دانلود با لینک مستقیم

دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید

دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید

0
(0)

دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی ایزی پیسی فراهم شده است.

AR Plan 3D Tape Measure عنوان اپلیکیشن کاربردی و بسیار مهم اندازه گیری نوآورانه و دقیق برای اندروید می باشد.

نسخه ای از برنامه که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم آخرین نسخه از نرم افزار می باشد.

این برنامه توانسته است که در مارکت بزرگ گوگل به واسطه قابلیت های فوق العاده خود امتیاز عالی 4.2 از 5.0 را به خود اختصاص دهد.

اگر شما نیز به دنبال اپلیکیشن پر امکانات و جذاب اندازه گیری نوآورانه و دقیق برای دستگاه اندرویدیتان هستید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید کارایی بسیار مفیدی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

AR Floorplan 3D یک برنامه اندازه‌گیری نوآورانه  برای اندازه‌گیری سریع اتاق و فضاهای مختلف به شمار می رود.

فناوری حسگر دوربین AR به شما امکان می دهد خط کش اندازه گیری نوار مجازی را بر روی سطوح واقعی قرار دهید.

این برنامه فرآیند اندازه گیری و نقشه کشی سه بعدی را بسیار آسان تر و سریع تر می کند.

شما می توانید از سنسور دوربین دستگاه اندرویدیتان استفاده کنید تا خانه مد نظرتان را ترسیم کنید و طرح‌های اولیه را بکشید.

دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی ایزی پیسی فراهم شده است. AR Plan 3D Tape Measure عنوان اپلیکیشن کاربردی و بسیار مهم اندازه گیری نوآورانه و دقیق برای اندروید می باشد. نسخه ای از برنامه که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم آخرین نسخه از نرم افزار می باشد. این برنامه توانسته است که در مارکت بزرگ گوگل به واسطه قابلیت های فوق العاده خود امتیاز عالی 4.2 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. اگر شما نیز به دنبال اپلیکیشن پر امکانات و جذاب اندازه گیری نوآورانه و دقیق برای دستگاه اندرویدیتان هستید، در ادامه این پست با ما همراه باشید. دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید کارایی بسیار مفیدی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد. AR Floorplan 3D یک برنامه اندازه‌گیری نوآورانه  برای اندازه‌گیری سریع اتاق و فضاهای مختلف به شمار می رود. فناوری حسگر دوربین AR به شما امکان می دهد خط کش اندازه گیری نوار مجازی را بر روی سطوح واقعی قرار دهید. این برنامه فرآیند اندازه گیری و نقشه کشی سه بعدی را بسیار آسان تر و سریع تر می کند. شما می توانید از سنسور دوربین دستگاه اندرویدیتان استفاده کنید تا خانه مد نظرتان را ترسیم کنید و طرح‌های اولیه را بکشید. دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید 1) نوار اندازه گیری محیط و ارتفاع اتاق در واحدهای متریک یا امپراتوری (سانتی متر، متر، میلی متر برنامه خط کش، برنامه خط کش اینچ، پا، حیاط). 2) درها، پنجره ها، کف خانه ها متر نواری. 3) از اسکنر لیدار، سنسور دوربین برای محاسبه خودکار محیط، مربع کف، مربع دیوارها و سایر مقادیر چیدمان استفاده کنید، که ممکن است برای تخمین مقدار مصالح ساختمانی مفید باشد. 4) طرح‌ریز کف سه بعدی – ایجاد پلان کف سه بعدی، ترسیم طرح اتاق، طراحی ساخت با تمام ابعاد اندازه‌گیری شده. 5) طراحی طرح‌ریز طبقه - خالق پلان کلاسیک، طرح‌بندی خانه، طرح‌بندی ساختمان، سازنده نقشه. 6) نقشه‌بر طبقه نمای جانبی دوبعدی - طرح پلان نمای جانبی را با درها و پنجره‌ها اسکن و ایجاد کنید. 7) اندازه‌گیری‌های پلان طبقه و نقشه‌های ذخیره شده را در بایگانی برنامه‌ریز طبقه ذخیره و مشاهده کنید. 8) اندازه‌گیری‌های پلان خانه را از طریق ایمیل، پیام، شبکه اجتماعی و غیره به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید

در قالب دسته برنامه ها و برنامه اندازه گیری می توان به دانلود PeakFinder AR اشاره کرد که برنامه ای بسیار کاربردی است برای افرادی که به دنبال برنامه ای مشابه این برنامه هستند تا بتوانند یک برنامه پیدا کردن کوه و قله ها بر روی تلفن همراهشان داشته باشند.

دیگر ویژگی بی نظیر این برنامه اندازه گیری قابلیت نمایش طرح کلاسیک هر  طبقه است.

برنامه اندازه گیری

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار اندروید به صورت رایگان

  • دارای نوار اندازه گیری محیط و ارتفاع اتاق در واحدهای متریک
  • امکان اضافه کردن درها، پنجره ها و کف اتاق
  • قابلیت طرح‌ریز کف سه بعدی
  • قابلیت طراحی طبقه ها
  • اندازه‌گیری‌های پلان طبقه و نقشه‌های ذخیره شده
  • و موارد دیگر…

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه AR Plan 3D Tape Measure نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود اپلیکیشن AR Plan 3D Tape Measure برنامه اندازه گیری نوآورانه و دقیق اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب به اندروید 8 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: grymala.by

نام انگلیسی: AR Plan 3D Tape Measure

نام فارسی: نوار اندازه گیری

نسخه برنامه: 4.8.6

حجم برنامه: 58MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *