پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Movist pro نرم افزار ویدیو پلیر برای مکینتاش

دانلود برنامه Movist pro نرم افزار ویدیو پلیر برای مکینتاش

0
(0)

دانلود برنامه Movist pro نرم افزار ویدیو پلیر برای مکینتاش به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Movist pro عنوان یک نرم افزار خیلی خوب و کارآمد به منظور پخش فایل های تصویری مخصوص سیستم عامل مک میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. تاکنون تمامی تلاش خود را بر این امر قرار داده اییم که نرم افزار های متفاوت از سیستم های متفاوت را در اختیار شما قرار دهیم. به همین منظور سعی بر این داشته اییم که بهترین های آنها را به شما معرفی کنیم. در این صورت شما قادر خواهید بود که هر یک از نرم افزار ها را انتخاب کرده و بهترین استفاده را ببرید. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با نرم افزار Movist pro آشنا شوید.

دانلود برنامه Movist pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای مک شما میتوانید که تمامی فایل های تصویری مورد نظر خود را بدون هیچگونه محدودیتی گوش داده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه GOM Media Player plus که یک نرم افزار مدیا پلیر برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Movist pro از فضای کاربری ساده ای پشتیبانی کرده و در این حال از قدرت بالایی برخوردار میباشد. برنامه Movist pro امکان استفاده از QuickTime و FFmpeg را به عنوان رمزگشا برای هر کدک ویدیویی و باز کردن آن را دارا میباشد. برنامه Movist دارای ویژگی هایی مانند کدک ویدیو H.264، خروجی صداهای دیجیتال (S/PDIF)، امکان اضافه کردن زیرنویس، نمایش تمام صفحه ویدیو های مربوطه، رابط کاربری ساده ایی که این نرم افزار دارد و… میباشد.

دانلود برنامه Movist pro

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای مک به صورت رایگان

دانلود برنامه Movist pro برای مک از جمله نرم افزار های خیلی خوب برای پلی کردن فایل های تصویری میباشد که اکنون در اختیار شما قرار گرفت و میتوانید که بهترین استفاده را از این امر ببرید. نرم افزار های مدیا پلیر حال چه موزیک پلیر و یا ویدیو پلیر از جمله نرم افزار هایی میباشند که برای هر شخصی مورد نیاز میباشد. حال مهم نیست که از چه سیستم عاملی استفاده میکنید. سیستم عامل اندروید، ویندوز یا مکینتاش و… شما برای داشتن امکانات به تمامی نرم افزار های مورد نیاز احتیاج خواهید داشت. تمامی نرم افزار های مدیا پلیر از ویژگی های خاص خود بهره میبرند. نرم افزار Movist pro نیز با داشتن فضای کاربری ساده و اما امکانات خیلی خوب از جمله نرم افزار های حیلی خوب به حساب می آید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Movist pro نرم افزار ویدیو پلیر برای مکینتاش

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • macOS 10.10 or later 64-bit 

مشخصات

نام انگلیسی: Movist pro

نام فارسی: ویدیو پلیر برای مک

نسخه برنامه: 2.6.6

حجم برنامه: 66MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *