دانلود با لینک مستقیم

تفاوت های اپل موزیک و اسپاتیفای | خرید اپل موزیک یا اسپاتیفای؟ کدام را انتخاب کنم؟

تفاوت های اپل موزیک و اسپاتیفای | خرید اپل موزیک یا اسپاتیفای؟ کدام را انتخاب کنم؟

0
(0)

وقتی صحبت از بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در میان است، اسپاتیفای و اپل موزیک جزو بهترین اپلیکیشن‌های موسیقی هستند که نام آنها بلافاصله به ذهن علاقمندان خطور می‌کند. هر کدام از این دو اپلیکیشن، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را به انتخابی مناسب برای تعداد زیادی از علاقمندان موسیقی تبدیل کرده است. با این وجود، گاهی اوقات، انتخاب مناسب‌ترین گزینه میان خرید اپل موزیک یا اسپاتیفای کمی دشوار می‌شود. در این مقاله، به مقایسه اپل موزیک و اسپاتیفای می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم مناسب‌ترین گزینه را میان این دو اپلیکیشن محبوب انتخاب کنید.

طراحی نسخه‌ی موبایل این دو اپلیکیشن محبوب پخش موسیقی

از نظر طراحی و زیباشناختی، می‌توان گفت که اپل موزیک در نسخه‌ی iOS17 جلوه‌های بسیار زیبایی برای مخاطبان به نمایش گذاشته است.  البته، این اپلیکیشن بدون نقص نیست. به عنوان مثال، یکی از ضروری‌ترین آیتم‌ها برای یک برنامه موسیقی علامت “پسندیدن” یا “نپسندیدن” آن موسیقی است که در اپل موزیک مخاطبان دسترسی سریع به این آیکون ندارند و نمی‌توانند به راحتی آن را پیدا کنند.

از طرفی، با توجه به پیشرفت اسپاتیفای در جستجوی موسیقی، به نظر می‌رسد اپل موزیک در این موضوع عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اسپاتیفای داشته باشد.

جالب است بدانید اسپاتیفای نیز در زمینه طراحی نقص‌هایی دارد. به عنوان مثال، این اپلیکیشن موسیقی بدون اطلاع قبلی تغییرات مکرر و ناگهانی در UI ایجاد می‌کند که این موضوع برای بسیاری از کاربران خسته کننده است.

یکی دیگر از مشکلات اسپاتیفای در مورد متن موسیقی است. برخلاف اپل موزیک که متن آهنگ‌ها را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اسپاتیفای خطاهای زیادی در متن دارد و متن بسیاری از آهنگ‌ها را به کاربران نمایش نمی‌دهد. همین ویژگی باعث شده است بسیاری از افراد از خرید اسپاتیفای منصرف شوند.

بنابراین، اگر بخواهیم نتیجه کلی برای مقایسه اپل موزیک و اسپاتیفای در زمینه طراحی به شما ارائه دهیم، اپل موزیک در رتبه بهتری نسبت به اسپاتیفای قرار دارد.

نسخه دسکتاپ این دو اپلیکیشن چه تفاوتی دارد؟

نسخه دسکتاپ اسپاتیفای به دلیل دسترسی آسان و عدم وجود مشکلات دیزاین موبایل، مورد توجه بسیاری از علاقمندان موسیقی قرار گرفته است. در مقایسه با اسپاتیفای، نسخه دسکتاپ اپل موزیک امکانات کمتری دارد. هر چند، نمی‌توان از این موضوع چشم پوشی کرد که اپل موزیک در آپدیت جدید، بسیاری از مشکلات نسخه دسکتاپ را رفع کرده است.

به طور کلی، در مقایسه اپل موزیک و اسپاتیفای از نظر طراحی نسخه دستکتاپ، اسپاتیفای رتبه بهتری را به خود اختصاص می‌دهد.

تفاوت کیفیت صدا در اسپاتیفای و اپل موزیک

این سوال در ذهن بسیاری از مخاطبان وجود دارد که از نظر کیفیت صدا اسپاتیفای بهتر است یا اپل موزیک، زیرا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای علاقمندان موسیقی، کیفیت صدا است. جالب است بدانید اپل موزیک کیفیت صدای بهتری نسبت به اسپاتیفای دارد و همین ویژگی باعث شده است علاقمندان بیشتری نیز داشته باشد.

کتابخانه موسیقی کدامیک از نظر کاربران بهتر است؟

در صورت مقایسه اپل موزیک و اسپاتیفای از نظر کتابخانه موسیقی، اپل موزیک برنده است. در واقع، یکی از جذابیت‌های اصلی اپلیکیشن اپل موزیک در آرشیو موسیقی آن است. علاوه بر این، اگر شما از اپلیکیشن اپل موزیک استفاده کنید، می‌توانید پیش از انتشار یک موسیقی آن را به لیست کتابخانه خود منتقل کنید. در نتیجه، وقتی موسیقی مورد نظر پخش شود و در دسترس عموم قرار بگیرد، شما می‌توانید به راحتی در آرشیو موسیقی خود از شنیدن آن لذت ببرند. در صورتیکه این امکان در اسپاتیفای برای آهنگ‌های محدودی وجود دارد.

تفاوت اشتراک گذاری موسیقی مورد علاقه در اسپاتیفای و اپل موزیک

اسپاتیفای از نظر اشتراک گذاری موسیقی‌های مختلف، ویژگی‌های بهتری نسبت به اپل موزیک دارد. با استفاده از اسپاتیفای، شما می‌توانید به راحتی لیست پخش مشترکی با دوستانتان تشکیل دهید و موسیقی‌های مورد علاقه خود را با آنها به اشتراک بگذارید. همچنین، شما می‌توانید موسیقی‌های انتخاب شده توسط دوستانتان را مشاهده کنید. اپل موزیک نیز بخشی از این ویژگی‌ها را دارد اما برخلاف اسپاتیفای در اپل موزیک شما نمی‌توانید مشاهده کنید که دوسنتان هم اکنون مشغول گوش دادن به چه موسیقی هستند. این ویژگی برای بسیاری از کاربران حائز اهیمت است و آن را به نقطه قوتی برای اسپاتیفای تبدیل کرده است.

ویژگی‌های خاص اسپاتیفای و اپل موزیک

اسپاتیفای ویژگی جالبی به عنوان Spotify connect دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از چند دستگاه مختلف پخش موسیقی را کنترل کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود موسیقی پخش شده روی دسکتاپ را مشخص کنید.

اپل موزیک نیز به تازگی ویژگی جالبی معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از موسیقی پس زمینه کارئوکه را تجربه کنند.

اپل موزیک و اسپاتیافای را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه  با گسترش اینترنت، بسیاری از سایت‌ها امکان خرید آنلاین محصولات بین المللی را برای شما فراهم کرده‌اند. یکی از معتبرترین سایت‌ها سیب کده است. در واقع، سیب کده به شما کمک می‌کند تنها در چند مرحله ساده اکانت اپل موزیک یا اسپاتیفای خود را تهیه کنید و از شنیدن موسیقی‌های موردعلاقه خود نهایت لذت را ببرید. همچنین، شما می‌توانید ترفندهای جالب و کاربردی محصولات اپل را در سیب کده مشاهده کنید.

 خرید اکانت اسپاتیفای و اپل موزیک از سیب کده چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اکانت اپل موزیک یا اسپاتیفای از سیب کده این است که این سایت به صورت فوری اکانت را برای شما تشکیل می‌دهد و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین، در صورت خرید اشتراک از سیب کده از پشتیبانی تخصصی بهره‌مند می‌شوید و تا آخرین روز اشتراک پشتیبانان مجموعه مشکلات احتمالی را پیگیری می‌کنند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *