پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

یک خبر خوب برای کنکوری های ۹۹

یک خبر خوب برای کنکوری های ۹۹

0
(0)

کنکور امسال به طور عجیب و غریبی با ویروس کرونا همراه شد و چندین بار خبرهای تعویق یا تعلیق آن را شنیدیم. کنکور غول بی شاخ و دمی که خیلی ها درس خواندند، تست زدند و توانستند آن را شکست دهند و وارد محیط دانشگاه شوند. کنکور قصه‌ای با سر دراز است که سال‌هاست جدال بر سر ماندن یا بار سفر بستن آن آوازه رسانه‌ها شده است. بازار کنکور در ایران هنوز هم داغ است و تقاضا رشد چشم‌گیری داشته است.

کنکور سالانه توسط سازمان سنجش به منظور ارزیابی متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها انجام می‌گیرد. این آزمون هر سال در تاریخ مشخصی(تیر ماه) برای گروه‌های آزمایشی؛ علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تاریخ برگزاری کنکور سراسری درکلیه‌ی گروهای آزمایشی به تعویق افتاد. پاندمی کرونا ویروس و ادامه‌ی آن باعث شده است؛ که امسال مباحث زیادی حول محور برگزاری کنکور ۹۹، نحوه‌ی برگزاری و لغو آن انجام گیرد.

پیشنهاد ویژه به کنکوری های امسال

مژده به کنکوری های عزیز: اگر شما با موسسه مهاجرتی گو تو تی آر قرارداد ببندید، در صورتی که در رشته پزشکی یا دندانپزشکی قبول بشید، علاوه بر استرداد مبالغ دریافتی یک سکه طلا هدیه ما خواهد بود. اما اگر قبول نشدید ما بدون کنکور و با دریافت هزینه، پذیرش شما رو در یکی از کشورهای ترکیه، روسیه، قبرس شمالی،‌ اوکراین و یا فرانسه در رشته های پزشکی یا دندانپزشکی اخذ می کنیم.

پس اگر در کنکور قبول شدید سکه طلا مبارکتون باشه و اگر نشدید سفر سلامت. این خبر رو به دوستای کنکوریتون برسونید و بهشون بگید نگران نتایج کنکور امسال نباشند.

حتما کانال اینستاگرام گوتوتی آر را دنبال کنید و علاوه بر عضویت از آخرین اطلاعیه ها و آموزش های مرتبط با مهاجرت بهره مند شوید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *