پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 با قیمت فعلی بازار ایران

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 با قیمت فعلی بازار ایران

0
(0)

لپ‌تاپ‌های گیمینگ در بازار ایران این روزا حسابی محبوب شدن. چرا که علاوه بر امکاناتی که به گیمرها برای تجربه‌ی بهتر بازی میدن، از سخت افزار فوق قدرتمندی برای کارهایی مثل برنامه نویسی و امور گرافیکی برخوردارن. این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌ی قدرتمند، حافظه رم و گرافیک بالا، درایو نوری، صفحه نمایش‌های با کیفیت و باتری‌های قدرتمند بهره مندن. اگه قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارین این مطلب رو تا آخر بخونید. در ادامه همراه ما باشید.

 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو سری آیدیا پد Gaming 3 مدل 15IHU7 RTX 3050TI

یکی از قدرتمندترین لپ تاپ‌های لنوو در بازار؛ این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند Core i7 بهره می‌بره و 16 گیگابایت رم داره. حافظه گرافیکی 4 گیگابایتی داره و از همه نظر برای گیمینگ یک گزینه مناسب محسوب میشه. این لپ تاپ همچنین از ظاهر بسیار مدرنی بهره منده و برای گیمرها یک انتخاب فوق‌العاده به حساب میاد. لنوو آیدیا پد گیمینگ 3 برای عاشقان گیمینگ یک گزینه ایده‌آل به حساب میاد و اگر به دنبال لپ تاپ گیمینگ قدرتمند هستید، لنوو آدیا پد گیمینگ 3 انتخاب خوبی میتونه براتون باشه.

 

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس سری TUF Dash مدل F15 FX517ZR-A

یکی دیگه از محبوب ترین  گزینه‌هایی که گیمرها برا انجام بازی‌های سنگین انتخاب میکنن. سری تاف دش از سیستم پردازش قوی ( Intel Core i7 12650H)، حافظه گرافیکی عالی (8 گیگابایت) و کیفیت ساخت بدنه مناسبی برخورداره. بدون شک این لپ تاپ یکی از مناسب ترین گزینه‌های گیمینگ ویندوزیه که میتونید خریداری کنین و از خریدتون لذت ببرین.

 

 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو سری آیدیا پد 3 مدل IP3-15ITL6 (Core i7)

این لپ تاپ بر خلاف اسم و ظاهرش از قابلیت‌ها و فیچرهای خوبی برخورداره و میتونه جز آپشن‌های خریدتون باشه. از نظر پردازنده و حافظه رم این لپ تاپ جز بهترین‌های بازاره و اگه قصد پرداخت پوا آنچنانی برای خرید لپ تاپ ندارین، میتونید روی این لپ تاپ به عنوان یک گزینه‌ی مناسب برای خرید باشه.

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس سری ویوو بوک مدل X571GT-BQ005T

یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه با برند مطرح و نامدار ایسوس که از مشخصات خوبی به برخورداره و میشه روی اون بازی‌های مختلف رو به راحتی اجرا کرد. از نظر نوع حافظه، میزان حافظه رم و نوع پردازنده، این لپ تاپ در دسته‌ی خوبی قرار داره و با توجه به دسته‌ی قیمتی ای که در اون قرار داره از ارزش خرید بالایی برخورداره.

 

 

در این مقاله سعی کردیم ایده آل ترین گزینه‌ها رو برای خرید به شما معرفی کنیم و در مورد هوشمندانه ترین خرید شما رو آگاه سازیم تا بتونین بهترین گزینه‌ی ممکن رو برای انجام بازی‌های سنگین انتخاب کنین. در آخر همه چیز به سلیقه و نوع نیاز شما از طبقه بندی سخت افزاری و نوع لپ تاپ بر میگردد و میتوانید با بررسی دقیق تر یک انتخاب درست داشته باشید. اگه نیاز به اطلاعات بیشتر دارین میتونید به سایت گوشی شاپ مراجعه کنید و با ورود به صفحه محصول هرکدوم از گزینه‌ها از یک خرید هوشمندانه نهایت لذت رو تجربه کنین.

 

 

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *