پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

ویژگی های یک ویلای لاچکری در شمال

ویژگی های یک ویلای لاچکری در شمال

0
(0)

همه ما می‌دانیم که ویلا یک خانه لوکس و لاکچری است که حس آرامش را انتقال دهد. شمال ایران به خاطر دریا و جنگل‌های انبوه و زیبایی که دارد، باعث شده تا یکی از بهترین مکانها برای ساختن ویلا باشد.

حالا ما در این پست قصد داریم تا درباره خرید ویلای لوکس و لاکچری صحبت کنیم و ببینم که یک ویلا خوب در شمال، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ با گیلیم همراه باشید:

تقریبا این دوره زمونه، همیشه چشم ما به کلماتی مثل طراح برخورد می‌کند. ولی نیاز نیست که علم طراحی و مهندسی ساختمان را داشته باشیم تا بفهمیم که فلان ویلا قشنگ است یا نه.

درواقع یکی از هنرهایی که باید در طراحی ویلا استفاده شود هم همین موضوع است. همانطور که گفتیم، ویلا باید به افرادی که در داخل آن زندگی می‌کنند، حس آرامش را نتقال دهد؛ حالا این آرامش یا می‌تواند با فضاهای اطراف ویلا به مانند دریا و یا جنگل باشد، و یا با طراحی زیبا!

پیمانکار باید بتواند با طرحی که به ویلا می‌زند، یک خاطره زیبا در ذهن مردم بسازد؛ باید هر چه در چنته دارد یا پیاده کند تا حتی افرادی که از کنار ویلا عبور می‌کنند هم محو زیبایی ظاهری آن شوند.

این پیمانکار نیاز است تا اطلاعات لازم برای ساخت آن را و منطقه‌ای که قرار است در آن ساخته شود را داشته باشد.

مثلا ویلایی که در جنگل ساخته می‌شود با ویلایی که در ساحل ساخته می‌شود خیلی فرق دارد. در ادامه ما به بررسی همین نکاتها می‌پردازیم…

یک ویلا خوب در شمال، چه ویژگی باید داشته باشد؟

پروسه خرید ویلا، یک پروسه عادی مثل خرید سیب زمینی نیست! معمولا خریدار چندین بار به ویلا سر می‌زند تا از تمامی امکانات آن مطمئن شود؛ حتی احتمال دارد که با یک مشاور املاک به ویلا شما سر بزند تا هیچ چیزی از قلم نیفتد.

شاید یکی از مهم‌ترین نکاتی که توسط آنها بررسی می‌شود، بررسی سوالات زیر است

  • آیا ویلا بر اساس بافت این منطقه ساخته شده یا نه؟!
  • آیا در طراحی داخلی و خارجی این ویلا، از یک متخصص کمک گرفته شده یا از طرح‌های کلی و سنتی از قبل آماده شده برای آن استفاده کردند؟

شما باید از مراحل ساخت ویلا، همیشه عکسبرداری کنید و خریدار هم اگر واقعا به فکر چیزی که می‌خرد باشد، از شما درخواست می‌کند تا عکس‌هایی که در زمان ساخت ویلا گرفتید را به او نشان بدهید.

بعد از آن به سراغ مجوزهای قانونی و استعلام گرفتن از مدارک ویلا می‌رود.

بررسی بهترین ویلاهای شمال ایران

بررسی بهترین ویلاهای شمال ایران

اول از همه ما سعی می‌کنیم تا یکسری سوالات پیش پا افتاده را جواب دهیم و در ادامه هم به بررسی بهترین ویلاهای شمال ایران می‌پردازیم.

چرا به یک ویلا لقب “بهترین” را می‌دهیم؟

همانطور که در بالاتر هم چندین بار تاکید کردیم، ویلا مکانی است که باعث می‌شود شما آرامش داشته باشد؛ فقط در این صورت است که می‌توانیم بگوییم فلان ویلا، بهترین ویلا است. حالا یک ویلای خوب چه نکاتی را باید داشته باشد؟

  1. در بهترین منطقه ساخته شده باشد.
  2. در ساخت آن از بهترین مصالح استفاده کرده باشند.
  3. در طراحی داخلی و خارجی، از بهترین ها استفاده کرده باشند.
  4. بر اساس بافت منطقه ساخته شده باشد.
  5. آب و هوای اطراف ویلا، باید تمیز و عالی باشد.
  6. سر و صدا زیادی در اطراف ویلا نباشد.

 

لوکس ترین ویلای شمال از نظر ساخت و ساز

از ویلایی که طراحی داخلی و خارجی خوبی ندارد، و بر اساس بافت منطقه ساخته نشده و زیبایی ظاهری ندارد، انتظار دارید که خاطره خوبی را برای شما رقم بزند؟

بهترین ویلا از نظر موقعیت

همانطور که در بالاتر هم گفتیم، ویلا باید در بهترین موقعیت و بهترین منطقه ساخته شود.

ویلایی که در وسط شهر و در بین سر و صدا ساخته شده باشد که دیگر ویلا نیست؛ این ویلا چطور می‌خواهد شما را به آرامش برساند؟

معرفی بهترین ویلا در کلاردشت

اگر به شهرستان کلاردشت استان مازندران سفر کردید و قصد اجاره یک ویلا لوکس و لاکچری را دارید، من به شما پیشنهاد می‌کنم که این ویلا را اجاره کنید.

مساحت این ویلا 400 متر است که 5 اتاق خواب با 5 تخت دو نفره را دارد و فاصله بسیار کمی با جنگل دارد.

از امکانات دیگر این ویلا می‌توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

  • حمام
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • سرویس بهداشتی فرهنگی و ایرانی
  • پارکینگ اختصاصی

طبیعت اطراف این ویلا فوق العاده است و شما فقط کافی است با بازکردن پنجره ویلا را باز کنید تا از طبیعت بکر اطراف ویلا لذت ببرید.

این ویلا به حدی عالی و جذاب است، که خاطره سفر به کلاردشت برای همیشه در ذهن شما باقی می‌ماند.

بهترین ویلا در نمک آبرود

بهترین ویلا در نمک آبرود

این ویلا قطعا بهترین ویلا در نمک آبرود و یکی از بهترین ویلاها در شمال ایران است. مساحت این ویلا 600 متر و 200 متر از ویلای کلاردشت بیشتر است و آنقدر خوب طراحی شده، که وقتی پایتان به داخل این ویلا برود، آرامش را حس می‌کنید.

این با داشتن 3 اتاق خواب یک خواب مستر، توانایی ظرفیت 15 نفر را دارد که به صورت دوبلکس هم طراحی شده است.

زیبایی این ویلا به همینجا ختم نمی‌شود. در داخل این ویلا یک استخر سرپوشیده وجود دارد و علاوه بر استخر، یک زمین تفریحی هم وجود دارد که کودکانتان می‌توانند تا دلشان می‌خواهد آنجا خودشان را سرگرم کنند.

جدای از این ویلا، خود شهر نمک آبرود هم یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است و ویلا در یکی از بهترین نقاط شمال ساخته شده.

لوکس ترین ویلا در محمودآباد

محمودآباد یکی از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است که در چند سال اخیر توانسته تا توجه بسیاری از سرمایه گذاران را برای ساخت ویلا جلب کند.

این ویلا با ویو جنگلی، بهترین ویلا محمودآباد به شمار می‌رود. وقتی شما خسته از بیرون برمی‌گردید، می‌توانید سری به استخر آبگرمی که در این ویلا دارد بزنید تا تمامی خستگی از بدن شما در برود و این تازه طبقه اول بود.

این ویلا در سه طبقه ساخته شده که در طبقه دوم، سه اتاق خواب و یک تراس وجود دارد؛ همانطور که گفتیم این ویلا با منظره جنگلی ساخته شده و شما می‌توانید در تراس تا ساعت‌ها به این منظره خیره شوید.

اما زیبایی این ویلا وقتی است که شما بفهمید دور تا دور این ویلا از شیشه استفاده شده و شما حتی می‌توانید از داخل ویلا، از منظره بیرون لذت ببرید.

امکانات تفریحی به مانند پینگ پنگ و فوتبال دستی هم در این ویلا وجود دارد و هر اتاقی هم مجهز به سیستم گرمایش و سرمایشی است.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *