پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

آشنایی و معرفی روش های به دست آوردن جم کلش رویال

آشنایی و معرفی روش های به دست آوردن جم کلش رویال

4
(1)

افراد با هر سن و سالی لذت بازی کردن را دوست دارند، با پیشرفت تکنولوژی هیجان و لذت بازی ها محدود به ابزارهای دیجیتالی چون تلفن های همراه شده است.  بازی کلش رویال از بازی هایی است که در سراسر جهان به دلایل مختلفی به عنوان یکی از شاهکارهای دنیای دیجیتال شناخته شده است و افراد زیادی در آن به رقابت با یکدیگر می پردازند.

کلش رویال از کنار هم قرار گرفتن عناصر، نیروهای مختلف، آیتم های متنوع و … ساخته شده است که یکی از بخش های مهم آن ، عناصر می باشد. جم کلش رویال اصلی ترین عنصر این بازی به شمار می رود. برای آشنایی بیشتر با جم کلش رویال مقاله را تا پایان همراهی کنید.

 

آشنایی کلی با بازی کلش رویال

کلش رویال یک بازی با گرافیک بی نظیر و کیفیت بالا می باشد که توسط super cell ساخته شده است. کارت های گوناگونی برای گیمرها طراحی شده است که هر کدام نیرو و مهارت خاص خود را دارند. بازیکن باید به کمک این کارت ها به مبارزه بپردازد و پیروزی به دست آورد.

در این بازی  بازیکن ها می توانند به صورتی تک نفره و یا گروهی مبارزه خود را آغاز کنند و سه دقیقه به آن ها فرصت داده می شود که بازی را به اتمام برسانند، هر کدام که آسیب های بیشتری به حریف تحمیل کند، برنده می شود. البته اگر بتوانید قلعه اصلی حریف را به سرعت تصرف کنید، شما پیروز شده اید و غنایم حریف به شما تعلق می گیرد.

غنایم می تواند شامل طلا، جم کلش رویال و  اکسیر باشد که هدف اصلی مبارزه نیز به دست آوردن همین موارد می باشد.

 

معرفی جم کلش رویال

بازی آنلاین کلش رویال، ارزهای مختلفی دارد که با اهمیت ترین آن را می توان جم یا الماس برشمرد. جم کلش رویال را می توان برای خرید به کار گرفت و یک واحد پولی برای این بازی به حساب می آید. ارزها در بازی همانند پول در دنیای واقعی انسان ها می باشند و جم نیز این چنین است.

خرید هایی که به کمک جم کلش انجام می شود، در راستای افزایش لذت و بالا بردن هیجانات بازی می باشد و در جایی دیگر ارزش ندارد. به این جهت جم یا الماس از مهم ترین ارز های موجود در بازی کلش رویال است که استفاده از آن می تواند شرایط ایده آلی را برای شما گیمر های عزیز به ارمغان بیاورد.

 

نحوه استفاده از جم در بازی کلش رویال

بازیکن باید سعی کند که ذخایر جم کلش رویال خود را افزایش دهد زیرا به کمک آن می توان از دنیای بازی و آیتم های آن بیشتر استفاده کرد. در ادامه برخی از کاربردهای جم کلش رویال ذکر شده است.

  • بالا بردن لول کارت ها یا همان نیروهای شما، با پرداخت جم انجام می شود.
  • در این بازی عناصر مختلف دیگری نیز قرار دارد که می توان برای خرید برخی از آیتم ها، از آن ها استفاده کرد. به کمک جم می توان این عناصر را خریداری کرد و تعداد آن ها را افزایش داد.
  • سرعت بازی را به کمک جم کلش می توان افزایش داد.
  • صندوقچه ها که حاوی موارد مختلفی هستند را، می توان با جم خریداری کرد.

خرید جم کلش رویال

روش های کاربردی برای افزایش تعداد جم ها در بازی کلش رویال

این بازی آنقدر قوی می باشد که برای دستیابی به عناصر مختلف بازی، روش ها و راه هایی را در نظر گرفته باشد. جم کلش رویال مهم است بنابراین تعداد راه های مختلفی را برای به دست آوردن آن، توسط بازیکن طراحی کرده است که در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهید شد.

  1. رقابت های تک نفره پاداش هایی از جم را به دنبال دارد.
  2. پیروزی در نبردهای گروهی تعداد جم ها را افزایش می دهد.
  3. باز کردن صندوقچه هایی نظیر free  و crown با افزایش تعداد جم کلش رویال همراه می شود.
  4. به پایان رساندن ماموریت های مختلف، تعدادی جم را به بازیکن اهدا می کند.

جم کلش رویال رایگان خرید جم

آیا می توان جم کلش رویال را خریداری کرد؟

بازیکن هایی که درگیر این بازی ها می شوند و از هیجان بی نظیر این بازی نمی گذرند، به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد جم می باشند. روش هایی که ذکر شد، برای بازیکن جم را به همراه دارد اما کمی زمان بر است و سرعت کمی دارد بنابراین یک راه دیگر نیز برای افزایش تعداد جم وجود دارد که آن هم خرید جم کلش رویال، از طریق سایت های اطمینانی است.

در انتخاب سایت دقت کنید و اعتبار آن ها را در نظر بگیرید تا پول و هزینه شما به هدر نرود. لازم به ذکر است که بازی کلش رویال خود یک فروشگاه دارد که می توان از طریق آن اقدام به خرید جم  کلش رویال کرد، اما ایران تحریم است و این راه طولانی و وقت گیر می باشد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *