پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چه عینکی مناسب صورت من هست؟

چه عینکی مناسب صورت من هست؟

2.9
(15)

سوالی است که 90 درصد افراد هنگام خرید فریم های طبی و یا عینک آفتابی  با آن در جدال هستند و انتخاب رو براشون سخت می کنه، تاجایی که گاهی این شلوغی افکار منجر به انتخاب بدترین گزینه ی نامناسب برای آنها می شود.

راه حل چیست ؟

خب به با کمی مطالعه و جستجو می تونیم تقریبا متوجه بشیم که از چه فرم و اندازه صورتی برخوردار هستیم؛ که احتمالا این کار برای ما که تجربه ای نداریم سخت هست و حتی ممکنه در سنجش برخی از موارد  اشتباه هم عمل کنیم.

اما راه های مطمئن تری هم وجود داره

یکی از این راه ها استفاده از اپلیکشن برای تشخیص فرم صورتمون هست، که ضریب خطا رو به شدت کاهش میده و مطمئن‌تر است، عینک وحدت با 40 سال سابقه در زمینه ی فریم های طبی و عینک های آفتابی این اپلیکیشن قدرتمند را در اختیار ما قرار داده، به این صورت که این اپلیکیشن چهره مارو اسکن کرده و با توجه به الگوریتم های مشخصی فرم صورت ما را اعلام کرده و حتی مناسب ترین فریم های طبی و عینک های آفتابی را برای صورت ما معرفی می کند و این نهایت سرعت و لذت از یک خرید مطمئن است.

 ’’قدرتمندترین اپلیکیشن

                 تشخیص فرم صورت,,

این اپلیکیشن در حال حاضر تحت اندروید بوده و در پلی استور (play store) آماده دانلود است؛ اما کسانی که از گوشی های اپل استفاده می کنند می توانند به راحتی با شبیه ساز اندروید بر روی لپ تاپ این اپلیکیشن رو نصب و از تمامی بخش های آن استفاده کنند.تبلیغات در ایزی پی سی

دقیق ترین عینک در دنیا

یکی از دقیق ترین راه ها برای انتخاب بهترین عینک، تکنولوژی یونیکو (Yuniku)  است؛ طبق گفته ی متخصصان این زمینه یونیکو را می توان تشبیه به یک کت و شلوار شخصی دوز برای هر کس دانست، با دقیق ترین اندازه ها و سایز ها و این ساده ترین تعریف و تعبیر از این تکنولوژی پیشرفته است.

 

 ’’ عینک رو

           شخصی ساز     

                                 انتخاب کن ,,

 

یونیکو با اسکن دقیق صورت و با در نظر گرفتن نکات اُپتکی بهترین فریم را طراحی می کند که مختص به چهره ی خودمون هست و تنها برای ما طراحی و تولید می شود، دقیقا مانند همان کت وشلوار شخصی دوز؛ عینک وحدت به عنوان نماینده یونیکو در ایران این امکان را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم از بهترین عینک که هم چهره امون رو جذاب تر کرده و هم بهترین دید را برای ما به ارمغان می آورد لذت ببریم.ریپورتاژ آگهی ایزی پی سی

عدسی هوشمند شخصی ساز

در نهایت بعد از انتخاب یک عینک مناسب برای چهره امون، نوبت به انتخاب یک عدسی عالی است تا عینکمون رو همراه با یک عدسی مناسب سبک زندگی امان تکمیل کنیم.

و زایس با ارائه ی دقیق ترین راهنمای مشاوره هوشمند در دنیا، سِت ما رو تکمیل کرده است، این کمپانی با در اختیار قرار دادن یک پرسشنامه کاملا دقیق از سبک زندگی و درنظر گرفتن اِلمان های دیگر به ما بهترین نوع عدسی که با سبک زندگی امان همخوان هست رو پیشنهاد می کند. این پیشنهاد هوشمندانه باعث می‌شود که در مورد انتخاب عدسی امان به یک ربات هوشمند اعتماد کنیم نه یک فروشنده طماع.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد امتیازها: 15

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *