پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چگونگی استفاده از اینترنت در هواپیما

چگونگی استفاده از اینترنت در هواپیما

0
(0)

امروزه خرید اینترنتی بلیط هواپیما، باعث شده تا سفرها راحت‌تر برنامه ریزی شوند. همان طور که می دانید تصور دنیای امروز بدون اینترنت امکان پذیر نیست. وابستگی همه ما به استفاده از اینترنت باعث شده تا در سفر ها هم به دنبال خرید بلیط هواپیمایی که امکان  استفاده اینترنت را به ما بدهد، باشیم.

در گذشته استفاده از تلفن همراه به دلیل ایجاد اختلال در سیستم های هواپبما، بر فراز آسمان در  طول پرواز ها ممنوع بود. اما این روزها سوار شدن در هواپیماهایی که امکان استفاده از گوشی همراه و اینترنت را به مسافران می دهند، کم نیستند. به عنوان مثال می توان با خرید بلیط هواپیمایی امارات از بهترین امکانات اینترنت وای فای بدون ایجاد اختلال در پرواز لذت برد.

بعضی از شرکتها این سیستم را به طور رایگان و برخی با گرفتن هزینه جداگانه در اختیار مسافران قرار می دهند. اما سوالی که ذهن مخاطبین بسیاری را به خود درگیر کرده است در مورد نوع وای فای هواپیماست! اینترنت وای فای هواپیما به کجا متصل است و مسافران چگونه به آن دسترسی پیدا می کنند، آن هم بدون اینکه در پخش امواج و وسایل ناوبری و ابزاردقیق های آن اختلال به وجود آید!

در حالت کلی دو روش برای  اتصال به اینترنت وای فای در هواپیما وجود دارد.  روش اول از طریق ماهواره است. روشی بسیار گران که شرکت‌های هواپیمایی به دلیل گرانی و سرعت پایین آن کمتر به سراغش می رود .

روش دوم که هواپیمایی امارات نیز از آن استفاده می کند روشی مانند اتصال تلفن های همراه است. در واقع در این روش وای فای هواپیما به دکل های مخابراتی که مختص هواپیما است  وصل می شود. دکل ها گرچه از نظر عملیات شبیه دکل های مخابراتی تلفن های همراه هستند، اما تفاوت‌های عمده‌ای دارند تجهیزات بسیار پیچیده که امواج را به سوی آسمان و هواپیما ارسال می‌کنند، از عمده تفاوت های آن است است.

خریداران بلیط هواپیمایی امارات تجربه استفاده از این نوع  وای فای را داشته اند. هواپیما در طول مسیر پرواز به صورت مکرر ارتباط اینترنتی خود را بین این دکل های مخابراتی جابه‌جا می‌کند و در نتیجه مشکل قطعی اینترنت در طول مسیر برای مسافران ایجاد نمی شود.

معرفی شرکت های هواپیمایی دارای این امکانات می تواند کمک بسیاری به تاجران که نیاز شدید به اینترنت دارند، کند. البته این تکنولوژی هنوز در تمام دنیا جا نیافتاده است اما در کشورهایی مانند آمریکا به یک امکان معمول تبدیل شده است.

آمریکا همچنین قصد دارد از سال آینده تمامی خطوط اصلی پروازی خود را به اینترنت پر سرعت وای فای مجهز کند. با خرید بلیط هواپیمای امارات نیز بدون سفر به آمریکا میتوانید از این امکانات لذت ببرید.

اگرچه به خاطر سختی نصب دکل ها در اقیانوس ها و بعضی از مناطق کوهستانی مسافران باید در هنگام پرواز در این مناطق دسترسی به اینترنت را انتظار نداشته باشند اما بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی برای حل این مشکل به فکر افتاده اند و گاهاً به دنبال روش اول که همان ماهواره است رفته اند. امیدواریم با خرید بلیط هواپیمایی از شرکت سفرمی www.safarme.com  از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

ریپورتاژ اگهی

خرید بلیط از سایت سفرمی

با استفاده از سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی به راحتی می توان بلیط هواپیما را از اینجا برای ایرلاین های داخلی و تمامی ایرلاین های خارجی فعال در ایران را بدون نیاز به مستر کارت تهیه کرد. تنها کافیست کارت بانکی عضو شتاب داشته باشید تا خرید بلیط هواپیما خود را انجام دهید.

لارم به ذکر است که برای استفاده و خرید بلیط هواپیما از خدمات سایت سفرمی نیازی به ثبت نام در نیست و صدور بلیط هواپیما بدون انجام ثبت نام نیز اتفاق می افتد. اما اگر علاقمند به استفاده از خدمات باشگاه مشتریان این سایت هستید و یا می خواهید از کدهای تخفیف این سایت استفاده کنید، ثبت نام در سفرمی الزامی است.

اطلاع رسانی قیمت نیز از دیگر خدمات سایت سفرمی برای مسافرانش می باشد. شما می توانید با اعلام قیمت درخواستی خود در صفحه اطلاع رسانی، به محض رسیدن قیمت به عدد مدنظرتان، از طریق پیام کوتاه مطلع شوید.

و همچنین برای آشنایی با انواع کلاس پروازی و رابطه ی هرکدام با قیمت بلیط هواپیما می توانید به این صفحه از سایت دیجیاتو نگاهی بیاندازید.

در قسمت مجله خبری سایت سفرمی نیز می توانید از جدیدترین اخبار حوزه گردشگری اطلاع پیدا کنید و سفری مجازی به سرتاسر دنیا با مطالب خواندنی این سایت داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *