پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

آهن اسپات چیست؟ آشنایی با Ahanspot

آهن اسپات چیست؟ آشنایی با Ahanspot

0
(0)

بدون شک تمامی افرادی که در ساخت و ساز ساختمان، صنعت یا مشاغل دیگری که با آهن‌آلات ارتباط مستقیم دارند، تاکنون برای اطلاع دقیق قیمت انواع آهن، فولاد، میلگرد و غیره راه‌های مختلفی را در پیش گرفته‌اند؛ تماس با فروشندگان و دلالان مختلف یا مراجعه حضوری به مراکز فروش آهن‌آلات، احتمالا از جمله این راه‌ها بوده‌است.

اما همین افراد هنگامی که برآوردهای لازم را انجام داده و جهت خرید اقدام می‌کنند، با قیمت‌هایی متفاوت روبرو می‌شوند؛ چرا که بازار آهن و فولاد در تمام جهان پیوسته در حال نوسان و تغییر است. هرچندکه مشکلات این روش‌های سنتی تنها به همینجا ختم نمی‌شود، اما این عمده‌ترین مشکل فعالان این بازار بود.

حال امروزه با وجود اینترنت و فضاهایی که این بستر در اختیار دنیا قرارداده‌است، داشتن مشکلات این چنینی منطقی به نظر نمی‌رسد. برای حل اغلب مشکلات پیشین، کافی است قبل از انجام هر کاری، با هوشیاری به سراغ فضای اینترنت برویم. برای بازار آهن و فولاد و حل مشکلات این چنینی آن نیز، آهن اسپات (ahanspot.com) راه حلی ساده ولی هوشمندانه است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

آهن اسپات چیست؟

آهن اسپات را به طور خلاصه می‌توان مرجعی کامل و جامع برای اطلاع‌رسانی در بازار آهن و فولاد کشور به کلیه فعالان و سرمایه‌گذاران این حوزه معرفی کرد، که انواع مختلف آهن‌آلات و فولاد را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ از جمله: تیرآهن، میلگرد، پروفیل، لوله، ناودانی، نبشی و ورق.

ارائه این اطلاعات مربوط به تمامی جوانب دنیای آهن است؛ به طوری که فعالیت آهن اسپات از وبلاگ آهن اسپات با ارائه اطلاعات مفید و تخصصی مربوط به انواع آهن‌آلات، آشنایی با کاربردها، تفاوت‌ها، پروسه‌های ساخت و کارخانه‌های تولیدکننده محصولات، آغاز شده و در ادامه با ارائه قیمت‌های لحظه‌ای انواع آهن‌آلات تولیدکنندگان سراسر کشور و همیاری در شکل‌گیری پروسه خرید با تضمینات لازم، همچنان در کنار کلیه فعالان، خریداران و سرمایه‌گذاران این حوزه است.

نکته جالبی که استفاده از آهن اسپات را به نقطه‌ای در پایان مشکلات راه‌های سنتی خرید آهن‌آلات تبدیل کرده است، این است که می‌توانید با گوشی‌های هوشمندی که روزانه در دست دارید یا تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های خود، به راحتی در هر ساعت از شبانه روز به وب سایت آهن اسپات مراجعه کرده، از هر جایی که هستید، اطلاعات، تحلیل‌ها و قیمت‌های کارخانه‌های متعدد را بررسی کرده و با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید.

چرا باید آهن اسپات را انتخاب کرد؟

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، به کارگیری آهن اسپات به جای روش‌های سنتی معمول جهت خرید یا کسب اطلاعات در زمینه آهن و فولاد، مزایای فراوانی را به همراه دارد که این مزایا می‌توانند سبب تسهیل انجام معاملات مستقیم در این بازار شده و با صرف کمترین زمان و هزینه پویایی بیشتر این بازار را به همراه داشته باشد. از جمله مواردی که می‌توانند مشوق هر فردی در به کارگیری آهن اسپات باشند، عبارتند از:

·      اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای و آنلاین انواع آهن‌آلات

از آن جایی که در بازار آهن و فولاد چه در داخل کشور و چه در خارج کشور، ثبات پایداری وجود ندارد؛ قیمت آهن و انواع مختلف محصولات فولادی، به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز، تغییرات قیمت مواد اولیه و سنگ آهن، نسبت عرضه و تقاضا، تحولات سیاسی و موضوعاتی از این قبیل، ممکن است در طول روز بارها کاهش یا افزایش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کنند.

لذا خریداران انواع آهن‌آلات و سرمایه‌گذاران این حوزه باید بتوانند به راحتی چندین و چند بار در طول شبانه روز قیمت محصولات مورد نظر را بررسی کرده و سپس در زمان مناسبی اقدام به خرید کنند. با وجود آهن اسپات و قیمت‌های دقیق و آنلاین لحظه‌ای آن، کار چندان دشواری نخواهد بود و تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد.

·      خرید انواع آهن‌آلات با ضمانت قیمت و کیفیت

با به کارگیری آهن اسپات، علاوه بر اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای انواع مختلف آهن‌آلات، می‌توان محصولات تولیدکنندگان مختلف سراسر کشور را با ضمانت کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کرد؛ چرا که این آهن‌آلات بدون دخالت واسطه‌ها، مستقیما از کارخانه‌ها و تولیدکنندگان عرضه شده و از این رو مقرون به صرفه‌ترین خرید یا پرسودترین سرمایه‌گذاری ممکن را می‌توانید با آهن اسپات تجربه کنید.

·      استفاده از تحلیل‌های دوره‌ای دنیای آهن و فولاد

آهن اسپات علاوه بر خریداران آهن و فولاد، سرمایه‌گذاران این حوزه را نیز در فعالیت‌های فراموش نکرده و در کنار آن‌ها است. بدون شک مهم‌ترین اطلاعات برای سرمایه‌گذاران هر حوزه‌ای، بررسی روند بازار و داشتن پیش‌بینی قابل قبول از آینده پیش رو است که این اطلاعات نیازمند تحلیل داده‌های دوره‌ای روزانه، هفتگی و ماهانه از نوسانات و وقایع مهم است. آهن اسپات با داشتن کارشناسان زبده و انجام این پیش‌بینی‌ها امکان سرمایه‌گذاری‌های سودده با کمترین میزان ریسک را فراهم می‌کند.

·      استفاده کردن از جدول‌های وزنی انواع آهن‌آلات

برای خرید آهن‌آلات مورد نیاز در پروژه‌های بزرگ ابتدا باید نوع و میزان مورد نیاز مصالحی همچون میلگرد، تیرآهن و انواع لوله (https://ahanspot.com/cat/piper/)  را مشخص کرده و سپس بر اساس قیمت‌های لحظه‌ای، اقدام به تخمین هزینه‌های لازم برای این کار کرد. جداول وزنی آهن اسپات در این مرحله می‌توانند کمک شایانی کرده و با ارائه لیست هر نوع از مصالح و مقایسه قیمت سایزها و کیفیت‌های مختلف آن که توسط تولیدکنندگان متفاوتی ساخته شده‌اند، گام موثری در تخمین بودجه مورد نیاز بردارند.

آهن اسپات؛ مرجع اطلاعات‌رسانی بازار آهن و فولاد

هدف اصلی آهن اسپات تسهیل انواع مبادلات و معاملات بازار آهن و فولاد کشور در بستری امن است تا دغدغه خریداران و سرمایه‌گذاران این بازار به حداقل برسد. بنابراین از این پس می‌توانید با مراجعه به وب سایت آهن اسپات و کلیک روی این لینک اطلاعات مختلف و تخصصی این حوزه را دریافت کرده و با اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای انواع آهن‌آلات یا مقایسه آن‌ها در جداول وزنی، به سریع‌ترین و دقیق‌ترین تحلیل‌های لازم برای یک سرمایه گذاری مطمئن نیز دست یافته یا خرید خود را مستقیما از کارخانه‌های مطرح کشور انجام دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *