پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

درباره گوشی ت سوال داری ؟! هر ساعتی خواستی زنگ بزن به ما

درباره گوشی ت سوال داری ؟! هر ساعتی خواستی زنگ بزن به ما

0
(0)

گوشیت به مشکل خورده ؟! کامپیوترت خراب شده ۲۴ ساعته با ما تماس بگیر

این هم شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

البته صبر کنید …

قبل از تماس گرفتن با مشاوران ما میتوانید سوالات یا مشکلات خود در هر زمینه را در وب سایت ما سرچ کنید اگر جواب را یافتید که بدون تماس میتوانید از اموزش ها استفاده کنید

اگر نیافتید ان گاه با ما تماس بگیرید

اسم ما را به خاطر بسپارید مشکلات گوشی (همراه) و مشکلات کامیپوتری (رایانه) پس به سایت ما سر بزنید و هرگاه نیاز به مشاور داشتید نام همراه رایانه را در گوگل سرچ کنید الان هم میتوانید از لینک موجود استفاده کنید .

در صورتی که در هنگام کارکردن با شبکه های اجتماعی مانند روبیکا و برنامه ایتا ، پیام رسان سروش ، واتساپ و اینستاگرام و توئیتر و … دچار مشکل شدید گوشی تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می شود که شماره تلفن همراه رایانه را در گوشی خود ذخیره کنید پیشنهاد میشود به عنوان همراه رایانه یا اورژانس کامپیوتر یا اورژانس گوشی در موبایل خود ذخیره کنید ،خواهید دید که شماره ما به درشما خواهد خورد

ممکن است بارها برای شما پیش آمده باشد که در هنگام استفاده از موبایل و یا کامپیوتر به یک مشکلی برخورد کرده باشید که شدیدا نیاز دارید یک نفر به شما کمک کند .

حال اگر این مشکل در ساعت شب و یا روز های تعطیل اتفاق بیافتد و یا در مناطقی باشد که دور از اماکن مجاز مراجعه باشد ، بهترین راهکار تماس تلفنی با یک کارشناس زبده و قابل اعتماد از یک مرکز معتبر می باشد .

به همین منظور همراه رایانه با بیش از ده سال سابقه با بکارگیری کارشناسان مجرب اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی به کاربران میکند .

کارشناسان همراه رایانه بصورت شبانه روزی در زمینه مشکلات زیر پاسخگوی سوالات کاربران بصورت تلفنی می باشد .

مشاوره تلفنی مشکلات موبایلی

شما میتوانید مشکلات موباییل خود اعم از نرم افزاری و یا سخت افزاری را از کارشناسان ما بپرسید

همراه رایانه پاسخگوی چه مشکلاتی است

 

به عنوان مثال اگر گوشی شما روشن نمیشود و یا صدای آن قطع شده و یا تنظیمات آن دچار مشکل شده است ، می توانید از کارشناسان ما برای تشخیص مشکل و راه حل در صورت قابل حل بودن مشاوره بگیرید .

و یا در صورتی که پیج اینستاگرام شما هک شده باشد و یا دیسیبل شده باشد یا رمز جیمیل خود را فراموش کرده باشید و یا در روبیکا تعلیق شده باشید ، کد ایتا برای شما نیاید ، تائید دو مرحله ای ایتا را فراموش کرده باشید و یا هر مشکل دیگری در زمینه برنامه های موبایل و شبکه های اجتماعی داشته باشید ، کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما م باشند.

بسیاری از مشکلات موبایلی و کامپیوتری شما در کمتر از چند دقیقه و به راحتی قابل حل می باشد و اصلا نیازی به مراجعه حضوری  به تعمیرگاه ها و یا موبایل فروشی ها نیست .

برای همین منظور کافیست شماره 9099070345 را با تلفن ثابت و بدون کد شماره گیری نمایید .

استفاده از مشاور گوشی چه فایده ای دارد ؟

در صورت استفاده از مشاوره تلفنی برای حل مشکل ، اولا در زمان شما صرفه جویی می شود هزینه های رفت و امد و زمان شما صرفه جویی می شود . همچنین ب علت اینکه کارشناس توسط خود شما مشکل را حل میکند ، شما روش حل آن مشکل را نیز یاد میگیرید و دفعه های بعدی نیازی به کمک ندارید .

و مهمتر از همه مشکل شما با هزینه بسیار پایین تری حل می شود . چرا که هزینه های رفت و امد و تعمیر در محل را نمیدهید . در کمترین زمان د ر عرض سه چهار دقیقه با هزینه بسیار پایین حتی در نیمه های شب وروزهای تعطیل هم کشکلتان حل می شود و هم خودتان راه حل مشکل را یاد میگیرید .

همچنین همراه رایانه پاسخگوی مشکلات کامپیوتری شما در زمینه های نرم افزار ، بازی ، سخت افزار ، پرینتر ، اینترنت ، شبکه و … نیز می باشد .

همچنین کارشناسان ما میتوانند در صورت درخواست مشتری با انی دسک به سیستم مشتری متصل شده و مراحل حل مشکل را نظارت کنند .

همراه رایانه همراه همیشگی شما در دنیای دیجیتال

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *