دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه دیباچه برای اندروید – دانلود اپلیکیشن خبر برای اندروید

دانلود برنامه دیباچه برای اندروید – دانلود اپلیکیشن خبر برای اندروید

4
(3)

دانلود برنامه دیباچه برای اندروید یک اپلیکیشن کاربردی و حرفه ای برای اطلاع از اخبار می باشد. امروز با معرفی این برنامه در وب سایت ایزی پی سی خدمت شما هستیم. این برنامه پر طرفدار تا کنون بیش از 10 هزار بار از مارکت جهانی پلی استور دانلود و نصب شده است. امتیاز خوب 4.2 از 5 را به دست آورده است. این امتیاز شانسی نبوده و قطعا حاصل کسب رضایت کاربران می باشد.

دانلود برنامه دیباچه برای اندروید

دانلود برنامه دیباچه برای اندروید به شما کمک می کند. تا از هر آنچه که در دنیای روز می گذرد با خبر باشید. این اپلیکیشن هوشمند به شما کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید. به این سبک که با اپلیکیشن دیباچه برای اندروید شما می توانید به جای صرف وقت خود در شبکه ها و کانال های گوناگون هر آنچه را می خواهید همین جا بیابید. دانلود اپلیکیشن خبر برای اندروید به تازگی جایگاه ویژه ای در میان کاربران موبایلی پیدا کرده است. به طوری که بسیاری از افراد به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای اطلاع از اخبار روز هستند. عضویت در کانال های تلگرامی یا سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر به دلیل فیلتر بودن نیازمند صرف وقت و اینترنت بیشتری هستند.

دانلود برنامه دیباچه برای اندروید

به علاوه اخبار با دسته بندی گوناگون یا علاقه مندی های شما به طور معمول در یک کانال نیستند. اما دانلود dibaache برای اندروید به طور هوشمند علایق شما را شناسایی می کند و به شما نمایش می دهد. پس با این حساب اپلیکیشن دیباچه برای اندروید برای هر نفر متفاوت از نفر دیگر است. دانلود اپلیکیشن خبر برای اندروید یک پیشنهاد ویژه برای کسانی است. که وقت خود را با ارزش می دانند. این برنامه ایرانی کی از هوشمند ترین برنامه های حال حاضر در زمینه دانلود اپلیکیشن خبر برای اندروید می باشد.  برای علاقه مندان به اپلیکیشن های مشابه دانلود برنامه آخرین خبر را پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های دانلود اپلیکیشن خبر برای اندروید

  • به روز بودن دایمی برنامه با اخبار جدید
  • نمایش دادن علاقه مندی های شما در خبر ها
  • امکان سیو اخبار برای مطالعه در زمانی دیگر
  • امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی
  • فضای کاربری ساده و اسان
  • و….

دانلود اپلیکیشن خبر برای اندروید

برای دانلود dibaache برای اندروید می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. ما آخرین ورژن این برنامه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما بارگذاری کردیم. برای دانلود پر سرعت می توانید از دانلود IDM برای اندروید استفاده کنید. که در وبسایت اماده ی دانلود است.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه دیباچه برای اندروید – دانلود اپلیکیشن خبر برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 4.1 و بالاتر

مشخصات
شرکت سازنده: dibaache.com/static/app

نام انگلیسی: dibaache

نام فارسی: دیباچه

نسخه برنامه: 2.9.01

حجم برنامه: 11MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *