پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

راهکارهای دریافت درگاه بانکی با معافیت مالیاتی برای کسب و کار شما

راهکارهای دریافت درگاه بانکی با معافیت مالیاتی برای کسب و کار شما

5
(1)

طبق قوانین جدید و جاری، تمامی کسب و کارها برای دریافت ترمینال شاپرکی علاوه بر دریافت اینماد، می‌بایست کد مالیاتی نیز داشته باشند و درگاه‌های اشخاصی که تاکنون اقدام به دریافت کد رهگیری مالیاتی و یا تکمیل پرونده به گام چهارم در سامانه سازمان امور مالیاتی ننمودند نیز به صورت یکطرفه از سوی شاپرک مسدود شدند.

در چنین شرایطی بنظر می‌رسد دریافت درگاه آنلاین برای کسب و کارها، بدون کد مالیاتی امکان پذیر نمی‌باشد. صاحبان کسب و کارها اما بنا به شرایط و دلایلی اعم از تست اپلیکیشن، راه اندازی استارتاپ، نداشتن مشاور یا حسابدار خوب و …، گاها مایل به ثبت نام در سایت سازمان مالیات نیستند. خبر خوب اینکه ما در مجموعه نوین پال راهکارهای خاص و نوینی برای این دسته از کسب و کارها در پیش گرفته‌ایم که در ادامه به آن می‌پردازیم:

 

 

چرا درگاه اینترنتی بدون کد مالیاتی؟

همانطور که پیشتر اشاره شد بسیاری از کسب و کارها به علت‌های مختلف قادر به دریافت کد رهگیری مالیاتی نیستند، برخی از این علت‌ها شامل موارد زیر است:

مشکل در دریافت اینماد

ممکن است کسب و کار شما کد مالیاتی داشته باشد اما به دلیل عدم داشتن اینماد نمی‌توانید درخواست درگاه خود را ثبت کنید که این خود شامل علت‌های مختلفی می‌شود:

  • سخت گیری‌های اعطای مجوز اینماد
  • دشواری ارتباط با سامانه
  • قطعی‌ و اختلال‌های مکرر سامانه اینماد
  • فراهم نبودن زیرساخت و صفحات درخواستی اینماد در وبسایت کسب و کار (عدم تاییدیه فنی)
  • عدم پشتیبانی و پاسخگویی مناسب
  • و در نهایت انتخاب اشتباه نوع کسب و کار یا عدم دانش و تجربه کافی خود متقضی

 

البته جای نگرانی نیست، همانطور که از نام “نوین پال” و شعار این مجموعه “دوست نوین تو در رشد کسب و کار” بر می‌آید، کارشناسان ما مانند یک دوست و همراه، تمامی این موارد را برای شما شخصا و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برطرف می‌کنند، کافیست درخواست خود را در پنل نوین پال ثبت نمایید تا یکی از کارشناسان ما بلافاصله برای رفع مشکل شما اقدام و راهنمایی‌های لازم در این خصوص را انجام دهند تا شما بتوانید بدون مشکل و با اینماد معتبر، درگاه اینترنتی خود را دریافت کنید.

 

مشکل در دریافت کد مالیاتی

گاها به دلیل دشواری و پیچیدگی در فرآیند ثبت نام و دریافت خدمات در سامانه‌های دولتی، برای دریافت کد رهگیری مالیاتی به کافی نت‌ها و مراکز ثبت شرکت‌‌ها مراجعه می‌شود که این کار علاوه بر ایجاد هزینه مازاد برای شما، ممکن است در آینده با انتخاب اشتباه موضوع کسب و کار به پرونده مالیاتی شما آسیب برساند. یکی از خطوط خدمات رسانی نوین پال فقط به اعطای مشاوره و راهنمایی و دریافت کد رهگیری مالیاتی متقاضیان دریافت درگاه آنلاین بانکی اختصاص دارد. شما می‌توانید علاوه بر مراجعه به وبسایت نوین پال با مرکز تماس این مجموعه به شماره 000-79569-021  تماس حاصل فرمایید که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما هستند.

 

ترس از تشکیل پرونده مالیاتی

بسیاری از افراد به دلیل عدم برخورداری از دانش کافی و یا اطلاع رسانی مناسب از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و یا عدم داشتن حسابدار مجرب، از تشکیل پرونده مالیاتی اجتناب می‌نمایند که به نوبه خود آثار سوئی در آینده کسب و کار آنها دارد.

از سوی دیگر بسیاری از کسب و کارها دارای معافیت مالیاتی بوده که صاحبان کسب و کار از آن اطلاعی ندارند و یا با اقداماتی مناسب می‌توان بسیاری از کسب و کارها را مشمول معافیت مالیاتی نمود (مانند استفاده از بیمه‌های مختص این امور، دانش‌بنیان، پردیس‌های فناوری و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و غیره). برای این منظور باید از مشاوران برجسته مالیاتی و متخصصان کسب و کار آنلاین مشورت و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید و یا اینکه مثل سایر موارد بالا، به دوست نوین خود در رشد کسب و کار یعنی “نوین پال” مراجعه نمایید.

 

به کسب و کار من اینماد تعلق نمی‌گیرد

چاره چیست؟ گاهی اوقات خانه از پای بست ویران است! اینماد به صورت مستقیم درخواست برخی از کسب و کارها را رد می‌کند که علل مختلفی دارد اعم از نیاز به مجوز اولیه (مانند طلافروشی که به مجوز طلافروشی اتحادیه نیاز دارد)، یا عدم تنظیم و تدوین قانونی مشخص (رگولاتوری) برای نوعی خاص از کسب و کار، به خصوص کسب و کارهای جدید (مانند دریافت اینماد برای صرافی رمز ارز). در تمامی این مراحل نوین پال در کنار شماست تا این روند را برای شما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای تسهیل نماید.

دریافت درگاه بانکی برای فروشگاه‌های اینستاگرامی

در برخی موارد، ماهیت کسب و کار اشخاص این است که با وجود قانونی بودن فعالیت اما با توجه به قوانین فعلی نمی‌توانند الزامات مورد نیاز برای دریافت اینماد را تامین نمایند (مانند داشتن یک وبسایت)، مانند شخصی که محصولات دست بافت خودش را در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی می‌فروشد. پرداخت یاری نوین پال با ارائه درگاه پرداخت با لینک شخصی و QrCode و همچنین سایر خدمات نوین به این کسب و کارها (مانند سایت ساز فوری)، دریافت درگاه برای کسب و کارهای اینستاگرامی را تسهیل می‌کند. کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

سخن کوتاه

دریافت درگاه پرداخت آنلاین بدون کد مالیاتی و بدون اینماد، عمدتا از روی عدم آگاهی کافی متقاضیان دریافت درگاه و کسب و کارها می‌باشد که در واقع خود تبدیل به مانع دیگری در مسیر رشد و توسعه کسب و کارها شده است. اما تمامی کسب و کارها برای موفقیت متعهد و آشنا به پی نمودن این راه‌های پر پیچ و خم هستند به قول سعدی بزرگ:

 

هزار سختی اگر بر من آید آسان است ……….. که دوستی و ارادت هزار چندان است

سفر دراز نباشد به پای طالب دوست ……….. که خار دشت محبت گل است و ریحان است

 

نوین پال دوست نوین تو در رشد کسب و کار

 

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *