پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

هفت قدم برای موفقیت بازاریابی درونگرا

هفت قدم برای موفقیت بازاریابی درونگرا

5
(2)

بازاریابی درونگرا نوعی از بازاریابی است که فروشنده به دنبال خریدار نمی رود. بلکه با ایجاد پایگاه و محتوای با کیفیت افراد به سمت این پایگاه جذب خواهند شد. در این نوع بازاریابی از تبلیغات آفلاین و یا آنلاین استفاده نمکی شود. در این نوع بازاریابی سایت را برای گوگل و کاربر به نحوی بهینه می کنیم که کاربران کم کم جذب سایت شوند و موتورجستجوی گوگل نیز به تدریج به کیفیت و اهمیت سایت ما پی ببرد. در این راستا مراحل مختلفی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند.

در ادامه به هفت مورد از نکاتی که باید برای موفقیت در بازاریابی درونگرا انجام دهیم ارائه شده است:

اهداف دقیق و عملی تنظیم کنید.

یکی از نکاتی که باید در بازاریابی inbound در نظر داشته باشیم این است که برای فعالیت و کسب و کار خود هدف مشخصی را تعیین کرده باشیم. وقتی اهداف برای رسیدن مشخص باشند می توانیم برنامه ریزی را شروع کرده و بدانیم در هر مرحله از بازاریابی چه کاری باید انجام دهیم.

صبا هاست بهترین هاست

رفتار کاربران را بررسی کنید.

کاربران رفتارهایی دارند که می توانیم از آنها الگو بگیریم تا بتوانیم مشکلات کاربران را دیده و سایت را برای این افراد بهینه کنیم. رفتار های بازدیدکنندگان می تواند الگوی خوبی برای بهبود سایت داده و اطلاعات زیادی درباره کاربران بما یاد دهد. رفتارهای کاربران با استفاده از ابزارهای معروف موجود در این زمینه قابل بررسی است.

تیمی حرفه ای و متخصص تشکیل دهید.

مدیریت وب سایت به قدری زمان بر است که نمی توان هم کار مدیریت وب سایت و کارهای سئو را انجام داد و هم تولید محتوای متنی و ویدیویی را بر عهده گرفت. برای همین بایستی برای انجام کار ها تیم تشکیل دهیم تا هر کسی وظایف خود را به درستی انجام داده و سایت با کیفیتی ایجاد شود.

یک استراتژی برای تولید و کنترل محتوا ایجاد کنید.

یکی از کارهایی که باید برای inbound مارکتینگ انجام بدهیم تولید محتواست.این تولید محتوا نمی تواند بدون هدف و آغازو پایان باشد. بایستی استراتژی مشخص و مکتوبی برای نوشتن یا تولید محتوای سایت تهیه کنیم تا در هر شرایط وضعیت کار و وظایفی که باید انجام شود کاملاً مشخص باشد. در این صورت برای موضوعاتی که به صورت غیر قابل پیشبینی پیش می آید می توان اقدام مناسبی انجام داد.

از تلاش دست بر ندارید.

این مورد نیز از موارد کلی است که در هر پیشه ای باید در نظر گرفته شود. انجام روزمره کارهای سایت و تولید محتوای با کیفیت نیازمند انرژی و وقت بسیاری است. بهتر است برای انجام کارها به بهترین نحو بیشترین زمان ممکن به کار اختصاص داده شود.

خرید هاست و دامنه

ارزیابی و اندازه گیری کنید.

هر محتوا و مطلبی که تولید شده و در اینترنت بارگذاری می شود بعد از انتشار بایستی به صورت منظم مورد بررسی قرار بگیرد. اطلاعاتی که کاربران و رفتار کاربران در قبال محتوا ایجاد می کنند و رفتار آنها در ابزاری مانند گوگل آنالیتیکس قابل دستیابی است. باید توجه کنیم که رفتار کاربران و شاخص های مختلف درباره محتوا باید به صورت پیگیر و جدی مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

علاوه بر این باید همیشه وضعیت سلامت سایتتان را چک کنید؛ دقت کنید که برای داشتن یک سایت پرسرعت و قابل اعتنا، باید زیرساخت درستی برای میزبانی انتخاب شده باشد. به همین دلیل سعی کنید در هنگام خرید هاست و دامنه ، و یا خرید سرور مجازی ، پلن مورد نیاز سایتتان را به درستی انتخاب کنید. و صد البته که ارائه دهنده سرویس های میزبانی نیز نقش بسزایی در وضعیت عملکرد سایت دارد.

برای مثال اگر ترافیک سایتتان بالاتر از حدی است که سرویس های هاست اشتراکی یا سرور مجازی برای میزبانی از سایتتان منابع کافی ندارند، می توانید از سرور اختصاصی ایران یا خارج استفاده کنید.

تنوع در تولید محتوا را فراموش نکنید.

زمانی که اصول و پایه های موضوعی به صورت کامل گفته شد، بهتر است برای ایجاد تنوع به شاخه های دیگر و مطالب مرتبط موجود سری بزنیم و ارتباط موضوع مورد نظر را با موضوعات آشنای دیگر در نظر بگیریم. با این کار می توانیم محتوای وب سایت خود را به قدری گسترده و عمیق کنیم که کاربران با علاقه دوباره به سایت ما برگردند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *