پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود ویندوز 10 کامپیوتر جدیدترین نسخه Windows 10 به همراه کرک و فعال ساز

دانلود ویندوز 10 کامپیوتر جدیدترین نسخه Windows 10 به همراه کرک و فعال ساز

4.4
(7)

دانلود ویندوز 10 کامپیوتر جدیدترین نسخه Windows 10 به همراه کرک و فعال ساز . این فایل دانلود٬ نسخه Enterprise این برنامه است که کامل ترین٬ محبوب ترین و بهترین نسخه ارائه شده ان در بازار است. ویندوز 10 که یکی از سیستم عامل های پر طرفدار شرکت مایکروسافت می باشد ورژن جدید از نسخه اینترپرایز خود ارائه نمود. شرکت مایکروسافت در ارائه ویندوز 10 آخرین نسخه به نکات بسیاری نسبت به گذشته توجه نموده است.به طور مثال رابط کاربری و زیبایی با دانلود ویندوز 10 نسبت به سایر نسخه های ویندوز مانند ویندوز 8.1 تغییر بسیاری نموده است.

به راحتی می توان گفت که Windows 10 یکی دیگر از موفقیت های شرکت مایکروسافت می باشد. یکی از اهداف اصلی این شرکت در ارائه ویندوز 10 یکپارچه سازی تمامی پلتفرم های خود مانند ویندوز فون ها، xbox ، لپ تاپ ، دسکتاپ ها و … می باشد که این عمل به عضو جدید ویندوز کمک به سزایی نموده است.شما با دانلود ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس ، دل ، لنوو و … و یا دسکتاپ خود به این نتیجه خواهید رسید که ویندوز 10 در بعضی از موارد ظاهری بسیار شبیه به ویندوز 8.1 می باشد و در عین حال در بسیاری از موارد تغییر کرده است. به سادگی می توان گفت بعد از دانلود ویندوز 7 ، بیشترین بازخورد مثبت شرکت مایکروسافت از Windows 10 می باشد.

دانلود ویندوز 10 کامپیوتر

به طور مثال شرکت مایکروسافت به توجه به درخواست کاربران استارت قدیمی خود را به سیستم عامل خود برگردانده است ولی در ظاهر، عملکرد و برخی سایر موارد آن را بهبود داده است. به طوری که کاربر به واسطه استفاده از start menu می تواند کنترل بسیار بالایی بر روی سیستم عامل خود داشته باشد و بسیاری از تنظیمات ، استفاده ها، جست و جو و … را در سیستم خود مدیریت نماید که این نیز نکته بسیار مثبتی در نحوه استفاده و سادگی استفاده از ویندوز به حساب می آید.همچنین هسته عملکردی ویندوز 10 تغییر کرده است و در بسیاری از موارد نسبت به نسخه پیشین ویندوز یعنی ویندوز ۸.۱ بهبود پیدا کرده است. لذا شرکت مایکروسافت امیدوار است بتواند موفقیت خود در رابطه با ویندوز xp و ویندوز 7 را دوباره تجربه نماید که به نظر می رسد به این هدف رسیده و یا نزدیک شده است.

قابلیت‌های کلیدی با Windows 10:

  • جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت که تحت عنوان ویندوز ارائه میگردند
  • یکسان و همگام سازی تمامی نسخه های ویندوز 10 بر روی تمامی پلتفرم ها
  • ارائه مرورگر جدید شرکت مایکروسافت که microsoft edge نام دارد
  • استفاده از برنامه های universal برای تمامی نسخه های ویندوز 10
  • بازگشت منو استارت همراه با ظاهری بهتر و ویژگی هایی بیشتر
  • به روز رسانی خودکار سیستم عامل
  • پشتیبانی از DirectX در این سیستم عامل
  • حذف پشتیبانی از Windows media player و جایگزینی آن با پخش کننده فایل صوتی و تصویری جدید
  • قابلیت ارتقا از Windows 8.1 و Windows 7 بدون از دست رفتن محتوای سیستم
  • دارای ظاهر زیبا و کاربر پسند
  • امکان ایجاد تغییرات هر چه بیشتر و شخصی سازی ویندوز
  • دسترسی اسان تر به اطلاعات سیستم
  • دانلود ویندوز 10 کامپیوتر جدیدترین نسخه
  • حجم کم ویندوز نسبت به نسخه های قبلی این سری
  • استفاده ی کمتر از RAM
  • پشتیبانی هر چه بیشتر از نرم افزار های جدید
  • سادگی در نصب ویندوز
  • پشتیبانی هر چه بهتر شرکت Microsoft از این نسخه
  • طراحی کاربری مناسب
  • امکان شخصی سازی هر چه بیشتر محیط
  • والپیپر های جدید و زیبا
  • قابل اجرا بر روی سیستم هایی با سخت افزار ضعیف
  • و …

دانلود ویندوز 10، دانلود windwos 10

مرورگر جدید شرکت مایکروسافت که microsoft edge نام دارد همراه با ویندوز 10 ارائه شد و توانست جایگزین مناسبی برای internet explorer شود. این بروزر که بعد از بروزرسانی های فراوان پیشرفت های بسیاری داشته است شکست مایکروسافت در internet explorer جبران نمود و این روز ها جایگزین مناسبی برای google chrome و mozila firefox می باشد. از مزیت های مایکروسافت ادج پشتیبانی کامل از HTML5 ، پشتیبانی از تکنولوژی های بروز طراحی سایت ، قابلیت استفاده از اثر انگشت، قابلیت تشخیص چهره و … می باشد که کمتر مرورگری از آن ها بهره مند است.

دانلود ویندوز 10 ٬ بهترین سیستم عامل کامپیوتر

از دیگر امکانات این سیستم عامل که بسیار جذاب و مفید می باشد می توان به قابلیت نصب نرم افزار های universal می باشد . به این صورت که نرم افزار هایی که به طور اختصاصی برای سیستم عامل ویندوز 10 ساخته شده اند قابل نصب بر روی تمامی دستگاه هایی که این سیستم عامل بر روی آن ها نصب شده است ( مانند Windows phone ها) می باشند .قابلیت های گرافیکی Windows 10 نیز بسیار افزایش یافته است . به طوری که با پشتیبانی آن از DirectX امکانات ویژه ای به شرکت های تولید کننده بازی های ویدیویی ارائه نموده است.  که این روزها شاهد تحولات بسیاری در زمینه بازی ها هستیم که این مورد را مدیون شرکت مایکروسافت می باشیم.

نحوه بروزرسانی و آپدیت در ویندوز 10 به طور کلی متحول گردیده است. به طوری که بروزرسانی ها دیگر قابلیت کنترل و یا نصب آن ها توسط کاربر وجود ندارد و به صورت خودکار دانلود و نصب خواهند شد . و تنها کاربران نسخه enterprise و Professional میتوانند زمان آن را، با توجه به نوع و اهمیت آپدیت تا چند ماه به عقب بیاندازند. به گفته شرکت مایکرو سافت آپدیت ها و بروزرسانی های Windows 10 بسیار بیشتر و گسترده تر از گذشته خواهند بود و هر لحظه ممکن است با بروزرسانی ای مواجه شویم و همچنین بروزرسانی های امنیتی ویندوز به طور خودکار دانلود و نصب خواهند شد. چرا که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار اند.

جدیدترین نسخه Windows 10

برنامه ویندوز مدیا پلیر نیز به طور کامل در این نسخه از سیتم عامل شرکت مایکروسافت حذف گردیده است و دیگر پشتیبانی نمی شود و شما بعد از دانلود ویندوز 10 دیگر آن را مشاهده نخواهید نمود. شرکت مایکروسافت سرویس و نرم افزار جدیدی را جایگزین Windows media player نموده است که از قدرت خوبی برخوردار است اما متاسفانه در رابط کاربری تعریف آنچنانی ندارد که باعث گردیده بسیاری از کاربران با دانلود نرم افزار kmplayer برای ویندوز این خلا را پر نمایند.همچنین دیگر خبری از درایور های بسیار قدیمی نمی باشد ولی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که امکان نصب درایور های قدیمی به صورت دستی توسط کاربر امکانپذیر است.

برخی قابلیت های کاربری ویندوز 10:

یکی از مهمترین قابلیت های آن برای کاربران ایرانی و فارسی زبان، پشتیبانی کامل ویندوز ۱۰ از زبان فارسی و تقویم شمسی می باشد. در این نسخه از سیستم عامل شرکت مایکروسافت تصمیم بر پشتیبانی کامل از تقویم شمسی گرفت.  بدین صورت که شما بدون نیاز به دانلود و نصب برنامه ها نرم افزار های دیگر می توانید از این تقویم بهره مند شوید . همچنین سایر برنامه هایی که به تفویم نیاز دارند نیز در این نسخه می توانند از تفویم شمسی خود ویندوز استفاده نمایند.

از دیگر تغییرات ظاهری در ویندوز ۱۰ می توان به باریک شدن حاشیه پنجره ها اشاره کرد که باعث گردیده تا کاربر استفاده بهینه تری از فضای صفحه داشته باشد. نوتیفیکیشن ها در این سیستم عامل نیز بهتر از قبل عمل نموده و ظاهری بهتر و کارایی بیشتری را دارند. پیش نمایش نتایج جست و جو نیز نکته بسیار مهمی است که این شرکت به آن توجه نموده است که باعث گردیده کاربران راحت تر و سریع تر به نتایج مورد نیاز خود دست یابند. کورتانا نیز از ابزار های جدیدی است که در Windows 10 گنجانده شده است که کمک بسیاری در مدیریت سیستم می نماید.

برای دانلود ویندوز 10 به انتهای صفحه مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی های دانلود ویندوز 10 برای لپ تاپ مدیریت بهتر باتری لپ تاپ توسط این سیستم عامل می باشد که باعث عمر بیشتر باتری میگردد. همچنین نور ها و رنگ ها در این سیستم عامل بهتر از قبل گردیده اند که کمتر به چشم کاربر آسیب وارد می نمایند. استفاده از تم دارک نیز به این موضوع کمک بسیاری می نماید.

شرکت مایکروسافت ادعا نموده است که تمامی ابزار های اینترنت اشیا و سرور های غول پیکر با ویندوز 10 متولد شده و بهتر از قبل کار خواهند کرد که این موضوع آینده نگری شرکت مایکروسافت را نشان می دهد. همچنین از نکات بسیار ظریف و کاربر پسند این سیتم عامل قابلیت قاب بندی صفحه نمایش می باشد. به این صورت که میتوانید هم زمان از ۴ نرم افزار در یک صفحه نمایش استفاده نمایید. و همچنین می توانید چندین میز کار و یا دسکتاپ را مدیریت نمایید. این سیستم عامل جهت استفاده در صفحه نمایش های لمسی بسیار بهینه سازی گردیده است.

دانلود جدیدترین ویندوز 10 برای کامپیوتر

file explorer در ویندوز 10 بسیار هوشمند گردیده است .  پوشه ها و فایل های پر بازدید شما در هنگام جست و جو در راس قرار میگیرند تا مدیریت فایل ها و پوشه بشیتر از پیش آسان گردد . صدا ها در ویندوز 10 بسیار ملایم تر، ظریف تر و بهتر شده ایند و دیگر مانند گذشته خشن و بی روح نیستند. تنظیمات در این سیستم عامل راحت تر و ساده تر از قبل هستند . کاربر بسیار ساده می تواند به تنظیمات مورد نظر دست یابد، آن را تغییر داده و ذخیره نماید.

دانلود ویندوز 10 به همراه کرک و فعال ساز

لازم به ذکر است که دانلود ویندوز 10 مخصوص لپ تاپ و دسکتاپ نمی باشد و شما با دانلود ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس ، لنوو، دل و … و یا سیستم های دسکتاپی خود از سایت ایزی پی سی می توانید آن را بر روی هر سیستمی نصب نمایید. تنها نیاز است که بعد دانلود اکتیو ویندوز 10 و یا دانلود کرک ویندوز 10 از سایت ایزی پی سی از قدرت این نرم افزار بهره مند شوید. ما در سایت ایزی پی سی ویندوز 10 را در دو نسخه 64 بیتی و 32 بیتی جهت دانلود شما عزیزان ارائه نموده ایم.جهت راحتی دانلود و سرعت بالا دانلود نرم افزار idm و جهت مدیریت فایل های فشرده دانلود برنامه winrar را به شما پیشنهاد می نماییم. با دانلود برنامه Rufus می تونید با Bootable کردن USB ٬ از روی ان ویندوز سیستم را عوض کنید.

برای دانلود بهینه ساز ویندوز 10 کلیک کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود ویندوز 10 کامپیوتر جدیدترین نسخه Windows 10 به همراه کرک و فعال ساز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

۱. ابتدا نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید و سپس از حالت فشرده خارج نمایید.

۲. با استفاده از برنامه ISO Burner فایل Image را بر روی یک DVD خام رایت کنید و یا با برنامه Rufus ویندوز را بر روی یک USB Flash بریزید و سپس ویندوز را نصب کنید.

3. با استفاده از ابزار قرار داده شده ویندوز خود را فعال کنید.

نکات:
- ویندوزهای قرار داده شده دقیقاً برابر نسخه‌های مایکروسافت بوده و فقط ابزار فعال سازی ویندوز درون فایل ISO قرار گرفته است؛ به همین دلیل Hash فایل‌ها متفاوت با مایکروسافت است.

- تمامی ویندوزهای قرار داده شده به صورت کامل از سیستم UEFI و BIOS به طور همزمان پشتیبانی نموده و در صورتی که سخت افزار شما از تکنولوژی UEFI پشتیبانی نکند، مراحل نصب به طور خودکار از طریق BIOS اجرا می‌شود.

- در هنگام نصب نیازی به وارد کرن Serial نیست و می‌توانید با زدن گزینه Skip مراحل نصب را ادامه دهید و سپس با ابزار مناسب ویندوز را فعال کنید.

- برای فعال سازی کافی است نرم افزار AAct را اجرا کرده و گزینه Windows Activation را بزنید یا از Microsoft Toolkit استفاده کنید.

- برای دانلود حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود استفاده کنید.
- تمامی فایل‌ها تا حد ممکن فشرده شده‌اند.
- تمامی فایل‌ها قابلیت تعمیر با برنامه WinRAR در صورت ناقص دانلود شدن را دارند.

مشخصات
شرکت سازنده: www.microsoft.com

نام انگلیسی: Windows 10 Enterprise

نام فارسی: آخرین نسخه مایکروسافت ویندوز ۱۰ اینترپرایز

نسخه برنامه: v10.0.18363.418

حجم برنامه: 5079MB + 3604MB

13 پاسخ به “دانلود ویندوز 10 کامپیوتر جدیدترین نسخه Windows 10 به همراه کرک و فعال ساز”

  1. حمید قدیری گفت:

    من فایلها رو با برنامه adm دانلود کردم ولی فایلها موقع استخراج در آخرشه هر پارت ارور می داد تعمیر هم کردم فایده نداشت به همین خاطر همه فایلها رو پاک کردم و از سایت دیگه دانلود کردم

  2. حمید قدیری گفت:

    من با برنامه adm دانلود کردم ولی فایلها موقع استخراج در آخرشه هر پارت ارور می داد تعمیر هم کردم فایده نداشت به همین خاطر همه فایلها رو پاک کردم و از سایت دیگه دانلود کردم

  3. مرتضی گفت:

    سلاماین ویندوز اکتیو شده هست

  4. مرتضی گفت:

    سلام و عرض ادب
    ویندوز باید فعالساز بگیریمیا خودش داره
    باتشکر از سایت خوبتون

  5. رضا گفت:

    سلام چرا فایل هر سه تاش خطا میده یعنی چی the archive is either in unknown format or damaged?

  6. alireza گفت:

    از کجا بفهمم ویندوز ۷ ام نسخه ۳۲ بیتی هست یا ۶۴ بیتی

  7. ttxt گفت:

    میشه لطفا کلشو توی یه فایل قرار بدید و بزارید؟
    ممنون

  8. زهرا گفت:

    باید هردوپارت دانلود بشه؟

  9. Amang گفت:

    سلام ببخشید کدام پارت نسخه64بیتی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *