پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه هک واتساپ 2022

دانلود برنامه هک واتساپ 2022

3.6
(118)

در حال حاضر، اگرچه هک کردن اکانت واتس اپ یک نفر غیرقانونی است، اما هنوز چند دلیل قانونی وجود دارد که کسی بخواهد به حساب واتس اپ شخص دیگری نفوذ کند.

برای مثال، والدین می‌خواهند این اطمینان را داشته باشند که فرزندشان به خوبی همراهی می‌کند. نظارت بر تلفن های فرزندانشان، یا به طور خاص، نظارت بر واتس اپ فرزندشان می تواند به آنها کمک کند تا به این آرامش خاطر دست یابند.

همانطور که گفته شد، دور زدن رمزگذاری‌های سختگیرانه و امنیت واتس‌اپ کار کودکانه نیست. امروزه اپلیکیشن هایی وجود دارند که هک کردن اپلیکیشن های اجتماعی را به میزان قابل توجهی روان و ساده می کنند.

در این مقاله، ما برنامه‌های هک واتس‌اپ را فهرست می‌کنیم که کار را انجام می‌دهند. با برنامه ها و راهنمای زیر، می دانید که چگونه WhatsApp را بدون زحمت هک کنید.

دانلود نرم افزار spy24 برنامه نظارت والدین و شنود گوشی و واتساپ

دانلود نرم افزار spy24 برنامه نظارت والدین و شنود گوشی و واتساپ

برنامه spy24 یک برنامه نظارتی قدرتمند است که به کمک آن والدین یا صاحبین مشاغل می توانند نظارت دقیقی بر روی افراد خانواده یا تلفن های کاری کارمندان خود داشته باشند.

برای دانلود این برنامه وارد لینک زیر شده و بعد از آشنایی با برنامه اقدام به دانلود آن کنید :

هک واتساپ

آموزش نرم افزار SPY24 برای نظارت بر واتساپ

برای مشاهده محیط نرم افزار ویدیو زیر را دانلود و مشاهده کنید:

ویدیو میحط برنامه spy24

SPY24 Monitoring نسل بعدی نرم افزار نظارت بر گوشی های هوشمند است. این اپلیکیشن ردیاب موبایل تماس های تلفنی ورودی و خروجی، تماس های واتساپ، اس ام اس و محیط اطراف را ضبط می کند. مکان‌های GPS، فعالیت مرورگر و پیام‌های برنامه‌هایی مانند Whatsapp، Facebook، Viber، Skype و Line را ردیابی می‌کند. با استفاده از نسخه آزمایشی رایگانی که ارائه می دهیم، می توانید برنامه را نیز تست کنید.

 

SPY24 Monitoring Spy App Android

از آن استفاده کنید

از این نرم افزار می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

ردیابی فرزندان خود شما می توانید فرزندان خود را تحت نظر داشته باشید تا آنها را از آسیب دور نگه دارید.

ردیابی کارکنان خود می توانید کارمندان خود را تحت نظر داشته باشید تا ببینید آیا آنها به دلایل دیگری از تلفن خود استفاده می کنند یا از وقت خود استفاده می کنند.

پشتیبان گیری – پشتیبان گیری از داده ها از تلفن شما.

ردیابی گوشی خود در صورت دزدیده شدن یا گم شدن گوشی

نحوه استفاده از آن

نصب. برنامه را روی تلفنی که می خواهید نظارت کنید نصب کنید. شما می توانید برنامه را به صورت رایگان نصب کنید و یک نسخه آزمایشی رایگان خواهید داشت. GPS همیشه به صورت رایگان ردیابی می شود.

وارد شدن. برنامه ردیابی سلول فعالیت‌ها را در حساب آنلاین امن شما آپلود می‌کند. اگر با استفاده از حساب کاربری که هنگام نصب برنامه ایجاد کرده اید، به این سرور وارد شوید، می توانید تمام فعالیت ها را مشاهده کنید.

نظارت از راه دور

مانیتورینگ SPY24 از اتصال اینترنت تلفن هوشمند برای ارسال داده ها به سرور ما استفاده می کند. پس از آن می توانید گزارش ها را از راه دور از سرور ما نظارت کنید. شما باید با استفاده از ایمیل و رمز عبور ارائه شده هنگام ثبت برنامه در گوشی هوشمند وارد سرور ما شوید.

ویژگی های مانیتورینگ SPY24

  1. پخش زنده
  2. ضبط تماس
  3. ردیاب واتساپ
  4. امتحان رایگان
  5. ردیاب گوشی
  6. ردیاب جی پی اس
  7. مانیتور از راه دور
  8. ردیاب فیسبوک
  9. ردیاب اس ام اس
  10. دستورات از راه دور
  11. از اندروید پشتیبانی می کند
  12. ردیاب تصویر
  13. ردیاب MMS
  14. ردیاب مرورگر
  15. ردیاب اینستاگرام
  16. ردیاب Tinder
  17. ردیاب TikTok
  18. گزارش های سیستم
  19. ردیاب تقویم
  20. ردیاب اسکایپ
  21. ردیاب وایبر
  22. ضد سرقت
  23. ردیاب مخاطبین
  24. ردیاب تلگرام
  25. محیط اطراف
  26. ردیاب خط
  27. ردیاب برنامه ها
  28. ردیاب پیاده روی
  29. مسدود کردن برنامه ها
  30. اعداد را مسدود کنید
  31. بلوک وب
  32. هشدارها
  33. ردیاب کیک
  34. ردیاب تانگو
  35. اطلاع رسانی وای فای
  36. پاک کردن از راه دور
  37. ردیاب اسنپ چت
  38. ردیاب Hangouts
  39. ردیاب ویدئو
  40. ردیاب توییتر
  41. کنترل زنده اینترنت
  42. ردیاب BBM
  43. ردیاب وی چت
  44. ردیاب VK
  45. ردیاب بزرگنمایی
  46. ردیاب imo
  47. لایک ردیاب
  48. ردیاب اختلاف

مانیتورینگ SPY24 چیست؟

SPY24 Monitoring بهترین برنامه جاسوسی موبایل است. این ردیاب جاسوسی تلفن همراه توسط والدین به منظور محافظت از نوجوانان خود در برابر دنیای خطرناک آنلاین، مانند آزار و اذیت سایبری، ارسال پیامک یا محتوای مضری که آزادانه در فضای مجازی منتشر می شود، استفاده می شود. این ردیاب جاسوسی دارای تعداد زیادی ویژگی مانند ردیاب رسانه های اجتماعی (واتساپ، فیس بوک، اسنپ چت و بسیاری دیگر)، ضبط تماس های تلفنی، ردیابی اس ام اس و بسیاری موارد دیگر است. آیا نگران امنیت فرزندانتان هستید؟ SPY24 Monitoring بهترین راه حل شما برای گوشی اندرویدی است.

چرا SPY24 Monitoring بهترین برنامه ردیابی است؟

برنامه موبایل جاسوسی ما به دلیل ویژگی های پیچیده آن بهترین انتخابی است که می توانید انجام دهید. واتس اپ، فیس بوک، وایبر یا اسنپ چت به عنوان روش اصلی ارتباط نوجوانان استفاده می شود. با SPY24 Monitoring، می‌توانید تمام پیام‌های این برنامه‌ها را حتی بدون دسترسی ROOT از راه دور ردیابی کنید. تنها با نصب آسان اپلیکیشن بر روی گوشی که می خواهید ردیابی کنید، تمامی فعالیت های گوشی در دسترس خواهد بود. فرآیند نصب ساده ما فقط حدود 5 دقیقه طول می کشد و به هیچ مهارت فنی نیاز ندارد. اکنون برنامه جاسوسی تلفن همراه ما را برای دانلود رایگان تست کنید. ما یک آزمایش 3 روزه رایگان و بدون خطر ارائه می دهیم. هنگامی که از تمام ویژگی های ردیابی برنامه راضی هستید، می توانید با قیمت بسیار مقرون به صرفه مشترک شوید. ما فکر نمی کنیم که گزینه جاسوسی بهتری در بازار موجود باشد. SPY24 Monitoring در سال 2013 منتشر شد، میلیون‌ها کاربر دارد و همیشه به‌روزرسانی می‌شود تا تمامی نسخه‌های جدید سیستم اندروید را به بهترین شکل ردیابی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 118

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *