پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Photo Makeup Editor نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر

دانلود برنامه Photo Makeup Editor نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر

3
(4)

دانلود برنامه Photo Makeup Editor نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Photo Makeup Editor عنوان یک نرم افزار عالی، قدرتمند و کارآمد به منظور ویرایش حرفه ای تصاویر و در واقع روتوش کردن تصاویر مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های ویرایش تصاویر از انواع متفاوتی تشکیل شده اند که هریک از آنها ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهند. برنامه Photo Makeup Editor نیز از جمله ابزار هایی میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و ویژگی های عالی را به کاربران اهداء خواهد کرد. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود برنامه Photo Makeup Editor

دانلود برنامه Photo Makeup Editor برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر میتواند یکی از بهترین ابزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و در واقع تصاویر را به صورت خیلی عالی زیباسازی خواهد کرد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Photo Pos PRO Premium که یک نرم افزار ویرایش و خلق تصاویر برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Photo Makeup Editor این امکان را برای کاربران فراهم میسازد که به سادگی به روتوش تصاویر مورد نظر خود پرداخته و جلوه های زیبایی را به آنها ببخشند. از جمله ویژگی های عالی که برنامه Photo Makeup Editor در اختیار کاربران قرار میدهد میتوان به امکان آرایش چهره به صورت حرفه ای و طبیعی، تغییر رنگ مو، تغییر در ماتیک، امکان تغییر در رژ لب، امکان ایجاد سایه چشم، پودر صورت، کاهش و یا حذف چین و چروک و…

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه Photo Makeup Editor نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر برای کامپیوتر به صورت حرفه ای و دیجیتالی به جراحی پلاستیکی صورت خواهد پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها و ابزار هایی که در اختیار کاربران قرار میگیرد میتوان به امکان ویرایش رنگ لب، اندازه و رنگ مژه ها، تغییر در رنگ دندان ها، رنگ چشم، رنگ گونه و… اشاره کرد. در واقع ابزار های عالی و کاربردی در اختیار کاربران قرار میگیرد که بتوانند به صورت ساده به ویرایش تصاویر مورد نظر خود پرداخته و چهره خود را به صورت حرفه ای زیباسازی کنند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Photo Makeup Editor نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Photo Makeup Editor نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: Photo Makeup Editor

نام فارسی: ویرایش حرفه ای تصاویر

نسخه برنامه: 1.85

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *