پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

نحوه ی دانلود با اینترنت دانلود منیجر (IDM) از گوگل کروم

نحوه ی دانلود با اینترنت دانلود منیجر (IDM) از گوگل کروم

2.6
(14)

قطعا کسانی که قصد دانلود با دانلود منیجر IDM را دارند ترجیح می دهند بجای این که ادرس فایل دانلودی را از گوگل کروم Copy کنند و در ای دی ام Paste کنند به طور مستفیم بعد از کلیک بر روی لینک دانلود،دانلود در فضای اینترنت دانلود منیجر شروع شود. خبر خوب این که این کار بسیار ساده است و بعد از نصب IDM بر روی سیستم شما در زمانی که شما مرورگر کروم را به صورت نصب شده در سیستم دارید انجام این کار تنها با ایجاد یک تغییر ساده در تنظیمات مرورگرتان امکان پذیر است.

اینترینت دانلود منیجر

به این صورت که بعد از نصب اینترنت دانلود منیجر، مرورگر کروم را باز کنید و از بالای مرورگر قسمت راست بر روی منوی کروم کلیک کرده و سپس وارد قسمت تنظیمات (Setting) برنامه شوید بعد از ان وارد Extensions شده و بر روی گزینه اینترنت دانلود منیجر کلیک کرده و ان را فعال کنید. از این دانلود های شما در داخل کروم به صورت مستقیم در دانلود منیجر IDM انجام خواهد شد.حال حالتی را در نظر بگیرید که شما به صورت اشتباه این افزونه را پاک مرده باشید یا بنا به هر دلیلی به درستی نصب نشده باشد. اول این موضوع را در نظر داشته باشید که برای استفاده از افزونه اینترنت دانلود منیجر نیاز به داشتن اخرین نسخه این برنامه بر روی سیستم خود دارید پس با کلیک در اینجا اخرین نسخه ای دی ام را دانلود کنید.

نصب پلاگین IDM بر روی مرورگر کروم

سپس ۲ راه شما خواهید داشت:

راه اول به محل نصب IDM در سیستمتان رفته و فایل IDMGCExt.crx را از این محل Copy کرده و با مراجعه به محل نصب مرورگرتان در قسمت Extensions این فایل را Paste کنید. با این کار می توانید به Setting گوگل کروم مراجعه کرده و این افزونه را فعال کنید.

راه دوم مراجعه به کروم وب استور است که می توانید از اینجا این افزونه را دانلود کرده و بر روی مرورگر کروم به صورت مستقیم نصب کنید و با دادن اختیارات لازم در هنگام نصب و فعال سازی ان از این پلاگین استفاده کنید. فراموش نکنید در تمام حالاتی که در بالا ذکر شد برای کارایی هر چه بیشتر این افزونه نیاز است که اخرین ورژن اینترنت دانلود منیجر را دانلود و بر روی سیستم خود داشته باشید در غیر این صورت عملکرد این افزونه مناسب نخواهد بود.

دانلود منیجر ای دی ام

توصیه می شود برای انجام دانلود های خود از ای دی ام استفاده کنید:

  1. سرعت بالاتر در دانلود
  2. قابلیت تنظیم سرعت
  3. امکام دانلود چندین فایل به طور همزمان
  4. دانلود فایل های حجیم بدون خرابی
  5. دانلود بدون قطع شدن به دلیل مشکلاتی سیستمی
  6. امکان توقف دانلود و ادامه ان در زمان دیگری
  7. ایجاد چندین اتصال پایدار با سرور برای دانلود
  8. پشتیبانی از زبان فارسی
  9. و …

شما می توانید همیشه برای دانلود اخرین نسخه IDM به صورت رایگان به سایت ezP30 مراجعه کنید و از این سایت دانلود کنید.در صورتی که سوالی در رابطه با این موضوع داشتید خوشحال میشیم که با ما در میان بگذارید.

برای فارسی سازی ای دی ام به این مقاله مراجعه کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

18 پاسخ به “نحوه ی دانلود با اینترنت دانلود منیجر (IDM) از گوگل کروم”

  1. داود افسری گفت:

    سلام می خوام با دانلود منجر فقط صدای کلیپ دانلود کنم تصویر نمی خوام میشه

  2. Amir گفت:

    لینک دانلودش رو میدید

  3. Amir گفت:

    لینک دانلودش کجا هست؟

  4. مهسا گفت:

    پست خیلی مفیدی بود ، به صورت خلاصه و با بیانی عالی گفته شده بود .
    با تشکر از شما

  5. muhammad گفت:

    سلام. من وقتی میخوام چیزی رو با مرورگر کروم دانلود کنم میزان حجمش رو نمایش نمیده و تا میزنم روی دانلود دانلود شروع میشه! قبلا اینجوری نبود و حجم فایل رو نمایش میداد. آیا اگر IDM رو بروزرسانی کنم این مشکل حل میشه؟ یا باید چیکار کنم؟ ممنون از راهنمایی و مطالب مفیدتون…

  6. baby گفت:

    سلام ببخشید من همینکار رو کردم برای اون فایلی که گفتین کپی پیست کنین.اما متاسفانه ارور داد و گفت invalid عه. میتونین کمکم کنین؟

  7. صادقی گفت:

    خیلی ممنون از شماا ^_^ با کمکتون درستش کردم

  8. محمد گفت:

    سلام ببخشید این Extensions در کروم اندروید کجایه؟

  9. زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید.واقعا ممنون از مطلب مفیدتون.مشکلم حل شد نمیتونستم فایل ها رو مستقیم ار idmدانلود کنم.شما بدون توضیحات غیر ضروری برخلاف سایر سایت کلی توضیح میدن و در نهایت اون مطلب رو ارجاع میدن به صد تا سایت دیگه مطلب اصلی رو بیان کردید . موفق باشید

  10. اسماعیل فرخی گفت:

    سلام .خسته نباشید .من تو گوشیم اکثر دانلودهام پوشهوخالی هست علتش چیه .ممنون و تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *