پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

خرید گیفت کارت ارزان از آیدی تاپ

خرید گیفت کارت ارزان از آیدی تاپ

5
(1)

گیفت کارت به معنای کارت هدیه بوده و این نوع کارتها برای ارائه به دیگران جهت مناسبت‌هایی همچون تولد، کریسمس، روز پدر و مادر، عروسی و یا حتی بدون هیچ مناسبت خاصی استفاده می‌شود. گیفت کارت معمولاً دارای ارزش پولی معین بوده که می‌تواند شامل پول نقد یا اعتبار خرید در فروشگاه‌های خاص شود.

گیفت کارت می‌تواند به شکل کاغذی یا در قالب دیجیتال (الکترونیکی) در اختیار فرد دریافت کننده قرار بگیرد. برخی از گیفت کارت‌ها محدودیت زمانی برای استفاده دارند. برای خرید گیفت کارت باید به سراغ فروشگاه‌های معتبری چون آیدی تاپ idtop.ir رفت. این فروشگاه به ارائه گیفت کارت اپل و پلی استیشن می‌پردازد و پشتیبانیِ 24 ساعته‌ ارائه می دهد.

محبوب ترین گیفت کارت های آیدی تاپ

در ادامه گیفت کارت‌های مورد اشاره آشنا خواهیم شد:

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل یک نوع اعتبار خرید الکترونیکی است که می توانید آن را از طریق فروشگاه آنلاین اپل خریداری کنید یا به دیگران هدیه دهید. این نوع گیفت کارت برای خرید کالاها و خدمات از فروشگاه آنلاین اپل، آیتونز، آیبوک استور و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید مبلغ مورد نظر خود را از گیفت کارت اپل کم و یا زیاد کنید. همچنین این کارت را می توانید به صورت رایگان برای دوستان و عزیزان خود ارسال کنید. ارزش این گیفت کارت از ۵ دلار و بیشتر متغیر است.

بعد از دریافت گیفت کارت اپل، می‌توانید کد آن را وارد فروشگاه اپل کنید که پس از تأیید توسط سیستم، مبلغ متناظر با آن به حساب کاربری شما اضافه می‌شود که می‌توانید برای خرید از فروشگاه اپل استفاده کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن نوعی کارت هدیه است که می‌توانید آن را برای خرید بازی‌ها و دیگر محصولات از فروشگاه آنلاین پلی استیشن استفاده کنید. همانطور که نامش هم نشان می‌دهد، این کارت هدیه به عنوان یک هدیه برای کسانی که کنسول پلی استیشن دارند مفید خواهد بود.

گیفت کارت پلی استیشن شامل یک کد عددی است که شما آن را وارد فروشگاه آنلاین پلی استیشن می‌کنید تا اعتبار موجود را به حساب خود بیافزایید و از آن استفاده کنید. پس از وارد کردن گیفت کارت، می‌توانید از اعتبار آن برای خرید بازی و محتوای اضافی برای بازی و محصولات دیگر پلی استیشن استفاده کنید.

 

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *