پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Greenify بهینه ساز عملکرد گوشی برای اندروید

دانلود برنامه Greenify بهینه ساز عملکرد گوشی برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Greenify بهینه ساز عملکرد گوشی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Greenify عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور بهینه سازی سرعت تلفن همراه و افزایش سرعت عملکرد برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. نسخه ای از برنامه که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم آخرین نسخه از نرم افزار بوده و تمامی ویژگی های عالی را پشتیبانی میکند. این برنامه توانسته که در مارکت بزرگ گوگل کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده و امتیاز 4.2 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. اگر شما نیز علاقه به داشتن یک نرم افزار بهینه ساز عالی برای گوشی خود هستید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

دانلود برنامه Greenify بهینه ساز عملکرد گوشی

دانلود برنامه Greenify بهینه ساز عملکرد گوشی برای اندروید

دانلود نرم افزار بهینه ساز عملکرد گوشی برای اندروید ویژگی های عالی را به کاربران هدیه میدهد که بتوانند یک نتیجه عالی را کسب کنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Fast Delete : Unwanted Files & Folders PRO که یک نرم افزار با عنوان حذف فایل و پوشه های ناخواسته برای اندروید میباشد، اشاره کرد. برنامه Greenify این امکان را به شما میدهد که دیگر نگران کم شدن سرعت گوشی خود و یا تمام شدن باتری تلفن همراه به سرعت نباشید. این برنامه نرم افزار های کاربردی که شما استفاده ای از آنها ندارید را به خواب میبرد که شما بتوانید سرعت بیشتری را در اختیار داشته باشید. به این صورت در مصرف باتری شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

با دانلود برنامه Greenify عملکر تلفن همراهتان را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید!!

دانلود برنامه Greenify

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار اندروید به صورت رایگان

دانلود برنامه Greenify بهینه ساز عملکرد گوشی برای اندروید این امکان را به شما میدهد که در صورت نیاز به نرم افزار ها آنها را در واقع فراخوانده و به استفاده بپردازید. شیوه کار برنامه بهینه ساز عملکرد گوشی به این صورت میباشد که در حافظه نهانی گوشی غیر فعال شده و به محض اینکه شما آن را فرا بخوانید اجرا شده و دستورات شما را اجرا خواهد کرد. شما قادر خواهید بود که از تمامی امکانات این برنامه استفاده کرده و یک نتیجه عالی را کسب کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Greenify نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Greenify بهینه ساز عملکرد گوشی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب به اندروید 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Greenify

نام فارسی: بهینه ساز عملکرد گوشی

نسخه برنامه: 4.7.8

حجم برنامه: 4MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *