دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه هک وای فای wpa2 برای اندروید – دانلود برنامه امنیت شبکه وای فای

دانلود برنامه هک وای فای wpa2 برای اندروید – دانلود برنامه امنیت شبکه وای فای

3.3
(185)

دانلود برنامه هک وای فای wpa2 برای اندروید با عنوان کامل دانلود برنامه wps wpa2 connect wifi خدمت شما همراهان همیشگی وب سایت ایزی پی سی هستیم. قطعا تا کنون  برنامه های هک وای فای به گوش شما خورده است. این برنامه ها در حقیقت می تواند علاوه بر هک به شما کمک کند تا میزان امنیت وای فای خود را بررسی کنید. برنامه wps wpa2 connect wifi ساخته ی استودیو برنامه wps wpa2 connect wifi می باشد. و از برنامه های محبوب اندرویدی است. که تا کنون در فروشگاه گوگل پلی توانسته است بیش از 10 میلیون بار دانلود و نصب شود. و امتیاز بسیار خوب 4 از 5 را به دست آورد.

دانلود برنامه هک وای فای wpa2 برای اندروید

دانلود برنامه هک وای فای wpa2 برای اندروید یکی از برنامه های ترند جهانی است. که این روزها بسیار مورد توجه کاربران اندرویدی بوده است. جالب است بدانید این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای بررسی میزان امنیت وای فای شماست. برای دانلود برنامه امنیت شبکه وای فای برای اندروید می توانید از همین برنامه بهره ببرید. اگر به دنبال برنامه برای شناسایی نقص های امنیتی وای فای خود هستید. می توانید دانلود برنامه wpa2 برای اندروید را از وبسایت ما انجام دهید. در گذشته برنامه مشابه با نام دانلود برنامه wps برای اندروید را در وبسایت ایزی پی سی به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما بارگذاری کردیم. که آماده ی دانلود از سرور ها ی پر سرعت ما می باشد.

دانلود برنامه هک وای فای wpa2 برای اندروید

عملکرد دانلود برنامه wps wpa2 connect wifi

دانلود برنامه wps wpa2 connect wifi در ابتدا که وای فای ها وارد دنیای کامپیوتری و اینترنتی شدند. علاوه بر مزیت های خود معایبی به همراه داشتند. از جمله ی این معایب مشکلات امنیتی و امکان هک شدن این دستگاه ها بود. دانلود برنامه امنیت شبکه وای فای برای اندروید به شما این امکان را می دهد. که این عیب را شناسایی و برطرف کنید. کاری که این رنامه انجام می دهند در حقیقت اتصال از طریق wps  می باشد. با دانلود برنامه wpa2 برای اندروید شما بدون نیاز به پسورد و از طریق سیستم wps به وای فای وصل می شوید. به کمک دانلود برنامه امنیت شبکه وای فای برای اندروید شما می توانید مودم خود را چک کنید. و در صورت نفوذ پذیری در جهت رفع ایراد آن عمل کنید.

دانلود برنامه امنیت شبکه وای فای برای اندروید

ویژگی های دانلود برنامه wpa2 برای اندروید

  • توانایی بررسی شبکه های وای فای حتی با سیگنال ضعیف
  • امکان ایجاد رمز عبور های قوی و غیر قابل نفوذ برای دستگاه شما
  • دارای راهکارهایی برای افزایش امنیت وای فای شما
  • قابلیت ذخیره و نمایش تمامی وای فای هایی که حتی یک بار به آن ها متصل شده اید
  • امکان نمایش جزییات کامل از وای فای های اطراف شما
  • و…

همین حالا برای دانلود برنامه wps wpa2 connect wifi می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. همچنین ما آخرین ورژن این برنامه را به صورت رایگان در دو نسخه ی عادی و مود شده با لینک مستقیم ارایه کردیم. اگر به دنبال یک آنتی ویریوس حرفه ای برای دستگاه موبایل اندرویدی خود هستید همین حالا دانلود آنتی ویروس مکافی اندروید از وبسایت ما انجام دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 185

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه هک وای فای wpa2 برای اندروید – دانلود برنامه امنیت شبکه وای فای

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 4.1 و به بالا

مشخصات

نام انگلیسی: wps wpa2 connect wifi

نام فارسی: برنامه امنیت شبکه وای فای

نسخه برنامه: 3.4.3

حجم برنامه: 4MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *