دانلود با لینک مستقیم

مژده پارمیس به تولیدکننده ها: با این نرم افزار مدیریت هزینه ها را متحول کنید

مژده پارمیس به تولیدکننده ها: با این نرم افزار مدیریت هزینه ها را متحول کنید

0
(0)

شرکت های تولیدی به شرکت هایی گفته می‌شود که ماده‌ی اولیه را خریداری کرده و سپس با تبدیل آن به یک کالای دیگر آن‌ را به فروش می‌رسانند، در این شرکت ها حسابداری نقش مهمی را ایفا می‌کند.

این شرکت‌ها علاوه بر هزینه‌ها در بخش تولید، هزینه‌های دیگری را نیز برای استمرار فعالیت خود باید پرداخت کنند. بنابراین قیمت نهایی محصول، نیازمند محاسبات دقیق تمامی هزینه‌های موثر بر روی تولید آن است.

به همین علت نقش یک سیستم حسابداری برای مدیریت تولیدی‌ها پرنگ‌ تر می‌شود، در همین راستا شرکت پارمیس با تولید نرم افزار تولیدی و برنامه انبار کمک بزرگی به مدیران تولیدی‌ها کرده است.

به کمک نرم افزار تولیدی با ورود دستی داده ها خداحافظی و حسابداری تولیدی خود را متحول کنید

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم حسابداری در شرکت‌های تولیدی یک نقش کلیدی ایفا می‌کند؛ شما نمی‌توانید بدون یک حسابدار هزینه‌های متحمل شده برای تولید یک محصول را محاسبه کنید.

همچنین اگر به دلایل شکست شرکت‌های تولیدی توجه کنید متوجه خواهید شد بیشترین میزان شکست تولیدی‌ها عدم توجه به مسائل مالی بوده است.

در این میان بد نیست بدانید برخی از تولیدی ها نیز، نیاز به برون‌سپاری بعضی از مراحل کاری خود دارند و به‌صورت پیمانکاری فعالیت می‌کنند، در این شرایط آن‌ها باید مقدار خروجی مواد اولیه و میزان دریافتی از پیمانکار را بدانند و حتی از مقدار ضایعات نیز مطلع شوند.

علاوه بر محاسبه هزینه ها؛ مدیریت منابع انسانی، مدیریت انبار و مالیات را هم اگر بخواهیم در نظر بگیریم، متوجه می‌شویم حسابداری این شرکت‌ها بدون در اختیار داشتن یک نرم افزار تولیدی ممکن نیست.

نرم افزار تولیدی پارمیس با ارائه گزارشات دقیق و کاربردی، محاسبه سود و زیان، مدیریت منابع انسانی، ثبت و کنترل سفارشات و امکان تعریف ایستگاه‌های کاری برای برون سپاری و بسیاری امکانات دیگر به شما کمک می‌کند یک مدیریت درست و اصولی بر روی تولیدی خود داشته باشید.

پارمیس برای تکمیل این سیستم، ماژول سامانه مودیان را نیز ارائه کرده است که به کمک آن می‌توانید فاکتور‌های خود را در سامانه مودیان ثبت کنید؛ شما می‌توانید با پرداخت یک هزینه بسیار کم از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید.

هرج و مرج انبارتان را با برنامه انبار از بین ببرید

نگه‌داری از انبار به همان میزان که بسیار مهم است؛ کاری سخت و دشوار نیز هست. اگر از آمار و ارقام انبار اطمینان کامل نداشته باشید؛ به هیچ عنوان نمی‌توانید برنامه تولید و فروش خود را تنظیم کنید.

و ناچار می‌شود در طی دوره‌های کوتاه انبارگردانی کنید تا از موجودی انبارتان باخبر شوید و در طی مدت کوتاهی دوباره این روند تکرار می‌شود.

برای جلوگیری از این فرآیند تکرار شونده باید از یک برنامه انبار کمک بگیرید که بتواند به شما در مدیریت انبار کمک کند و باعث شود روند رو به رشدی داشته باشید.

برنامه انبار پارمیس با هدف کمک به مشاغل برای رشد هرچه بیشتر آن‌ها طراحی شده و امکانات بی‌نظیری از جمله ارائه گزارشات از موجودی های انبار ها، امکان تعریف چند انبار مختلف با توجه به نوع فعالیت شما، ثبت کالا به همراه ویژگی های مرتبط با آن، امکان گروه‌بندی کالا‌ها، امکان تخصیص شناسه یکتا به محصول تولید شده نهایی و هشدار کمبود مواد اولیه یا نقطه سفارش را به شما ارائه می‌دهد.

اگر مواد اولیه شما دارای تاریخ مصرف محدود نیز باشد؛ برنامه انبار با ارسال اعلان شما را از وضعیت تاریخ مصرف آن آگاه می‌کند.

یکی از قابلیت‌های مهم این نرم افزار؛ امکان طراحی بارکد برای کالاها است. این سیستم با اختصاص بارکد به کالا می‌تواند روند جست‌وجو در سیستم را برای شما تسهیل کند.

سخن پایانی

پارمیس برای بیش از دو دهه بعنوان تولید کننده نرم افزار مالی و حسابداری در ایران فعالیت می‌کند. ماحصل این سال‌ها تولید نرم افزارهای مختلفی بوده که متناسب با نیاز کسب‌وکارهای مختلفی هستند.

این شرکت در طی این سال‌ها در تلاش بوده پیشرفت و ارتقای مشاغل را سرلوحه خود قرار دهد و باعث رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود گردد، به همین دلیل با یکسال پشتیبانی رایگان از نرم افزار های خود باعث می‌شود دغدغه‌ی مشتریان تا حدود زیادی رفع شود.

شما می‌توانید برای آشنایی هرچه بیشتر با تولیدات این شرکت می‌توانید از طریق سایت پارمیس به نشانی https://www.parmisit.com/ مراجعه فرمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره 02187758 تماس حاصل فرمایید.

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *