پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی در سال 2023

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی در سال 2023

0
(0)

برنامه نویسی جز اون دسته کاراییه که نیاز به سرعت و دقت بالا داره و انتخاب یک لپ تاپ مناسب، موثرترین عامل در این زمینه‌اس. در کل اگر سیستم شما سرعت خوب و عملکرد مناسبی داشته باشه، قطعا روی کیفیت کار شما هم تاثیر زیادی داره. قدرت پردازنده، میزان حافظه RAM و مقدار و نوع حافظه لپ تاپ، عواملی هستن که در روند برنامه نویسی تاثیر مستقیم دارن. البته از ابعاد صفحه نمایش نیز نباید غافل شد؛ مسلما کدنویسی در صفحه‌ی بزرگ کار راحت تری هست تا صفحه‌ی کوچک؛ چرا که باید روی روند کلی نوشته شدن کدها تسلط داشته باشید. از طرف دیگه باید حواسمون باشه که سیستم خنک کننده‌ی لپ تاپ باید قدرتمند باشه تا در انجام کارهای سنگین، به لپ تاپ فشار نیاد و آسیبی بهش وارد نشه. مورد بعدی ای که خیلی در انتخابتون تاثیر داره، مقدار شارژدهی باتری اون لپ تاپه؛ مسلما کسانی که از لپ تاپ برای برنامه نویسی استفاده میکنن، روی قابل حمل بودن این مدل از کامپیوترها حساب ویژه ای باز کردن و باتری قدرتمند یکی از مهم ترین ارکان یک سیستم قابل حمل هست.در ادامه میخوایم به معرفی بهترین لپ تاپ‌های مناسب برای برنامه نویسی در سال 2023 بپردازیم. اگر به دنبال خرید لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی هستین، پیشنهادات ما در این مقاله رو از دست ندید. در ادامه همراه ما باشید.

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس سری TUF Dash مدل F15 FX517ZR-A

 

یک گزینه‌ی مناسب برای کسانی که میخوان در محیط ویندوز برنامه‌نویسی کنند و نیاز به یه سیستم قدرتمند دارن. این محصول از سیستم پردازش قوی ( Intel Core i7 12650H)، حافظه گرافیکی عالی (8 گیگابایت) و کیفیت ساخت بدنه مناسبی برخورداره. بدون شک لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدلF15 FX517ZR-A یکی از مناسب ترین گزینه‌های ویندوزیه که میتونید خریداری کنین و از خریدتون لذت ببرین.

لپ تاپ 13.6 اینچی اپل مک بوک ایر مدل M2 MLXW3 (8GB – 256GB)

مک بوک ایر مدل M2 MLXW3 (8GB - 256GB)

یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌ها برای کسانی که کار با مک او اس را به وبندوز ترجیح میدن. با وجود 13.6 اینچ بودن نمایشگر، این لپ تاپ از ارزش خرید بالایی برخورداره. بهره بردن از آخرین پردازنده‌ی ساخته شده توسط اپل یکی از اصلی ترین نقاط قوت این لپ تاپ هست. از ارگونومی خاص کیبورد مک بوک‌های اپل غافل نشویم که به لذت‌بخش تر شدن کد نویسی کمک زیادی کرده. اگر قصد خرید یک لپ تاپ را دارید که از سیستم عامل مک او اس پشتیبانی کند و قیمت مناسبی هم داشته باشه،
لپ تاپ 13.6 اینچی اپل مک بوک ایر مدل M2 MLXW3 (8GB – 256GB) گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مک بوک ایر مدل 2020 MGND3 (8GB – 256GB)

 MGND3 (8GB - 256GB)

یکی دیگه از لپ تاپ‌های اپل که ارزش خرید بالایی دارن اما اینبار با پردازنده‌ی M1 ؛ در مبحث برنامه‌نویسی، چیپست‌های ام 1 و ام 2 اپل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارن و یه جورایی میشه گفت که جفتشون به اندازه‌ی کافی قدرتمند هستن برای این کار. یکی دیگه از نقاط قوت این لپ تاپ که برنامه نویس‌ها خیلی اونو دوست دارن، وزن سبک و حمل راحتشه. میتونید هر جا که هستین، بدون دغدغه لپ تاپتون رو همراه خودتون داشته باشید و بدون دردسر شروع به برنامه نویسی کنین.

 

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مک بوک پرو مدل MNE P3 (8GB – 256GB)

MNE P3 (8GB - 256GB

یکی از گزینه‌های جذابی که برای انتخاب پیش رو دارین، مک بوک پرو ام 2 13.3 اینچی هست که برای برنامه نویسی یکی از جذاب ترین انتخاب هاست. این لپ تاپ هم قیمت مناسبی نسبت به دیگر مک بوک پروها دارد، هم قابلیت‌های دیگر مک پروهای گران تر رو دارا هستو

اگه قصد خرید یک لپ تاپ فوق ایده‌آل برای برنامه مویسی و حتی امور سنگین تر از برنامه نویسی دارین، مک بوک پرو ام 2 256 8 رم بهترین انتخاب برای شما هست.

 

در این مقاله سعی کردیم ایده آل ترین گزینه‌ها رو برای خرید به شما معرفی کنیم و در مورد هوشمندانه ترین خرید شما رو آگاه سازیم تا بتونین بهترین گزینه‌ی ممکن رو برای برنامه نویسی انتخاب کنین. در آخر همه چیز به سلیقه و نوع نیاز شما از یک سیستم عامل و نوع لپ تاپ بر میگردد و میتوانید با بررسی دقیق تر یک انتخاب درست داشته باشید. اگه نیاز به اطلاعات بیشتر دارین میتونید به سایت گوشی شاپ مراجعه کنید و با ورود به صفحه محصول هرکدوم از گزینه‌ها از یک خرید هوشمندانه نهایت لذت رو تجربه کنین.

 

 

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *