پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار HDDExpert برنامه بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک

دانلود نرم افزار HDDExpert برنامه بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک

0
(0)

دانلود نرم افزار HDDExpert برنامه بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. هارد دیسک را میتوان به با ارزش ترین و نیز مهم ترین قسمت کامپیوتر برای کاربران دانست. به این صورت که تمامی اطلاعات شما که در کامپیوتر خود ذخیره کرده ایید، در واقع در هارد دیسک ذخیره شده است. HDDExpert عنوان یک نرم افزار قدرتمند برای بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه HDDExpert از قدرت و امنیت خیلی خوبی برخوردار بوده و به راحتی میتواند که نیاز های کاربران را در زمینه دریافت اطلاعات هارد دیسک برآورده کند.

دانلود نرم افزار HDDExpert

دانلود نرم افزار HDDExpert برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک برای کامپیوتر میتواند به عنوان یک محافظ سرسخت و نیز قوی از مهم ترین قسمت سخت افزاری سیستم شما حفاظت کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Auto Clicker که یک نرم افزار کلیک خودکار موس میباشد، اشاره کرد. هارد دیسک همانطور که اشاره کردیم مهم ترین قسمت سیستم هر کاربر میباشد. اطلاعاتی که در هارد دیسک موجود میباشد به نوعی از خود هارد دیسک نیز مهم تر میباشد. بدین صورت که اطلاعات شما در اثر اتفاقات خیلی ناچیز امکان از بین رفتن دارند. امکان دارد که در اثر اتفاقات ناگهانی بخشی از اطلاعات موجود در هارد و یا کل اطلاعات از دست بروند. با استفاده از نرم افزار HDDExpert به راحتی از هارد دیسک سیستم خود حفاظت کرده و نگذارید که اتفاقات ممکنه بلایی را بر سر هارد دیسک شما بیاورد.

دانلود نرم افزار HDDExpert

دانلود برنامه بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار HDDExpert میتواند بسیار کارآمد بوده و به صورت خیلی صحیح از اطلاعات شما حفاظت کند. از جمله ویژگی های برنامه بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک میتوان به پاک کردن S.M.A.R.T ویژگی رمزگشایی، برخورداری از ویژگی طبقه بندی شکست، سلامت، عملکرد، درجه حرارت، ارائه توصیه های تعمیر و نگهداری پشتیبان گیری، تشخیص مشکلات موجود و… اشاره کرد. تمامی ویژگی های عالی که باید در اختیار شما باشد، به صورت خیلی سریع در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار HDDExpert و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار HDDExpert برنامه بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: HDDExpert

نام فارسی: بررسی وضعیت سلامت هارد دیسک

نسخه برنامه: 1.18.8.50

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *