پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چطور یک سرور مجازی پرسرعت در اروپا داشته باشیم ؟

چطور یک سرور مجازی پرسرعت در اروپا داشته باشیم ؟

0
(0)

در بسیاری از مواقع لازم است تا از سرور های خارجی استفاده کنیم. در این بین یکی از مهم ترین نکات این است که سرور کدام کشور برای افرادی که در ایران هستند، بهترین گزینه می باشد؟ در بسیاری از مواقع سرور های مجازی اروپا مد نظر قرار می گیرند زیرا سرعت بسیار خوبی دارند. با این حال باید ببینید اتصال به سرور کدام یک از کشور های اروپایی برای ایرانیان گزینه مناسبی است. زمانی که می خواهید یک سرور خارجی تهیه کنید، می توانید هریک از کشور ها را انتخاب کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. با این حال نکته مهم این است که باید نزدیک ترین کشور و بهترین سرور را انتخاب کنید. طبیعتا کشور های اروپایی که به ایران نزدیک تر هستند، انتخاب های بهتری محسوب می شوند. باید کشور هایی را انتخاب کنید که سرعت دسترسی بهتری دارند و ارتباط با سرور های آن ها به بهترین شکل برقرار می شود. در این مقاله به اطلاعات کشور های اروپایی که سرور های مناسبی برای ایران دارند می پردازیم.

سرور مجازی چیست؟

بهتر است پیش از هر چیز تعریف مشخصی از سرور مجازی یا وی پی اس ارائه کنیم. کلمه VPS مخفف ترکیب Virtual Private Server به معنی سرور مجازی اختصاصی می باشد. در حقیقت این سرور ها مثل یک دستگاه همیشه روشن هستند که در مراکز خاصی قرار دارند و به اینترنت های پر سرعتی این مراکز داده متصل هستند. افرادی که این سرور ها را خریداری می کنند، نگهداری از آن ها را به عهده شرکت نماینده آن می سپارند. یعنی خود فرد یا شرکت به صورت مجازی به سرور دسترسی دارد اما مراقبت از کلیت آن را به شرکت نماینده می سپارد.

 

سرور مجازی اروپا چیست؟

سرور مجازی اروپا چیست؟

همان طور که دانستید، سرور ها توسط شرکت های گوناگونی پشتیبانی می شوند و اطلاعات کاربران را در خود نگه می دارند. این سرور ها بر اساس موقعیت جغرافیایی به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. در ایران این سرور ها به سه دسته سرور آسیا، سرور آمریکا و سرور مجای اروپا تقسیم می شوند. این سه دسته بیشترین توجه را بین کاربران ایرانی دارند. دلیل آن نیز می تواند نزدیکی این سرور ها از نظر جغرافیایی به ایران باشد. معمولا سرور های اروپایی که به ایران نزدیک تر هستند در اولویت قرار می گیرند.

مزایای خرید سرور مجازی از هر کشور

همان طور که گفته شد، سرور های زیادی هستند که افراد می توانند آن ها را بر اساس نیازی که دارند تهیه کنند. معمولا سرور ها بر اساس قاره و کشوری که در آن وجود دارند، دسته بندی می شوند. سرور مجازی اروپا نیز در کشور های مختلفی قرار دارد که در این قاره پراکنده شده اند. از بین کشور هایی که سرور مجازی آن ها طرفداران زیادی دارد، می توان به سرور مجازی آلمان، سرور مجازی فنلاند، سرور مجازی فرانسه و سرور مجازی هلند اشاره کرد. در ادامه به برخی از پر طرفدار ترین گزینه ها می پردازیم.

 خرید سرور مجازی آلمان

 خرید سرور مجازی آلمان

 

کشور آلمان یکی از قدرتمند ترین کشور های اروپا محسوب می شود که 80 میلیون جمعیت دارد و با کشور های مهم زیادی مانند دانمارک، فرانسه، بلژیک و دیگر کشور ها مرز مشترک دارد. همچنین این کشور سرور های قدرتمندی دارد که بسیاری از شرکت های بین المللی سرور های آن را به فروش می رسانند. بسیاری از افراد از این سرور های قدرتمند برای انجام معاملات رمز ارز استفاده می کنند. اگر شما هم می خواهید یک سرور قوی تهیه کنید، سرور مجازی آلمان می تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید سرور مجازی فرانسه

 

استفاده از سرور مجازی خارج می تواند انجام بسیاری از کار ها را برای کاربران ایرانی آسان کند. این کشور نیز مرز های مشترک زیادی دارد و سرور های قدرتمند زیادی دارد که از طریق آن ها می توانید اطلاعات خود را جا به جا کنید و یا کار های اینترنتی خود را با استفاده از آن انجام دهید. با خرید سرور مجازی فرانسه این فرصت را پیدا می کنید تا یکی از بهترین سرور های اروپا را تهیه کنید و از سرعت آن لذت ببرید.

مزایای استفاده از VPS اروپا

مزایای استفاده از VPS اروپا

 

با استفاده از VPS  اروپا می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید. به طور مثال به اینترنت بین المللی از راه دور دسترسی پیدا می کنید . همچنین می توانید به صورت 24 ساعته به سرور ها وصل شوید و از آن ها استفاده نمایید. امکان اتصال کاربران از طریق تمامی سیستم عامل ها مانند گوشی، تبلت و کامپیوتر نیز وجود خواهد داشت. شما می توانید سیستم عامل ویندوز را نیز نصب کنید که بتوانید به راحتی با آن کار کنید. دیگر تحریم ها و محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده اند، وجود نخواهد داشت. شما می توانید به عنوان یک شهروند از کشوری که سرور را میزبانی می کند، فعالیت کنید و به سایت ها و سرور های خارج از کشور با سرعت بیشتری دسترسی خواهید داشت. منابع سخت افزاری و نرم افزاری مخصوص به خود را خواهید داشت و یک محیط امن گرافیکی با سیستم عامل پر سرعت در اختیار شما خواهد بود. پینگ تایم و زمان دسترسی آن برای ایرانیان مناسب است و برای اجرای انواع نرم افزار های مهم مناسب است.

جمع بندی

 

سرور های خارجی امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا بدون محدودیت های موجود بتوانند از محیط اینترنت و محیط های نرم افزاری شخصی سازی شده استفاده کنند. شما می توانید این سرور های مجازی اختصاصی را از کشور های مختلف تهیه کنید. با این حال بهترین گزینه ها مواردی هستند که مرز جغرافیایی نزدیک تری دارند. زیرا از این طریق سرعت بیشتری را در اختیار مخاطبین قرار می دهند و کاربردی تر هستند. یکی از بهترین گزینه ها، سرور های اروپایی هستند که در ایران طرفداران زیادی دارند. شما می توانید سرور کشور های مطرحی مانند آلمان، فرانسه و هلند را تهیه کنید. برای تهیه انواع سرور های اروپایی می توانید به گروه حرفه ای هاستیدا مراجعه نمایید. این مجموعه دسترسی به سرور های مختلف را برای شما ممکن می کند و اطلاعات دقیقی درباره کارکرد هر یک به شما می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *