پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چه تلویزیون شهری مناسب داخل سالن است و نحوه خرید آن

چه تلویزیون شهری مناسب داخل سالن است و نحوه خرید آن

0
(0)

تلویزیون‌های شهری یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها در بازیابی و تبلیغ کسب‌و‌کار هستند و معمولاً برای افرادی که قصد دارند این محصول را تهیه کنند سوالاتی درخصوص قیمت تلویزیون شهری داخل سالن ایجاد می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، ادامه مقاله را از دست ندهید.

تلویزیون شهری داخل سالن چند نوع است؟

این تلویزیون یک نوع تکنولوژی کاملاً منحصربه‌فرد است و در ابعاد مختلفی برای بخش‌های مختلفی از قبیل داخل سالن و فضای باز (بیرون سالن) قابل استفاده خواهد بود. انواع مختلفی نیز دارد و قیمت تلویزیون شهری داخل سالن، باتوجه به نوع آن متفاوت است.

  • تلویزیون شهری داخل سالن کنفرانس: این دسته از تلویزیون‌های شهری در داخل سالن کنفرانس نصب می‌شوند. مانیتور‌های داخل سالن دارای وضوح تصویر و رزولوشن بسیار بالایی هستند. این دسته از تلویزیون‌های شهری قابلیت‌های منحصر به‌فردی برای مهمانان و مخاطبان کنفرانس دارند.

سایز‌بندی‌های متناسب با سالن کنفرانس، پخش فیلم‌برداری‌های مستقیم و اجرای کامل ورودی‌های مربوط به تصاویر از دیگر ویژگی‌های مهم تلویزیون‌های داخل سالن کنفرانس است. مجموعه ای اس آی لایت ارائه‌دهنده انواع مختلفی از نمایشگر‌های شهری است که می‌توانید برای تهیه و اطلاع از قیمت تلویزیون شهری داخل سالن به سایت آن مراجعه کنید.

  • تلویزیون شهری داخل سالن همایش: معمولا به سبب بزرگ‌بودن سالن همایش و ازدحام ناظران و میهمانان در سالن‌ها، دریافت و مشاهده تصاویر باکیفیت و دارای رزولوشن مناسب کمی با مشکل مواجه خواهد شد اما در تلویزیون‌های شهری داخل سالن همایش با بهره‌گیری از بهترین فناوری‌های روز جهان و ارائه نورپردازی کاملا اصولی و مناسب در سالن، امکان مشاهده انواع تصاویر و ویدئو به‌خصوص فیلم‌های زنده را برای مخاطبان خود فراهم نموده است‌.
  • تلویزیون شهری داخل سالن تالار: یکی از جدیدترین انواع تلویزیون‌ها، تلویزیون‌های شهری داخل سالن تالار است که دارای ماهیت و کاربرد‌های قابل توجهی است. پخش ویدئو و تصاویر انتخابی یا بنر‌های تبلیغاتی در مراسمات تالار‌ها به کمک این نوع نمایشگر امکان‌پذیر خواهد بود.
  • تلویزیون شهری استیج: تلویزیون شهری داخل سالن برای استیج باتوجه به فاکتور‌های مختلفی انتخاب می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید، انتخاب تلویزیون‌های با رزولوشن و چینش‌های قابل انتخاب است که بتوان متناسب با استیج و دکور مربوط به آن، تغییرات چینشی در تلویزیون ایجاد کرد.

نمایشگر‌های دارای رزولوشن بالا تاثیرات گسترده‌ای بر تعیین قیمت تلویزیون شهری داخل سالن خواهند داشت.

اجزای تلویزیون شهری داخل سالن

تلویزیون‌های شهری داخل سالن داری ۴ جزء اصلی در ساختار خود هستند که فرآیند شروع به‌کار نمايشگر و اجرا در آن را برعهده دارند.

  • ماژول: از کنارهم قرارگرفتن LEDها، ماژول نمایشگر ایجاد می‌شود. ماژول‌ها به سبب اهمیتی که دارند میزان قیمت تلویزیون شهری داخل سالن را مشخص می‌کنند.

دات پیچ‌ها فاصله میان ماژول‌ها هستند که به کمک میلی‌متر محاسبه و تعیین می‌شوند. در ماژول‌ها انواع مختلفی از واشر وجود دارد که بیشتر به‌دلیل جلوگیری از نفوذ آب و ایجاد رطوبت در آن قرار گرفته‌اند.

  • کابینت: فریم و برد تلویزیون شهری با عنوان کابینت شناخته می‌شود. در این بخش از یک تلویزیون، اجزای ساختاری و قطعه‌ها قرار گرفته‌اند. همچنین فرآیند مونتاژسازی و بسته‌بندی ماژول روی فریم صورت می‌گیرد.

در هر تلویزیون شهری مطابق با نوع و ابعاد آن، تعدادی کابینت قرار گرفته است که تعیین میزان ضخامت آن‌ها نیز باتوجه به اندازه نمایشگر انجام می‌شود. این بخش از مانیتور از آلیاژ‌های سبک‌تری ساخته‌شده و به‌راحتی قابل ‌جا‌به‌جایی است و نقش پررنگی در قيمت تلویزیون شهری داخل سالن دارد.

  • برد کنترل: به کمک برد کنترل، اطلاعات و داده‌های تصویری از کاربر دریافت می‌گردد و سپس روی برد نمایش داده می‌شود. یکی از قابلیت‌های ویژه در تلویزیون‌های شهری، امکان اتصال به درگاه‌های LAN و USBاست. انتقال دیتا در برد کنترل به ۲ صورت آفلاین و آنلاین امکان‌پذیر خواهد بود.
  • منبع تغذیه و انرژی تلویزیون: پاور در تلویزیون شهری، به‌عنوان منبع تغذیه و انرژی عمل می‌کند. برق لازم برای شروع به‌ کار ماژول از طریق پاور تأمین می‌شود و به کمک آن تصویر در نمایشگر ایجاد می‌گردد‌. نوع و میزان منبع تغذیه تلویزیون‌های شهری باتوجه به تعداد ماژول‌ها تعیین می‌شود.

نحوه ارتباط‌گیری تلویزیون شهری با مرکز پیام

در برخی موارد، ارتباط‌گیری تلویزیون شهری به کمک شبکه‌های داخلی صورت می‌گیرد. این شیوه، یکی از رایج‌ترین راهکار‌های ایجاد اتصال با مرکز پیام است. نیاز است که در تلویزیون‌های شهری سیستم‌های آفلاین، قابلیت شبکه داشته باشند و بتوان از طریق آنها به نقاط مختلف شبکه محلی متصل شد.

روش دوم برای ایجاد ارتباط با مرکز پیام، استفاده از فیبر نوری است. برای انجام این روش، در محل تلویزیون شهری و اپراتور به مبدل‌های فیبر نوری و همچنین کانورتر نیاز خواهیم داشت. این راهکار برای فاصله‌های کمتر از ۱۰۰ متر توصیه می‌شود و ممکن است برای بیشتر از این مقدار اختلالاتی در شبکه تلویزیون شهری ایجاد کند.

سومین راهکار برای ایجاد اتصال میان تلویزیون شهری و مرکز پیام، استفاده از روش وایرلس است. ارتباط‌گیری با وایرلس به کمک آنتن‌های آن انجام می‌شود و مطابق با قواعد اتصال و استاندار‌دهای مرتبط با آن انجام خواهد شد. استفاده از تجهیزات وایرلس نیازمند امکانات کمتری است و برای اتصال از زیرساخت‌های مناسب استفاده می‌گردد.

در زمانی که تلویزیون شهری داخل سالن در وضعیت آفلاین قرار دارد، سیستم ارتباط‌گیری با مرکز پیام در دسترس نخواهد بود. در این صورت نیاز است که با رابط‌های نرم‌افزاری همچون فلش یا هارد برنامه‌های مورد نظر ذخیره‌سازی شوند و سپس به سیستم تلویزیون شهری انتقال پیدا کند.

این روش دارای یک مزیت و یک چالش بسیار مهم است. از مهم‌ترین مزیت این روش کاهش هزینه در ایجاد ارتباط با مرکز پیام است اما ایجاد اتصال با این روش، از امنیت پایین‌تری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار خواهد بود.

قيمت تلویزیون شهری داخل سالن

قيمت تلویزیون شهری داخل سالن از عوامل مختلفی تأثیر می‌پذیرد که در نتيجه موجب افزایش یا کاهش میزان هزینه آن می‌شود.

  • ابعاد: یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش قیمت تلویزیون شهری داخل سالن، سایز یا اندازه آن است. به هر میزان که یک تلویزیون شهری در ابعاد بزرگ‌تر ساخته شود، قیمت آن نیز با‌توجه به میزان تجهیزات استفاده‌شده در آن افزایش می‌یابد.
  • ماژول: دات پیچ ماژول از اصلی‌ترین بخش‌های ساختاری نمایشگر داخل سالنی است و می‌تواند تاثیر بسزایی بر قیمت تلویزیون شهری داخل سالن ایجاد کند.

اگر تلویزیون شهری دات پیچ کمتری دارد، کیفیت آن در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد و قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. ماژول‌های سیستم نمایشگر داخل سالنی باتوجه به فاصله دید مخاطبان نسبت به نمایشگر و نوع محتوا قابل ارائه در آن انتخاب می‌شود.

  • سایر قطعات: برخی قطعات‌ مورد استفاده در نمایشگر‌های شهری تأثیرات بسیار کمی را بر قیمت تلویزیون شهری داخل سالن خواهد داشت. کارت کنترلر ازجمله قطعه‌هایی است که کمترین تأثیر را بر قیمت آن ایجاد می‌کند.
  • خنک‌کننده: یکی از مهم‌ترین بخش‌های تلویزیون شهری سیستم خنک‌کننده آن است. کیفیت و قدرت دستگاه‌های خنک‌کننده ازجمله عوامل موثر در قیمت تلویزیون شهری داخل سالن است که افراد می‌توانند مطابق با انتخاب خود آن را خریداری کنند.

نصب تلویزیون شهری چگونه است؟

تلویزیون‌های شهری داخل سالن باتوجه به نوع و اندازه دارای یک پروسه خاص برای نصب و اجرا هستند. چگونگی راه‌اندازی این سیستم‌ها متناسب با شرایط و محل نصب آن‌ها صورت می گیرد.

امروزه با پیشرفت‌های کاملاً مدرن در ساختار تلویزیون‌های داخل سالن، امکان نصب آن‌ها به شیوه‌ای آسان و راحت فراهم‌شده که به‌راحتی ماژول‌های آن در کنارهم قرار گرفته و صفحه نمایش با وضوح بالا را برای حاضران در سالن ایجاد می‌کند.

نصب تلویزیون‌های شهری که دارای قابلیت‌های مختلفی همچون ضدآب و ضدآفتاب هستند و در فضای باز راه‌اندازی می‌شوند کمی دشوار‌تر است. این دسته از نمایشگر‌ها به سبب ویژگی‌های مهمی که دارند یکی از انواع گران ‌قيمت تلویزیون شهری داخل سالن هستند. تمامی متریال‌های مورد استفاده در این قبیل تلویزیون شهری متفاوت‌تر سایر انواع دیگر است و از آن با عنوان تلویزیون‌های غول‌پیکر یاد می‌شود.

آرموتور‌بندی، حفر چاله و کندن زمین، بتون‌ریزی برای پایه‌ها از اقدامات لازم برای نصب تلویزیون‌های شهری است. در برخی موارد تلویزیون روی سر در مغازه‌ها و ساختمان‌ها نصب می‌شود که لازم به ذکر است، تلویزیون‌های شهری دارای طراحی، وزن و ساختاری استاندارد برای نصب در این قبیل نقاط خواهد بود.

یکی دیگر از انواع تلویزیون‌های شهری، مانیتور‌های سازمان هواشناسی است که دارای مراحل نصب پیشرفته‌ای بوده و راه‌اندازی آن نیازمند رعایت اصول خاصی است. نمایشگر‌های داخل پاساژ‌ها و مراکز خرید دارای تراکم بالایی هستند و برای راه‌اندازی آن‌ها از روش‌های نصب مگنتی استفاده می‌شود.

در هنگام خرید تلویزیون شهری به چه نکاتی توجه کنیم؟

توصیه می‌شود در هنگام خرید و بررسی قیمت تلویزیون شهری داخل سالن برخی فاکتور‌های مهم زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید محصول مناسبی را انتخاب کنید.

  • اندازه نمایشگر: اندازه‌های بزرگ‌تر نمایشگر، دارای پیکسل‌های بالاتری برای ارائه تصاویر هستند. بنابراین، یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه خرید و تعیین قیمت تلویزیون شهری داخل سالن، توجه به اندازه و کیفیت پيکسل‌های ارائه‌شده در آن است.

تلویزیون‌هایی که در سایز‌های بزرگ تولید می‌شوند، به‌طور طبیعی میزان پيکسل متناسب با افزایش سایز آن‌‌ها بیشتر می‌شود. بررسی میزان تراکم در نمایشگر‌های کوچک نیازمند دقت بیشتری است زیرا در برخی موارد کیفیت یک پیکسل‌ در ابعاد بزرگ‌تر، بسیار باکیفیت‌تر از ارائه همان پيکسل در ابعاد کوچک است.

  • سازگاری با محتوا: انتخاب نمایشگر باید براساس با نوع محتوا‌هایی که احتمال دارد در آن ارائه شود صورت گیرد. برخی از محتوا‌های صوتی و تصویری دارای طیف رنگی گسترده‌ای هستند و نیازمند تراکم پیکسلی بیشتری خواهند بود.

انتخاب نمایشگر برای تصاویر یا ویدئو‌هایی که دارای جزئیات و ریزه‌کاری‌های بسیار بالایی هستند، به دقت و بررسی بیشتری نیاز دارد. شما می‌توانید برای تهیه و اطلاع از قیمت تلویزیون‌ شهری داخل سالن در سایز‌های مختلف به سایت مجموعه ای اس آی لایت مراجعه کنید.

  • فاصله دید: از دیگر موارد مهم و موثر در خرید و تعیین میزان قیمت تلویزیون شهری داخل سالن، توجه به فاصله دید مخاطبان است. به هر میزان که ناظران و مخاطبان در نزدیکی نمایشگر قرار گیرند، تلویزیون داخل سالن نیازمند تراکم پیکسلی استاندارد و قابل‌قبول خواهد بود.

در‌صورتی‌که نمایشگر فاصله زیادی با مخاطب دارد می‌توان از تراکم پیکسلی کمتری استفاده کرد اما این نکته بسیار حائز اهمیت است که در مقابل کاهش در تراکم پیکسل، باید ابعاد تلویزیون شهری افزایش پیدا کند.

  • کیفیت: یکی از اقدامات متداول افراد در هنگام خرید محصول، بررسی میزان کیفیت، کاربرد و دوام آن است. کیفیت اجرای محتوا در تلویزیون شهری داخل سالن دارای طیف گسترده‌ای است و افراد می‌توانند با بررسی نمایشگر و نوع قابلیت‌های تلویزیون در ارائه محتوا‌های مدنظر نسبت به خرید آن اقدام کنند.
  • برند: انتخاب برند مناسب در هنگام خرید تلویزیون شهری داخل سالن تاثیرات مستقیمی بر قیمت آن دارد و بیانگر میزان مرغوبیت آن خواهد بود. کیفیت مناسب قطعات نمایشگر شهری که از برند‌های معتبر تهیه شده‌‌اند، بر ماندگاری و طول عمر بیشتر آن‌ها تاثیرات مطلوب و راضی‌کننده‌ای دارد.
  • اجزا و نصب تلویزیون شهری: اجزا و لوازم نصب تلویزیون‌های شهری باتوجه به نوع و سایز انتخاب‌شده متفاوت خواهند بود. نمایشگر‌های شهری کوچک به یک قطعه کوچک برای نصب نیاز دارند و معمولاً در مدت زمان کم و به شیوه‌ای آسان نصب می‌شوند.

درصورتی‌که سایز تلویزیون‌های شهری داخل سالن افزایش پیدا کند، فرآیند نصب و اجرای آن پیچیده‌تر می‌شود و برای استحکام کافی، در هنگام راه‌اندازی از ورق‌های آهن بیشتری استفاده خواهد شد.

تلویزیون شهری داخل سالن مناسب برای تالار‌ها

تلویزیون‌های شهری داخل سالن مناسب برای تالار‌ها، یکی از انواع نمایشگر‌های بزرگ هستند که قابلیت اجرای تصویر و ویدئو در مراسمات و مجالس را دارند. تلویزیون‌های شهری با ارائه محتوای باکیفیت و ایجاد رزولوشن استاندارد، به ارائه تصاویر و تیزر‌های باکیفیت به ميهمانان می‌پردازند.

مکان نصب تلویزیون شهری در تالار‌ها معمولاً نقاطی است که از نور طبیعی کمتری برخوردار هستند.  نمایش کامل و با وضوح بالای محتوا، علت انتخاب مکان‌های کم‌نور برای راه‌اندازی سیستم نمایشگر در تالار‌ها است. بیشترین محتوا‌های ارائه‌شده در تلویزیون‌های شهری داخل سالن مناسب برای تالار‌ها، تصاویر و ویدئو‌های خاطره‌انگیز است.

یکی از نکات مهم درخصوص نصب نمایشگر شهری در داخل تالار‌ها، توجه به زاویه دید مخاطبان نسبت به تلویزیون است. مکان راه‌اندازی تلویزیون‌های شهری داخل سالن باید به گونه‌ای تعیین شود که در معرض دید بیشترین تعداد میهمانان قرار گیرد.

مزایای استفاده از تلویزیون‌های شهری

اگر قصد خرید این محصول را دارید، بهتر است علاوه‌بر اطلاع از قیمت تلویزیون شهری داخل سالن، در مورد مزایا و کاربرد آن نیز مطالبی را بدانید.

  • اثرات مثبت در تبلیغات: تلویزیون‌های شهری با ابعاد گسترده، قابلیت ارائه محتوا‌های تبلیغاتی در حوزه کسب‌و‌کار را دارند. به جهت وضوح و رزولوشن باکیفیت، انتقال پیام به مخاطبان و ناظران در شرایط مناسب‌تری صورت می‌گیرد و به نوعی یک روش کاملاً موثر در بازیابی و تبلیغ حرفه‌ای برای خدمات و محصولات مختلف است.
  • نمایش انواع محتوا: سیستم‌های پیشرفته کنترل‌ محتوا در این قبیل تلویزیون‌های شهری به گونه‌ای است که انواع مختلفی از محتوا‌های تولیدشده همچون ویدئو در آن قابل اجرا خواهد بود. یکی از قابلیت‌های پرطرفدار سیستم‌های تصویری شهری، امکان آپدیت و بروز‌رسانی ویدئو و تصاویر است که می‌توان متناسب با نوع کسب‌و‌کار طیف گسترده‌ای از محتوا‌های تبلیغاتی مختلفی را برای آن درنظر گرفت.
  • پوشش‌دهی با وسعت بالا: محیط‌های پر رفت‌و‌آمد و شلوغ یکی از مهم‌ترین معابر برای نصب تلویزیون‌های شهری و ایجاد تبلیغات در آن‌ها است. در نقاط شلوغ‌ شهر‌ها به سبب افزایش تردد افراد، امکان توجه به تصاویر و محتوا‌های درحال پخش از تلویزیون‌ها افزایش پیدا می‌کند و پتانسیل بیشتری را برای جذب و بازاریابی اصولی به همراه خواهد داشت.
  • جذابیت در ارائه محتوا: کیفیت تلویزیون‌های شهری به گونه‌ای است که تمامی محتوا‌های قابل اجرا در آن‌ها، با بیشترین میزان وضوح و طیف رنگی گسترده‌ اجرا می‌گردد. رنگ، یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های لازم برای ارائه محتوا است و به هر میزان که در تولید محتوای تصویری و ویدئویی از رنگ‌های جذاب و خیره‌کننده استفاده شود، امکان جلب توجه بیشتری در مخاطبان خواهد داشت.

تأثیرات تلویزیون شهری بر تبلیغات

یکی از کاربرد‌های عمده نصب تلویزیون شهری، استفاده برای تبلیغات کسب‌‌و‌کار‌ها در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها است. تلویزیون‌های شهری به جهت اینکه بیشتر در معرض دید رانندگان و رهگذران هستند نقش مهمی در تبلیغ برند یا خدمات ایفا خواهند کرد.

با گسترش روزافزون فناوری و پیشرفت‌های صورت‌گرفته در تکنولوژی، امکان پخش محتوای زنده و ویدئویی در نمایشگر‌های شهری فراهم‌شده که از آن با عنوان یک روش کارآمد و حرفه‌ای در تبلیغات یاد می‌شود.

این موضوع بیشتر به دلیل کیفیت بسیار مناسب تلویزیون شهری، نورپردازی استاندارد و وضوح بسیار بالای تصاویر و متن است که همگی در ایجاد یک تبلیغات هوشمندانه عمل می‌کند. از دیگر نکات مهم برای افزایش بازده تبلیغاتی در این روش، نصب تلویزیون شهری در مکان مناسب است.

برای درنظر گرفتن مکان مناسب برای نصب‌کردن تلویزیون شهری، بهتر است نقاطی که دارای تناسب کافی با تبلیغات تلویزیونی هستند انتخاب شود. همچنین استفاده از تصاویر و پیام‌های نوین بر کیفیت ارائه تبلیغات در نمایشگر‌های شهری تأثیرات بسزایی داشته و میزان جذب مخاطبان را نیز افزایش خواهد داد.

با انتخاب بهترین محتوا برای ارائه آن در تلویزیون‌های شهری، خدمات، محصولات و کسب‌و‌کار افراد به روش کاملاً هوشمندانه تبلیغ می‌گردد و منجر به یک بازیابی اصولی برای افزایش مخاطبان و شناخته‌شدن در میان آن‌ها خواهد شد.

تلویزیون‌های داخل سالن با پشتیبانی از انواع فایل های تصویری مختلف، امکان پخش و طراحی تیزر را برای انواع جلسات کاری و همایش‌ها فراهم می‌کند و یک گزینه مناسب برای پخش همزمان ویدئو‌های تبلیغاتی و تیزر‌های تولید‌شده برای معرفی کسب‌و‌کار‌ها به شمار می‌رود. شما می‌توانید با مراجعه به مجموعه معتبری همچون ای اس آی لایت، اقدام به خرید billboard tv کنید.

جمع‌بندی

تلویزیون‌های شهری کم‌هزینه‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ در تبلیغات است که به نوعی یکی از راهکار‌های رایج در بازاریابی کسب‌و‌کار و محصولات به‌شمار می‌رود اما یکی از رایج‌ترین پرسش افراد درخصوص میزان قیمت تلویزیون شهری داخل سالن است.

راه‌اندازی سیستم نمایشگر‌ شهری در مکان‌‌های مختلف صورت می‌گیرد و محتوای آن براساس محل نصب تعیین می‌شود. یکی از مجموعه‌های معتبر درخصوص ارائه تلویزیون‌های شهری داخل سالن، مجموعه ای اس آی لایت است که با تولیدات گسترده‌ خود، در زمینه ارائه انواع مختلفی از نمایشگر‌های شهری فعالیت دارد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *