگی و انرژی توامان است. تصور کنید در حال قدم زدن در باغی از درخت های انجیر و ترنج و هلو و نارنگی هستید و با ورود به دشتی از گل های معطر یاس و سوسن و ترکیب تازگی میوه ها و طراوت گل ها، حس چوبی چوب صندل سفید و درخت زیتون را همزمان درک کنید.

 

لمس طبیعت با حس بویایی، فقط و فقط با استشمام رایحه های طبیعی امکانپذیر است. تولید کنندگان عطرهای تقلبی سالهات که تمام تلاش خود را در شبیه سازی رایحه ها انجام داده اند؛ اما درک اینکه رایحه هایی که ایجاد کردند نه تنها شباهتی به رایحه اصلی عطر ندارد بلکه هیچ حسی را منتقل نمی کند کار آسانی است. بهتر است با تهیه عطرهای اصل و مرغوب، حس ناب روایح حقیقی از دل طبیعت را از خود دریغ نکنیم.

فروشگاه عطر عطر افشان سالهات با راه اندازی فروشگاه عطر خود و ارائه عطرهای اصل برند و جذب بیش از 50 هزار کاربر فعال در سایت توانسته علاوه بر اولین فروشگاه اینترنتی عطر به معتبر ترین فروشگاه عطر تبدیل شود و با بررسی کارشناسانه انواع عطر و منتشر کردن آخرین اخبار و رویدادهای صنعت عطرسازی محبوب عاشقان عطرهای برند باشد. پیشنهاد می کنیم سری به آدرس سایت atrafshan.ir بزنید و با دنیایی اطلاعات از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای برند و نظرات کاربران وفادار عطر افشان راجع به هر کدام از آنها آشنا شوید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *