پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چطور با گیمیفیکیشن 230 کسب و کار از ورشکستگی نجات پیدا کردند؟

چطور با گیمیفیکیشن 230 کسب و کار از ورشکستگی نجات پیدا کردند؟

0
(0)

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی از سایت باشگاه مشتریان نرم افزاران را با شما به اشتراک بگذاریم در 2 سال گذشته که بیماری تاثیر بسیار مخربی بر انواع صنایع گذاشت و باعث به تعطیلی کشاندن بخش زیادی از کسب و کارها شد برند ها و کسب و کار های کوچ و بزرگی بودند که با تکیه بر مشتریان وفادار خود توانستند از این موج عظیم ورشکستگی جان سالم به در ببرند .

مجموعه باشگاه مشتریان نرم افزاران به دلیل داشتن تعداد زیادی از کسب و کارهای آنلاین و آفلاین(سنتی) بر روی پلتفرم خود شاهد پایداری تعداد زیادی از مشاغل داخل ایران و رشد آنها حتی در دوران رکود بی سابقه بود ، که در ادامه دلایل پایداری و رشد آنها بیان خواهد شد.

تجربه خرید و وفادار سازی مشتریان جدید

با تحلیل و بررسی برروی مشاغل و کسب و کارهایی که روی پلتفرم باشگاه مشتریان نرم افزاران فعال بودند مشاهده شد که مشاغل موفق در دوران سخت سعی کردند به هر شکل ممکن برای مشتریان جدید تجربه خرید فراهم کنند . برای مثال فروشگاه های اینترنتی و اینستاگرامی سعی بر این داشتند که مشتریانی که از وبسایت بازدید میکنند و یا به دایرکت اینستاگرام مراجعه میکنند با یک تخفیف لحظه ای عالی و یا باکس دریافت شماره مواجه شوند تا در موقعیت مناسب یک تخفیف عالی فقط برای تجربه خرید از فروشگاهشان مواجه شوند.

فروشگاه های سنتی نیز سعی داشتند برای تمام افرادی که به فروشگاهشان مراجعه میکنند کارت مغناطیسی باشگاه مشتریان صادر کنند و شماره آنها را در نرم افزار ثبت کنند تا در موقعیت مناسب با ارتباط با مشتریان فروش را برای خود رقم بزنند . گاهی مشاهده شد که این فروشگاه ها اجناس و خدمات خود را زیر قیمت بازار و فقط برای تجربه خرید موفق ارائه میکردند تا در خرید های بعدی چند برابر با استفاده از سیستم سازی فروش نرم افزاری به سود برسند.

crm باشگاه مشتریان

پیشنهاد به مشتریان عضو شده در باشگاه مشتریان و مشتریان قدیمی

همان طور که میدانید و در علم با

زاریابی و فروش نیز این نکته ثابت شده همیشه فروش به مشتریان قدیمی و قبلی بسیار راحت تر از مشتریان جدید است و این نکته به وضوح در پلتفرم سیستم باشگاه مشتریان قابل مشاهده بود . کسب وکارهایی که از سال قبل اقدام به جمع آوری اطلاعات مشتریان و ارتباط با آنها کرده بودند حتی بدون کوچک ترین اقدامی مشتریان آنها را پیدا و از طریق تلفن سفارش های خود را ثبت میکردند ، این اقدامات در حالی اتفاق میوفتاد که بسیاری از فعالان بازار امکان حضور در محل کسب خود را اجبارا نداشتند.

اطلاع رسانی و ارتباط با تمام مشتریان

بیش از 3 میلیون پیامک از طریق سامانه باشگاه مشتریان نرم افزاران ارسال شد و این رقم بیش از 2 برابر زمان مشابه بود آمار ارسال پیامک و ارتباط با مشتریان نشان میداد که کسب و کارها میزان بازگشت مشتری از این طریق و ارتباط با آنها را جدی گرفتند و باز خورد مناسبی از این طریق به دست آورده اند .

عمده متن های ارسالی از طریق نرم افزار بر پایه اطلاع رسانی و امکان سفارش غیر حضوری همچنین ارائه پیشنهاد های خرید عالی و شگفت انگیز بود که باعث از رونق نیفتادن چرخ فروش آنها میشد.

نرم افزار باشگاه مشتریان

ارائه گیمیفیکیشن نرم افزاری

گیمیفیکیشن و ایجاد بازی در خرید در بین مشتریان از تکنیک ها عالی این فروشگاه ها برا جذب مشتری و خرید بیشتر بود که ما در امکانات نرم افزارمان قرار داده بودیم . همیشه درصد های تخفیف بیشتر و سعی بر گرفتن آن و همچنین متمایز بودن از بقیه برای مشتریان جذاب است به این ترتیب در امکانات نرم افزاری باشگاه مشتریان امکان اضافه کردن گروه بندی و نام های دلخواه برای مثال ویژه و یا طلایی را به پنل تحت وب اضافه کردیم تا فروشگاه ها و کسب و کارها مشتریان خودرا گروه بندی کنند و مشتریان نیز با خرید بیشتر سعی در بالا بردن سطح کاربری خود کنند و از تخفیف ها و هدایای بیشتری برخوردار شوند.

تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی بدون هزینه

گل سر سبد انواع روش های تبلیغاتی شاید همین تبلیغات دهان به دهان باشد که ما بعد از بررسی های فراوان و مشاوره از بازاریاب های حرفه ای این قابلیت را در نرم افزار کد نویسی کردیم و فوق العاده آن را به هیچ عنوان نمیشود نادیده گرفت . از اقداماتی که ما بای پیاده سازی این نوع روش قرار دادیم امکان بازاریابی یک سطحی بود برای مثال اگر شخصی که داخل باشگاه مشتریان فروشگاهی با نام زعفران عضو است بتواند دوست و همکار و آشنایان خود را نیز به فروشگاه زعفران معرفی کند از خرید دوستان و همکاران خود نیز دارای اعتبار میشود یعنی بدون خرید کردن و صرفا فقط با خرید دیگران از اعتبار قابل استفاده برخوردار میشود .

از این روش بسیاری از کسب و کارهایی که اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کردنده بوده اند و مشتریان خود را تبدیل به بازاریابان دائمی و رایگان نمودند که با توجه به بازدهی بالا و همچنین رایگان بودن به معنای واقعی کلمه در سود آوری فروشگاه ها تحول ایجاد کرد.

نکته آخر

راه های ضربه خوردن کسب و کارها میتواند بیشمار باشد از اقدامات و تصمیمات غلط گرفته تا سیاست های داخلی و خارجی و انواع تحریم ها ، اما تجربه و مطالعه نشان داده نجات دهنده تمامی تجارت ها اول تصمیمات به موقع و درست میران آنها و دوم مشتریان و مشتریان وفادار آنها بوده است و وجه مشترک کسب و کارهایی که در دوران سختی نجات پیدا کرده اند با توجه به آمار باشگاه مشتریان نرم افزاران نیز همین بوده است اول اقدام مدیران آنها برای راه اندازی نرم افزار و دوم مشتریان آنها .

narmafzaran.com

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *