پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

معرفی بهترین هتل های کرمان – زیباترین شهر کویری ایران

معرفی بهترین هتل های کرمان – زیباترین شهر کویری ایران

0
(0)

شهر کرمان مرکز استان کرمان و از استان‌های وسیع ایران می‌باشد که در جنوب شرقی ایران قرار گرفته و از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان است. اگر شما هم قصد سفر به کرمان را دارید، با هر هدفی که به این شهر سفر می‌کنید، بهترین هتل های کرمان را می‌توانید در این لیست بیابید. پس از آن و برای رزرو اتاق در بهترین هتل های کرمان، کافی است که اتاق مورد نظر را به همراه تاریخ‌های اقامت خود مشخص کنید و حالا تنها چند کلیک ساده، با رزرو هتل و دریافت ووچر هتل فاصله دارید.

لیست بهترین هتل های کرمان

هتل 5 ستاره پارس کرمان

 

هتل پارس کرمان که در واقع بهترین هتل کرمان است، در سال 1380 تأسیس شد. این هتل عضو گروه هتل‌های پارس است و 197 باب اتاق، سوئیت و واحدهای آپارتمانی هتل پارس در 6 طبقه ایجاد شده اند. رستوران ستاره، رستوران آیینه، رستوران باغ تابستانی، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن‌های همایش در هتل 5 ستاره پارس کرمان فراهم شده است.

رستوران ستاره هتل کرمان واقع در همکف وعده صبحانه و رستوران آیینه هتل کرمان واقع در طبقه همکف دو وعده نهار و شام و رستوران باغ تابستانی هتل پارس با فضای باغ تابستانی وعده شام را برای مهمانان سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل پارس واقع در طبقه همکف از 8 صبح تا 11 شب فعال است.

آدرس هتل پارس کرمان: كرمان – بلوار جمهوری اسلامی – چهارراه فرهنگيان

هتل بوتیک 5 ستاره کاروانیکا کرمان

 

در لیست بهترین هتل های کرمان این بار نوبت به هتل بوتیک کاروانیکا کرمان می‌رسد. کاروان‌سرای ﻭﮐﯿﻞ ﺑﻪ‌ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭگ‌ترﯾﻦ کاروان‌سراهای ﺟﻬﺎﻥ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ ﻭ یک بنای تاریخی جذاب ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻗﺎﺟﺎﺭ ﺍﺳﺖ. ساخت بنای این کاروانسرا ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 1244 شمسی در دوره حکومت ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺧﺎﻥ ﻧﻮﺭﯼ ﻭﮐﯿﻞ‌ﺍﻟﻤﻠﮏ ﺁﻏﺎﺯ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 1249 ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﭘﺴﺮﺵ مرتضی‌قلی ﺧﺎﻥ ﻭﮐﯿﻞ ﺍﻟﻤﻠﮏ ﺩﻭﻡ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪه است.

اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین-دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت گنجعلی خان برای دو نفر، سوئیت یک‌خوابه بی‌بی خاتون برای چهار نفر، کانکت روم برای پنچ نفر و سوئیت سه‌خوابه لاله خاتون برای هشت نفر را می‌توانید از طریق وب‌سایت ایران هتل با بهترین قیمت‌ها رزرو کنید و از یک اقامت لوکس در بهترین هتل بوتیک کرمان لذت ببرید.

آدرس هتل بوتیک پنج‌ستاره کاروانیکا کرمان: کرمان، کرمان خیابان شریعتی – کوچه 20 – جنب کلانتری 11 – کاروان‌سرای وکیل

هتل های 4 ستاره کرمان

هتل 4 ستاره جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان در سال 1379 تاسیس شد. این هتل دارای یک ساختمان 2 طبقه و 61 باب اتاق است. از جمله امکانات هتل جهانگردی کرمان می‌توان به رستوران، اینترنت، پارکینگ، فروشگاه و غرفه و کافی‌شاپ اشاره کرد. این هتل عضو گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است و به همین دلیل در مقاله بهترین هتل های کرمان جای گرفته است. لازم به ذکر است ورودی هتل دارای تعدادی پله است.

اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت یک‌خوابه برای سه نفر و سوئیت دوخوابه برای چهار نفر را می‌توانید در هتل چهارستاره جهانگردی کرمان رزرو کنید. رستوران هتل جهانگردی واقع در همکف با ظرفیت 150 نفر برای مهمانان مقیم هتل سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل جهانگردی واقع در لابی از 12 ظهر تا 10 شب فعال است.

آدرس هتل چهارستاره جهانگردی کرمان: کرمان – بلوار جمهوری اسلامی – چهارراه شفا – هتل جهانگردی

هتل های سه ستاره کرمان

هتل 3 ستاره هیوا کرمان

 

هتل هیوا کرمان در 4 طبقه مثبت و یک طبقه منفی با 45 واحد اقامتی در سال 1401 تاسیس شده است. لازم به ذکر است هتل در بخش ورودی دارای چند پله است. اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل سه ستاره رزرو کنید شامل اتاق دو تخته توئین-دبل، دبل وی آی پی، اتاق سه تخته/ سه تخته رویال و سوئیت یک‌خوابه برای دو نفر هستند و به همین دلیل در لیست بهترین هتل های کرمان جای گرفته است.

آدرس هتل سه ستاره هیوا کرمان: کرمان، کرمان بلوار کشاورز – بین کوچه 16 و 18

هتل 3 ستاره هزار کرمان

هتل هزار کرمان در سال 1372 فعالیت خود را در حوزه هتلداری و برای پذیرایی از مهمانان شهر کرمان آغاز کرد. این هتل در سه طبقه بنا شده و برای پذیرایی از گردشگران گرامی دارای 42 باب اتاق است. باتوجه ‌به این که هتل هزار از هتل‌های قدیمی و باسابقه در کرمان است، در سال 1393 باهدف ارائه خدمات مناسب‌تر بازسازی شد که این اقدامات رضایت مهمانان را به همراه داشته است. لازم به ذکر است ورودی هتل دارای 3 پله است.

اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل و از طریق وب‌سایت ایران هتل رزرو کنید شامل اتاق دو تخته توئین و سوئیت یک‌خوابه برای چهار نفر است. رستوران هتل واقع در طبقه 1- با ظرفیت 100 نفر سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر به‌صورت 24 ساعته فعال است.

آدرس هتل سه ستاره هزار کرمان: کرمان – خیابان خواجو – پارک نشاط

هتل 3 ستاره پویا کرمان

هتل پویا یکی از هتل‌های محبوب کرمان و از بهترین هتل های کرمان است. این هتل با داشتن 40 اتاق معمولی و 16 اتاق ویژه (VIP) به یکی از هتل‌های خوب کرمان از نظر مسافران قبلی تبدیل شده است. هتل پویا تمام امکانات لازم را برای یک اقامت دلپذیر و بی‌نقص را فراهم کرده است. هتل پویا به‌واسطه ارائه خدمات متنوع، در کنار امکانات ویژه و پرسنل مجرب و آموزش‌دیده، در حال حاضر یک گزینه ایده‌ال برای اقامت در شهر کرمان است.

در لابی هتل پویا کرمان یک فروشگاه صنایع‌دستی قرار گرفته است که سوغات هنری کرمان را می‌توانید از آن جا تهیه کنید و به‌عنوان یک هدیه کم‌نظیر از سفری خاطره‌انگیز با خود به شهرتان ببرید. قابل‌توجه مهمانان گرامی، هتل در بخش ورودی دارای تعدادی پله است. در این هتل می‌توانید اتاق‌های یک تخته، دوتخته، سه تخته و شش تخته را برای اقامت خود در شهر کرمان رزرو کنید.

آدرس هتل پویا کرمان: کرمان – کرمان – چهارراه ابوحامد – خیابان مهدیه – جنب کوچه شماره 1

هتل 3 ستاره گواشیر کرمان

هتل گواشیر کرمان یکی از قدیمی‌ترین  و بهترین هتل‌ های کرمان است که در سال 1370 تأسیس شد. این هتل با 4 طبقه و 80 باب اتاق آماده پذیرایی از مهمانان است. از مزایای هتل می‌توان به آن نزدیکی به دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها اشاره کرد.

در این هتل می‌توانید اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل/ توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک‌خوابه برای شش نفر را با تخفیف ویژه رزرو کنید. سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه دوم با ظرفیت 200 نفر وعده صبحانه را سرو می‌کند.

آدرس هتل گواشیر کرمان: كرمان – بزرگراه امام – نبش بلوار امام حسین

هتل های دو ستاره کرمان

هتل 2 ستاره ایرانگردی و جهانگردی کرمان

هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان در سال 1394 فعالیت خود را در صنعت هتلداری شهر کرمان آغاز نمود. این هتل دارای 30 باب اتاق و واحد اقامتی است که همگی در طبقه همکف واقع شده‌اند. لازم به ذکر است هتل ایرانگردی عضو گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است.

در این هتل که از نظر هزینه‌ها یکی از بهترین هتل های کرمان است، می‌توانید اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت برای چهار نفر را برای اقامت در کرمان رزرو کنید. سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 40 نفر وعده صبحانه و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 40 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل واقع در محوطه با ظرفیت 50 نفر از ساعت 18 تا 23 فعال است.

آدرس هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان: کرمان – بلوار جمهوری – جنب میراث‌فرهنگی – هتل ایرانگردی و جهانگردی (شعبه 2)

هتل 2 ستاره اخوان کرمان

هتل اخوان کرمان در سال 1363 در بلوار شهید صدوقی کرمان تأسیس شد. این هتل در زمینی با زیربنای 2 هزار مترمربع با 2 طبقه و 40 باب اتاق و واحد اقامتی فعالیت خود را در صنعت هتلداری شهر کرمان آغاز نمود . قابل‌توجه مهمانان گرامی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند، ورودی هتل دارای پله است. هتل اخوان دارای دوطبقه و فاقد آسانسور است. هتل دوستاره اخوان کرمان از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله 2 کیلومتری از باغ‌موزه هرندی و 1.5 کیلومتری از بیمارستان سیدالشهدا کرمان قرار دارد.

در این هتل می‌توانید اتاق‌ها را به‌صورت ساعتی و 6 ساعته نیز رزرو کنید. اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته  و اتاق دو تخته توئین است. رستوران هتل اخوان واقع در طبقه 1- با ظرفیت 150 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را برای مهمانان مقیم هتل سرو می‌کند.

آدرس هتل اخوان کرمان: کرمان – بلوار شهید صدوقی

هتل 2 ستاره ناز کرمان

هتل ناز کرمان

هتل ناز کرمان از هتل‌های باسابقه در صنعت هتلداری کرمان و از بهترین هتل کرمان از نظر قیمت است که در سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان این هتل در سه طبقه بنا شده، فاقد آسانسور است و برای پذیرایی از گردشگران گرامی دارای 28 باب اتاق است. قابل‌توجه مهمانان گرامی ورودی هتل دارای پله است.

از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در ابتدای بلوار شهید صدوقی یا جاده تهران واقع شده و مهمانان گرامی مقیم هتل می‌توانند علاوه بر اقامت در این هتل، دسترسی آسانی به مرکز شهر نیز داشته باشند. مسجد گنجعلی خان که از اماکن و آثار تاریخی در کرمان به شمار می‌رود در فاصله 3.5 کیلومتری هتل واقع شده است. می‌توانید اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل/توئین و سه تخته را در این هتل از طریق وب‌سایت ایران هتل با تخفیف رزرو کنید.

آدرس هتل ناز کرمان: کرمان – میدان آزادی – ابتدای بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) – نبش چهارراه فیروزه

هتل 2 ستاره امین کرمان

این هتل که از نظر قیمت یکی از بهترین هتل های کرمان است، دارای دوطبقه همکف و اول و مجموعاً 18 باب اتاق است. لازم به ذکر است هتل امین کرمان فاقد آسانسور است. هتل دوستاره امین در شهر کرمان و در خیابان شهید چمران بنا شده است. از مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل امین کرمان می‌توان به فاصله نزدیک و دسترسی آسان به‌صورت پیاده به مجموعه گنجعلی خان، حمام و بازار وکیل اشاره کرد. در این هتل می‌توانید اتاق دو تخته و سوئیت برای دو نفر (با آشپزخانه) را رزرو کنید.

آدرس هتل امین کرمان: کرمان – خیابان شهید چمران (سه‌راه شمال جنوبی) بعد از پاساژ فرشته – مقابل قنادی لادن

هتل 2 ستاره کرمان

هتل کرمان، کرمان در سال 1368 فعالیت خود را در صنعت هتلداری شهر کرمان آغاز نمود . این هتل در یک ساختمان یک طبقه بنا شده است و دارای 38 باب اتاق و واحد اقامتی است. قابل‌توجه مهمانان گرامی هتل کرمان فاقد آسانسور و در قسمت ورودی دارای تعدادی پله است.

هتل دوستاره کرمان، در بلوار ترمینال قدیم واقع شده است و فاصله آن تا اماکن تاریخی و تفریحی از جمله مجموعه گنجعلی خان، بازار مسگرها و بازار بزرگ کرمان حدود 4 کیلومتر است. اتاق‌های هتل کرمان شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته است. رستوران هتل واقع در طبقه 1- و فاقد آسانسور برای مهمانان هتل صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند.

آدرس هتل دوستاره کرمان: کرمان – بلوار قدس – ابتدای بلوار ترمینال قدیم

هتل های کرمان با قیمت مناسب

هتل‌آپارتمان 1 ستاره آسام کرمان

هتل ‌آپارتمان آسام کرمان در تابستان سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل‌آپارتمان در یک ساختمان 4 طبقه بنا شده و دارای 16 واحد اقامتی و جزو بهترین هتل های کرمان برای سفر با بودجه محدود است. هتل آسام از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی میدان آزادی و در خیابان شهید بهشتی قرار گرفته است و به ایستگاه وسایل حمل ‌و نقل عمومی نیز دسترسی آسانی دارد. این هتل با ارائه خدمات و امکانات مناسب به همراه پرسنل مهمان‌نواز، اقامتی آرام و به‌یادماندنی را برای مهمانان گرامی فراهم آورده است.

اتاق‌های هتل‌آپارتمان آسام شامل آپارتمان یک‌خوابه برای یک نفر، آپارتمان یک‌خوابه برای دو نفر و آپارتمان یک‌خوابه برای چهار نفر است. قابل‌توجه مهمانان گرامی در هتل ‌آپارتمان آسام وعده صبحانه در اتاق سرو می‌شود.

آدرس هتل ‌آپارتمان آسام کرمان: کرمان – حدفاصل میدان آزادی و چهارراه تهماسب آباد – خیابان شهید بهشتی – کوچه 5

 هتل‌آپارتمان 1 ستاره هیوا کرمان

هتل ‌آپارتمان هیوا کرمان از نوسازترین هتل‌های کرمان است که برای یک اقامت مقرون به صرفه می توانید رزرو کنید. این هتل در سال 1400 فعالیت خود را در صنعت هتلداری شهر کرمان آغاز نمود . هتل ‌آپارتمان نوساز هیوا با تمامی امکانات رفاهی معقول، آماده ارائه خدمات به مسافران کرمان است. این هتل ‌آپارتمان دارای 18 باب اتاق و واحد اقامتی است که در طبقات اول تا پنجم جای گرفته‌اند . هتل هیوا شامل امکاناتی از قبیل اجاق گاز و وسایل آشپزی در سوئیت‌ها است.

این هتل ‌آپارتمان که یکی از بهترین هتل های کرمان از نظر قیمت است، در ابتدای بلوار شهید صدوقی واقع گردیده‌ است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله حمام گنجعلی خان، بازار تاریخی کرمان، گنبد جبلیه و باغ ملی کرمان با فاصله زمانی حداکثر 20 دقیقه اشاره نمود. واحدهای اقامتی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل سوئیت یک‌خوابه برای دو نفر، سوئیت دوخوابه برای سه نفر، سوئیت دوخوابه برای چهار نفر و سوئیت دوخوابه برای پنج نفر است.

آدرس هتل‌ آپارتمان هیوا کرمان: کرمان، میدان آزادی ابتدای بلوار شهید صدوقی، بعد از کوچه 1، هتل‌آپارتمان هیوا

خانه مسافر شهر ستاره‌ها کرمان

خانه مسافر شهر ستاره‌ها کرمان در سال 1396 در خیابان استقلال این شهر فعالیت خود را در صنعت هتلداری شهر کرمان آغاز نمود. این خانه مسافر شامل یک ساختمان چهارطبقه است که 16 واحد آپارتمانی در این چهارطبقه جای گرفته اند.

از اماکن و جاذبه‌های گردشگری کرمان می‌توان به مجموعه گنجعلی خان، حمام وکیل و کتابخانه ملی کرمان و موزه هنرهای معاصر اشاره نمود که از خانه مسافر شهر ستاره‌ها با پیمودن مسافت حداکثر 4 کیلومتر امکان‌پذیر می‌گردد. قابل‌توجه میهمانان گرامی، خانه مسافر شهر ستاره‌ها از ساعت 24:00 الی 6:00 صبح از پذیرش میهمان معذور است.

در این هتل می‌توانید آپارتمان دوخوابه برای سه نفر، آپارتمان دوخوابه برای چهار نفر،  آپارتمان دوخوابه برای شش نفر و آپارتمان سه‌خوابه برای هشت نفر را رزرو کنید. قابل‌توجه میهمانان گرامی، خانه مسافر شهر ستاره‌ها فاقد رستوران و کافی‌شاپ است.

آدرس خانه مسافر شهر ستاره‌ها کرمان: کرمان – میدان آزادی – خیابان استقلال – کوچه استقلال چهارم – اواسط کوچه

جمع‌بندی:

در میان هتل های کرمان هتل های متنوعی با قیمت‌ها و خدمات متنوع در خیابان و محله‌های مختلف جای گرفته‌اند و هر مهمان می‌تواند با هر بودجه و برنامه سفر از میان لیست بهترین هتل های کرمان، بهترین اتاق را برای خود رزرو کند. خب شما کدام یک از هتل های بالا را انتخاب کرده‌اید؟ کافی است روی نام  هتل کلیک کنید تا بتوانید از میان اتاق‌های در دسترس بهترین اتاق را برای خود رزرو کنید و اقامتی فراموش نشدنی داشته باشید.

اقتباس شده از https://www.iranhotelonline.com

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *