پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار

دانلود اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار

3
(2)

خدمات باربری و حمل و نقل یکی از مهمترین خدماتی است که در تمامی صنوف و حتی برای افرادی عادی مورد نیاز است و جابجایی کالا و محموله ها از این طریق انجام میشود.

با توجه به پیشرفت زندگی دیجیتال و نیاز به دسترسی سریعتر و راحت تر به خدمات ، بسیاری از شرکت ها برای ارائه خدمات سریع و تخصصی به هموطنان گرامی به بستر اینترنت روی آورده اند . مجموعه آنی بار نیز به عنوان یکی از پیشتازان این امر اپلیکیشن باربری اینترنتی خود را در اختیار هموطنان گرامی قرار داده است تا در اسرع وقت ثبت سفارش خدمات خود را از طریق یک گوشی تلفن هوشمند انجام دهند.

 

در اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار می توانید انواع خدمات باربری را تنها در چند ثانیه ثبت سفارش نمایید. در ادامه به بررسی خدمات آنی بار می پردازیم.

 

 

ویژگی های اپلیکیشن باربری آنی بار

 

اپلیکیشن آنی بار یک اپلیکیشن اندروید بسیار ساده و سریع است که امکان ثبت درخواست خدمات باربری را برای شما فراهم می نماید. از مهمترین ویژگی های اپلیکیشن آنی بار می توان به ساده بودن استفاده از این اپ اشاره نمود.

 

علاوه بر این ، رابط کاربری ساده و سریع آن امکان استفاده برای همه افراد را فراهم نموده است . در اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار امکان ثبت درخواست انواع خودروهای باربری سبک و سنگین و همچنین درخواست خدمات اثاث کشی فراهم می باشد.

 

 

انواع خودروهای باربری در اپلیکیشن آنی بار

 

مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما به شهرهای مختلف از انواع خودروی باری استفاده می نماید و امکان ثبت درخواست آنها در اپلیکیشن آنی بار فراهم می باشد.  هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

 

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

 

پس از ثبت درخواست باربری خود در اپلیکیشن آنی بار ، کارشناسان این مجموعه برای پیگیری درخواست شما و ارائه مشاوره تخصصی با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

ثبت درخواست باربری تریلی در اپلیکیشن آنی بار

 

برای حمل و نقل محموله های بزرگ و سنگین یا حجیم می توانید از انواع تریلی به صورت بین شهری استفاده نمایید. مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن تریلی های مختلف در ابعاد و اتاق های متفاوت امکان بارگیری و انتقال محموله های شما را فراهم می نماید. از همین جهت با انتخاب گزینه تریلی و ثبت مبداء و مقصد می توانید درخواست تریلی خود را ثبت نمایید.

 

در اسرع وقت مجموعه آنی بار بهترین خودروی تریلی برای بارگیری 24 تن محموله برای تمامی مقاصد در کشور را در اختیار شما قرار میدهد. این تریلی ها به صورت زیر می باشند :

 

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن
  • تریلی یخچالدار

 

برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین از تریلی کمرشکن استفاده می شود که امکان بارگیری محموله ها تا 65-70 تن را دارد. این محموله ها با تریلی های عادی قابل انتقال نمی باشند. البته برای حمل و نقل محموله های خاص می بایست به صورت تخصصی با کارشناسان مشاوره نموده تا بهترین تجربه باربری را داشته باشید.

 

سفارش کامیون با اپلیکیشن آنی بار

 

یکی از خودروهای باربری که می توانید از طریق اپلیکیشن آنی بار ثبت سفارش کنید انواع کامیون است . کامیون ها دارای ابعاد و توان حمل بار مختلفی هستند و ثبت سفارش کامیون مناسب از مهمترین موارد است . در اپلیکیشن باربری آنی بار می توانید کامیون ها زیر را ثبت سفارش کنید :

 

 

  • کامیون 10 تن
  • کامیون 15 تن
  • کامیون 911

 

کامیون ها برای انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند و برای وزن های بالا مناسب هستند. از طریق اپلیکیشن آنی بار با انتخاب مبداء و مقصد و نوع کامیون سفارش شما ثبت خواهد شد و پس از آن کارشناسان مجموعه آنی بار با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش نیسان با اپلیکیشن آنی بار

 

یکی از خودروهای باربری پر استفاده نیسان وانت است. اگر قصد دارید محموله های خود را با نیسان وانت بارگیری و به نقاط مختلف کشور ارسال نمایید می توانید از اپلیکیشن آنی بار استفاده نمایید.

 

در اپلیکیشن آنی بار امکان ثبت سفارش انواع نیسان وانت مسقف ، کفی مبلی ، یخچالی و عادی فراهم است . برای انتقال بار و کالاهایی تا وزن 2 تن می توانید از نیسان وانت استفاده نمایید که به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهد داشت.

 

 

 

چه نوع محموله هایی توسط اپلیکیشن آنی بار قابل حمل هستند ؟

 

در خدمات باربری اینترنتی آنی بار شما عزیزان بدون محدودیت می توانید انواع بار و کالا و محموله های خود را ثبت سفارش کنید. از آنجایی که شرکت آنی بار سالها تجربه در انتقال محموله های مختلف دارد برای محموله هایی که از نظر قانونی ممنوعیتی برای ثبت سفارش و باربری ندارند به صورت همه روزه خدمات ارائه خواهد شد .

 

برخی از محموله های که توسط آنی بار بارگیری و ارسال می شوند به صورت زیر می باشند :

 

  • انواع اثاثیه و لوازم منزل نو و کارکرده
  • انواع لاستیک و پلاستیک
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • ارسال ماشین آلات راهسازی و ساختمانی
  • حمل و نقل تولیدات کارخانجات
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

 

پس از ثبت سفارش خودروی باربری مورد نظر و مشخص نمودن نوع محموله ، کارشناسان برای صدور بارنامه و بیمه نامه با شما در تماس خواهند بود.

 

آیا باربری با اپلیکیشن آنی بار شامل بیمه است ؟

 

بله . برای ارسال بار و کالاهای مختلف توسط اپلیکیشن آنی بار از بهترین و کامل ترین بیمه نامه استفاده میشود تا محموله ها با ایمنی کامل منتقل شوند. در زمان ثبت سفارش باربری کادر میزان ارزش محموله برای تعیین میزان پوشش بیمه نامه می باشد که باید به صورت دقیق ثبت شود.

بیمه نامه مورد استفاده در خدمات باربری آنی بار کاملترین بیمه نامه موجود در حمل و نقل کشور می باشد که به بیمه ایران قانون تجارت معروف است و همه نوع خسارات جزئی و کلی را تحت پوشش خود قرار داده است.

برای خدمات باربری اینترنتی تا سقف 100 میلیون تومان نیز بیمه رایگان برای تصادفات ، شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . . ارائه می شود .

 

مشاوره تخصصی و ثبت سفارش

 

اگر قصد دارید قبل از ثبت سفارش خدمات باربری با کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار در تماس باشید می توانید از طریق شماره 57669-021 که سامانه مشاوره مجموعه آنی بار است اقدام نمایید.

علاوه بر این ، برای ثبت سفارش می توانید از وبسایت anibar.net  نیز استفاده نمایید و اطلاعات مورد نظر خود را کامل کنید.

 

 

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *