پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

۵ تلویزیون با کیفیت بازار برند سامسونگ + قیمت رقابتی

۵ تلویزیون با کیفیت بازار برند سامسونگ + قیمت رقابتی

0
(0)

برند سامسونگ یکی از تولید کنندگان برجسته لوازم خانگی و صوتی/ تصویری می‌باشد که بیش از نیم قرن است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این برند خوش‌نام محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می‌کند و کیفیت را به شما ارزانی می‌دارد. سامسونگ برندی به قدمت تاریخ پیشرفت است که اکنون یکی از ابر قدرت‌ها در صنعت تلویزیون سازی می‌باشد. تلویزیون‌هایی که سامسونگ ارائه می‌دهد، از امکانات رفاهی ایده‌آلی برخوردار هستند و با خرید آن‌ها، تکنولوژی روز دنیا را به خانه خواهید آورد. همه‌ی تلویزیون‌های سامسونگ دارای کیفیت بالایی می‌باشند اما ما در ادامه به بررسی ۵ تلویزیون با کیفیت بازار برند سامسونگ خواهیم پرداخت و راز پرطرفداری آن‌ها را افشا می‌کنیم.

 

 

تلویزیون سامسونگ Q70C

Q70C سیستمی نوین و جدید از سال ۲۰۲۳ که غنی شده با فناوری کوانتوم دات بوده و بهترین رنگ‌های واقعی را با صفحه نمایش QLED به ارمغان می‌آورد. تصاویر شما با وجود کیفیت 4K و پنلی از نوع VA، در جهت تولید رنگ طبیعی و تعداد پیکسل‌های بالا، می‌درخشند. این تلویزیون کم مصرف با نور Edge LED، روشنایی صحنه‌ها را تضمین می‌کند و انواع فیلم‌های به‌روز را با تکنولوژی روز دنیا و فناوری‌های جدید مشاهده خواهید کرد. پردازنده کوانتومی Quantum Processor 4K، قادر به تولید تصاویری 4K با عمق رنگ عالی است که تجربه دیداری با کیفیت بالا را ایجاد خواهد کرد. سیستم صوتی با توان ۲۰ واتی و صداهای مجازی، قابلیت گیمینگ را ارتقا می‌دهند و لذت و هیجان انجام بازی‌ها را به اوج می‌رسانند. با تلویزیون سامسونگ Q70C به سادگی از قابلیت‌های موجود در سیستم عامل تایزن بهره‌مند شوید و همچنین سیگنال‌های دریافتی متنوع را با وضوح و کیفیت بالا ببینید و بشنوید.

تلویزیون سامسونگ BU8000

طراحی ظاهری لوکس با ضخامت ناچیز بدنه، BU8000 را به دستگاهی اشرافی تبدیل کرده است. نمایشگر کریستال در این تلویزیون ۲۰۲۲ تمامی جزئیات دلخواه شما را به نمایش می‌گذارد و با وجود کیفیت تصویر 4K، دیدن فیلم‌ها لذت‌بخش‌تر از همیشه خواهد شد. پنل VA کنتراست بالا را برای تولید رنگ مشکی واقعی ایجاد می‌کند و همچنین توسط نور پشت پنل Edge LED، حاشیه‌های نمایشگر غنی از روشنایی خواهند شد. پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K به کمک هوش مصنوعی، بهترین سطح از کیفیت تصاویر را ایجاد می‌کند تا بتوانید لذت واقعی را احساس کنید. صداهای مجازی ۲۰ واتی شنیدن موسیقی با اتصال بلوتوث را بسیار ایده‌آل می‌کنند و می‌توانید با وجود امکانات هوشمند در سیستم عامل تایزن، ار اینترنت و انواع محتواهای آنلاین سود ببرید.

برای مشاهده مشخصات کامل تلویزیون سامسونگ bu8000 به همره نقد و بررسی آن روی لینک کلیک کنید : تلویزیون سامسونگ مدل Bu8000

تلویزیون سامسونگ BU8500

BU8500 یکی دیگر از تلویزیون‌های کریستالی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ است که امکان غوطه‌وری در تصاویر را با صفحه نمایشی ایده‌آل که با ظرافت بالا و نازک طراحی شده است، فراهم می‌نماید. کنتراست بالا با فناوری‌های متنوع و نوین ایجاد خواهد شد تا رنگ‌ها را با وضوح اصلی ببینید. پردازنده‌ای کریستالی وظیفه‌ی افزایش کیفیت در تصاویر را به عهده دارد که انواع داده‌ها و اطلاعات را دریافت نموده و به صورت کیفیت اصلی 4K به اشتراک می‌گذارد. صداهای چند کاناله و مجازی را به کمک بلندگوهایی در بخش پایینی سیستم با توان ۲۰ وات در تلویزیون سامسونگ BU8500 می‌شنوید، صداهایی که کل محیط را در بر می‌گیرند. کنسول بازی نسل هشتم را نصب کنی و از گیمینگ در این دستگاه بهره ببرید. قابلیت‌های هوشمند در سیستم عامل تایزن بی‌شمار هستند که استفاده از تلویزیون را ساده‌تر از همیشه می‌گردانند.

 

تلویزیون سامسونگ CU8500

بدنه‌ای منحصر به فرد با ضخامت نازک و رنگ مشکی در تلویزیون CU8500، طراحی و دکوراسیون خانه شما را تحت تاثیر زیبایی خود قرار می‌دهد. این سیستم جدید ۲۰۲۳ از نمایشگر کریستالی برخوردار است که با آن تصاویر در بهترین حالت با شفافیت بالا و وضوح رویایی نمایش داده می‌شوند. عمق رنگ عالی و کنتراست شگفت انگیز را با وجود پنل VA احساس خواهید کرد. تصاویر 4K از نقاط قوت در این تلویزیون است که به کمک پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K نیز تقویت خواهند شد. این پرازشگر قادر است همه‌ی صحنه‌ها را با کیفیت 4K بازسازی کند که لذت بی‌نهایت را تجربه کنید. به کمک پورت‌های متنوع می‌توانید انواع سیگنال‌ها را به سادگی دریافت کنید و امواج صوتی دریافتی در آن با توان خروجی ۲۰ وات را به راحتی بشنوید. سیستم عامل تایزن نسل جدید، دسترسی به منوی گسترده خود را آسان می‌کند و برنامه‌ها به آسانی قابل استفاده می‌شوند.

برای مشاهده مشخصات کامل تلویزیون سامسونگ cu8500 به همره نقد و بررسی آن روی لینک کلیک کنید : تلویزیون سامسونگ مدل CU8500

تلویزیون سامسونگ Q80C

Q80C تلویزیونی گیمینگ با طراحی حیرت انگیز از سال ۲۰۲۳ است که همه‌ی صحنه‌ها را با صفحه نمایش QLED باز تولید می‌کند. این نمایشگر با نور پس زمینه Direct Full Array LED و دیودهای نورده، بهترین سطح از روشنایی را در فیلم‌ها و صحنه‌های دلخواه به ارمغان می‌آورد. پنل ADS کنتراست بالا و دید گسترده را ایجاد خواهد کرد تا همه‌ی صحنه‌ها را با کیفیت 4K مشاهده نمایید. پردازشگر Neural Quantum Processor 4K با ۲۰ نقطه ادراکی عصبی، توانایی پخش انواع داده‌ها را با کیفیت تصویر 4K دارا است و با آن به دنیای با کیفیت فیلم‌ها سفر می‌کنید. توان صوتی ۴۰ وات با تکنولوژی صدای فراگیر، می‌توانید گیمینگ و اجرای فیلم‌ها را به سطحی جدیدتر ببرد تا از تجارب شنیداری خارق‌العاده لذت ببرید. به کمک سیستم عامل تایزن و پورت‌های متنوع، استفاده و کاربرد تلویزیون سامسونگ Q80C چند برابر می‌شود و می‌توانید با آن به دنیای بازی‌ها و فیلم‌های ایده‌آل کوله بار سفر ببندید.

 

قیمت تلویزیون سامسونگ در بانه و گناوه

شهرهای مرزی بانه و گناوه مهد ورود انواع لوازم خانگی و برقی از جمله تلویزیون هستند. تاجرها در این شهرها انواع تلویزیون‌های سامسونگ را با مدل‌های متنوع و سایزهای گوناگون به کشور وارد می‌کنند. این خرید به صورت بدون واسطه انجام می‌پذیرد و به همین سبب است که در این شهرهای مرزی قیمت تلویزیون در پایین‌ترین میزان خود قرار دارد. خرید تلویزیون در بانه و گناوه، به یکی از گرم‌ترین بازارهای منصفانه برای همگان تبدیل شده است. این دو شهر مرزی انواع سیستم ‌های پر قدرت و ایده‌آل روز دنیارا از برندهای مختلف دیگر نیز وارد کشور می‌کنند که فروشگاه‌ها در آن‌ها دسترسی سریع به ایدن خدمات را به صورت آنلاین نیز فراهم نموده‌اند. برای خرید تلویزیون و انواع لوازم خانگی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، شهر بانه و گناوه از بهترین‌ها هستند. در صورتی که امکان سفر به این شهرها را ندارید، سایت‌ها معتبر را دنبال کنید و تلویزیون دلخواه خود را با حداکثر امکانات، خدمات عالی، پرداخت درب منزل، گارانتی معتبر و …، با امکان ارسال سریع، تحوی بگیرید.

 

سخن آخر

سامسونگ یکی از برندهای مشهور با کیفیت تولید بالا است و خرید تلویزیون‌های آن همیشه مقرون به صرفه می‌باشد. این برند جهانی قادر است بهترین تلویزیون‌ها را با کیفیت تصاویر عالی، صداهای رسا، گیمینگ حرفه‌ای، قابلیت‌های هوشمند درجه یک، پورت‌های متعدد و … به شما ارزانی دارد. خرید تلویزیون سامسونگ یکی از گزینه‌های مهم در هنگام انتخاب سیستم‌های متنوع است. برای خرید این تلویزیون‌های برجسته و ایده‌آل می‌توانید از شهرهای بانه و گناوه با قیمت‌های منصفانه دیدن کنید و یا خرید خود را از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین نهایی نمایید. ما همواره همراه شما هستیم، که بهترین‌ها را احساس کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *