پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

ترفندهای تبلیغات در اینستاگرام

ترفندهای تبلیغات در اینستاگرام

0
(0)

اگر قصد راه اندازی کار و بیزینس خود در اینستاگرام را دارید، یکی  از نکات مهم و ضروری که باید در آن تخصص پیدا کنید تبلیغ در اینستاگرام است.

در این ایام اینستاگرام بزرگترین رسانه برای فروش محصولات و بازاریابی است. اگر به تاثیر فوق العاده بالای تبلیغ در اینستاگرام اعتقاد ندارید، باید  به شما اطلاع دهیم در همین ساعت که دست روی دست گذاشته‌اید، اشخاص زیادی دارند از اینستاگرام پول زیادی در می آورند.

پس به تبلیغات در اینستاگرام اهمیت دهید و آن را شروع مد نظر داشته باشید.

ولی در نظر داشته باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام و هزینه کردن ابتدا باید یک پیج اینستاگرام مناسب داشته باشید.

اگر در حال حاضر پیج اینستاگرامی ندارید چند فروشگاه مناسب از نظر قیمت و کیفیت وجود دارند که ما آن ها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. سایت نوین استار

این فروشگاه در میان رقبا کمترین قیمت را ارائه میکند و کیفیت محصولات آن هم طی سالیان اخیر مناسب بوده است و رشد خوبی را تجربه کرده.

نوین استار تنها فروشگاهی است که شما میتوانید برای خرید پیج اینستاگرام 1m از آن اقدام کنید و سایر فروشگاه ها حساب هایی با این تعداد فالوور موجود ندارند.

  1. سایت پارس اینستاگرام

پارس اینستاگرام قدیمی ترین و معتبر ترین سایت در زمینه ارائه خدمات اینستاگرام میباشد و خدمات مختلفی از جمله افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش لایک اینستاگرام ، افزایش کامنت اینستاگرام و فروش پیج اینستاگرام را انجام میدهد.

  1. سایت پنداریم

یکی دیگر از سایت های موفق در زمینه خرید و فروش اکانت اینستاگرام سایت پنداریم میباشد که باتوجه به اینکه به تازگی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده اما رشد و جذب مشتری بسیار خوبی داشته است.

نکات مهم زمان انجام تبلیغات در اینستاگرام

  • داشتن تعداد فالوور بالا

اولین مسئله ای که برای تبلیغ باید در نظر بگیرید این است که پیج مورد نظر شما باید تعداد بالا و معقولی فالوور داشته باشد تا تبلیغ شما توسط اشخاص بیشتری مشاهده شود اما تعداد فالوور همه چیز نیست پس ادامه مقاله را حتما مشاهده کنید.

  • نسبت مناسب لایک و کامنت پیج به تعداد فالوورها

اگر یک اکانت اینستاگرام تعداد فالوور بالایی داشته باشد اما تعداد لایک و کامنت پست های آن کم باشد این مسئله بیانگر این است که آن پیج تعامل خوبی با فالوورهای خود ندارد یا اینکه فالوورهای آن غیر واقعی هستند

  • مرتبط با حرفه و کار شما

نکته مهم دیگر این است که حتی الامکان در پیج هایی تبلیغات انجام دهید که مرتبط با کسب و کار شما باشند به طور مثال اگر فروشگاه لباس دارید بهتر است در پیج های بررسی مد و استایل تبلیغ کنید.

  • قیمت مناسب

برای اینکه بتوانید نسبت مخارج به درآمد خوبی ایجاد کنید باید تا جایی که به کیفیت ضربه ای وارد نمیشود قیمت و هزینه های خود را کاهش دهید.

برای اینکه بدانید هزینه مناسب تبلیغ چه مبلغی میباشد بهترین راهکار مقایسه اکانت های مشابه و اخذ تعرفه ها از آنها میباشد و در نهایت با بررسی و مقایسه متوجه خواهید شد کدام حساب برای شما بهتر است.

زمان انتشار پست در اینستاگرام

  • زمان انتشار پست

حتما بهترین زمان برای انتشار پست تبلیغاتی خود را در پیج مربوطه بررسی و پیدا کنید ، در صورتی که در یک زمان نامناسب پست شما منتشر شود به شدت بازدهی آن کاهش پیدا خواهد کرد.

اشکال مختلف تبلیغ:

پس از بررسی نکات قبل اکنون باید بدانید شکل های مختلف آن چگونه است

به صورت کلی سه شکل مختلف تبلیغ وجود دارد

  1. در قالب پست عکسی
  2. در قالب پست فیلمی
  3. در قالب استوری

هریک از این اشکال مزایا و معایب خود را دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد

نوع اول پست های عکس دار

در این نوع شما میتوانید از چند عکس به صورت آلبومی استفاده کنید که مزیت آن این است که اگر فالوورهای پیج مربوطه موفق به مشاهده اسلاید اول نشوند در دفعات بعد اسلاید های بعدی پست شما به آن ها نمایش داده خواهد شد.

نوع دوم پست های ویدئویی

نوع دوم پست های ویدئویی

در پست های ویدئویی شما میتوانید حس و حال خود را بهتر منتقل کنید و فالوورها را به دیدن محصولات خود بیشتر ترغیب کنید و حتی احتمال دارد اگر جذابیت محتوای شما مناسب باشد بتوانید به اکسپلور اینستاگرام نیز وارد شوید که بازدهی پست  شما را چندین برابر خواهد کرد.

نوع سوم استوری

دو مزیت بزرگ دارد اول اینکه به تمام فالوور ها نمایش داده میشود و به راحتی قابل انتشار بین اشخاصی است که پیج مربوطه را فالوو نکرده اند.

عیب آن ها مدت زمان کم نمایش آن است که در حال حاضر 15 ثانیه برای هر استوری میباشد.

در نهایت سوال این است که از چه محتوایی برای پست تبلیغی خود استفاده کنیم؟

بهتر است ابتدا چند هفته روی پیج خود فعالیت انجام داده تا متوجه شوید کدام یک از محصولات فروشگاه شما بیشترین میزان تعامل بر اساس لایک ، کامنت ، دایرکت و فروش را دارند و بعد از متوجه شدن این موضوع پست هایی که دارای بیشترین تعامل بوده اند را گلچین کرده و در قالب یک پست اسلایدی به صورت عکس یا ویدئو منتشر کنید به این نحو شما تا حد زیادی از ریسک عدم پذیرش محصول خود توسط فالوور های پیج تبلغ کننده جلو گیری کرده اید.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *